Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Aina otan painot poissa tangoista ja prässistä ja siirrän tangon vielä entiselle paikallensa ja käsipainot tottakai telineeseen.

-- Wikke

Jep, takaisin telineisiin. Pysyy paikat järjestyksessä, eikä tartte ettii kiekkoja ja käsipainojen pareja.

Aina olen laittanut kaikki takaisin paikoilleen ja itseasiassa salilla missä käyn, ei kukaan muukaan jätä painoja tai tankoja levälleen.

Jos tulee oudolla salilla kaikki painot tulee pistettyä takaisin. Vakio salilla jätän yleensä jonkun lätkän laitteeseen esim rintatuelliseen kulmikseen 20lätkän ja joihinkin muihin laitteisiin missä tiedän että ei käytetä esim tuota 20kg vähempää painoa, vaan seuraavalla on helpompi aloittaa lämppärit suoraan esim sillä 20 ja lisäillä sitten painoa. Itse olen tyytyväinen jos joku on "unohtanut" sopivan verran painoja laitteisiin, eipähän tartte ite kannella siihen niitä:)

Kyllä tulee korjattua painot takaisin paikoilleen. Käyn eräällä amiksen salilla, aika usein on penkkiin/prässiin/hauistankoon jne. jätetty painot paikoilleen. Onhan se vähän ärsyttävää korjata niitä pois muiden jäljiltä ennen omia sarjoja, puolet voimista menee jo siihen :rolleyes:

Smithistä tulee otettua painot pois, muutenkin tangot ja käsipainot laitan paikoille.

Itellä on joskus jäänyt painot smittiin, hetken päästä olen kummiskin huomannut ja käynyt häpeillen ne repimässä alas.

Kyllä ne tulee pistettyä aina takaisin paikoileen...ihan senkin takia että seuraava tietää et laite on vapaana..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Parempi vaa että ei ite ajattele ollenkaa mikä o hyvä paino jättää laitteeseen. on erikuntoisia ihmisiä ja monesti ekakertalaisia... parempi niiden on alottaa ihan vaan kokeilemalla ilman painoja miltä liike tuntuu... Eli itse otan AINA kaikki painot pois. (en nyt tarkota mitää valmiita pakkoja, niihi saa ite kukin laittaa helposti tikun niinku lystää :D)
Itse olen ainaki monesti nähny mummeleita,papparaisia, pieniä naisia sekä miehiä, liikuntarajotteisia, ja muita kunnonkohottajia , jotka eivät jaksa välttämättä 10 kiloa enempää nostaa... Ajatelkaa nyt jos joku taukkii jättää 400 kiloa prässii ja lähtee kävelee, siihe tulee joku liikuntarajotteinen, joka haluaa tehdä, voiko se vittu tehdä siinä ku kaikki romut siinä ?

-Eri asia sitten jos tietää kaikki salin käyttäjät ja tietää että kukaan ei edes lämmittele tyhjillä vehkeillä ni sit voi varmaa jätellä niitä.

+ Ei se nyt nii kova vaiva ole 200 kilon maastavedonkaan jälkeen ottaa niitä levyjä yks kerrallaa pois :D

Frodo sanoi:
Parempi vaa että ei ite ajattele ollenkaa mikä o hyvä paino jättää laitteeseen. on erikuntoisia ihmisiä ja monesti ekakertalaisia... parempi niiden on alottaa ihan vaan kokeilemalla ilman painoja miltä liike tuntuu...
Meidän salilla ei käy ensi kertalaisia ja jokaisen kunnon suurinpiirtein tiedän(niinkuin postissasi mainitsitkin), muilla saleilla kun käyn otan aina painot siis pois.

Juu, kaikki takaisin paikoilleen. "paha" tapani on välillä korjailla tekemäni laitteen lähimaastoa muiden jäljiltä. Monesti jopa aivan huomaamattani.

Kyllä ne melkein aina ne samat tyypit on jotka painot jättää. Joskus on hauska katsella näitä :kakka: syrjäsilmällä että jääkö kaikki taas leväälleen. Melkein aina jää... Olen vain turhan ujo sanomaan asiasta.

Vituttaa myös suunnattomasti nuo painojen heittelijät. Muutamat kynäniskat ovat ottaneet isommilta oppia käsipainojen ja levypainojen heittelyssä. Hirveällä puuskutuksella ja kolinalla kasvaa kaiketi isommat lihakset.

Samoin ihmetyttää 20 kg levypainoihin suuntautunut fetissi. Miksei prässiin voi ladata 50 painoja riittävästi ja kyykkyyn ja maveen vaikka 25. Loppuu monesti 20 levyt kun joku lataa prässin täyteen sinisiä ja toinen vetää mavea. Tietty on vikaa vähän salissakin, mutta kuitenkin. Jos salilla olisi näitä Painonnoston (harjoittelussa käytettyjä) isoja 5kg ja 10kg painoja, lataisi joku niitäkin 500 kilon edestä prässiin.

Laitan aina painot takaisin paikoilleen. Olen näköjään ainoa koko vitun salilla kuka tekee näin :wall: :curs:

Aina tulee pistettyä. Meitin salilla on just niitä mammoja, jotka tekevät esim. prässiä ihan ilman mitään painoja.
Kerran siihen oli jätetty molemmille puolille 0,75kg painot:D

Kaupallisella kun käyn niin tietenkin jälkeni korjaan..
Mutta tuolla omalla luolalla sitten jää hieman painot miten sattuu.. varsinkin käsipainoihin kun lataan jonkun 30-40kg niin monesti ne jää sitten purkamatta. No siellä ei olekkaan montaa käyttäjää niin joskus olen seuraavana päivänä löytänyt kaikki samoilta paikoiltaan kuin edellisellä kerralla lähtiessäni.

Joskus junnuna jäi esim prässi tekemättä kaupallisella salilla kun joku oli latonut 50kg limppuja siihen ja se paino tappi oli sitten yläviistoon niin korkealla että ei vaan voimat riittäny nostaa sitä pois. No se oli oikeastaan vaan lisäsi intoa kasvaa ja voimistua.

Aina laitan painot omille paikoilleen. Sali missä käyn on kahdessa eri tilassa ja ketuttaa aina, kun jotkut siirtelevät painoja paikasta toiseen. On se sit kiva etsiä käsipainoja, kun ne on sikin sokin molemmilla puolilla :wall:

Tottakai laitan painot takasin sinne mistä oon ottanukkin.
Esim. tuon jalkaprässin painojen kanssa tappeleminenhan käy vallan loistavasti treenistä. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom