Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by mho
Jaksan laittaa käyttämäni painot takaisin ja vituttaa kaikki jotka jättää ne muiden haitoiksi. Usein tuntuu että joidenkin tyyppien pitäisi varmaan ottaa äiti mukaan salille kun eivät itse kykene korjaamaan jälkiään.

Koulun salin seinällä on lappu: "Jos äitisi ei ole mukana, laita painot ITSE takaisin telineisiin!" :)

Originally posted by sami75
Koulun salin seinällä on lappu: "Jos äitisi ei ole mukana, laita painot ITSE takaisin telineisiin!" :)

Meinasin kirjoittaa saman. Kyseessä tosin on jo entinen koulu. Tuo jaksoi naurattaa joka kerta.

Kaikki muut painot vien takaisin paikalleen, paitsi prässiin saa jäädä yhdet 25 kiloiset. Itseäni ainakin vituttaa enemmän nähdä prässi kokonaan tyhjänä kuin jos siihen olisi joku jättänyt ne painot joita ikinä käyttääkään. Varmuuden vuoksi lisään vielä tämän: heti kun näen jonkun käyttävän prässissä pelkkää kelkkaa (enkä puhu nyt mistään 300-kilon hardcore-kelkasta), alan ottaa ne vikatkin kiekot pois.

Originally posted by Tomi
Laitan AINA kaikki käyttämäni käsipainot, tangot, painolevyt ja muut tarvikkeet takaisin sinne, mistä olen ne ottanutkin. Se on itsestäänselvyys!

Niijoo, mutta mitäs sitten kun joku on kantanut kaikki painot sun muut härpöttimet veskiin tai hujanhajan pitkin salia? Laitatko ne silti sinne, mistä olet löytänytkin? :kuola:

Minä kyllä laitan aina oman puserrukseni jälkeen punnukset takaisin niille varattuun telineeseen. Olen ihq.:haart:

Re: Panetteko salilla painot paikalleen

Originally posted by DOMS man
Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin.
Tottakai.

Eräällä aiemmalla salilla jos ovella tuli tietyt tyypit vastaan, niin itse salilla pystyi laitteisiin/lojumaan jätetyistä painoista päättelemään mitä pojat olivat treenanneet.

Aina laitan käyttämäni painot pois.

Tuo prässin kelkka voi olla raskaskin, tyttöystävä esim aloitti ekoilla kerroilla kokeilemalla muistaakseni 15 kg kiekolla ja 25 kg kiekkojen pois nostaminen on jo tuskaista vaikka ne toisille ovatkin kevyitä eli prässi myös tyhjäksi :piis:

Tottakai.

Itse käyttämäni painot laitan paikoilleen, mutta muiden jälkiä en ala siivoamaan. Ja prässistä vielä sen kerran, että jos siinä aloittaessani on esim. 25kg kiekot niin jätän ne siihen myös lopuksi.

Ilman muuta AINA omien sarjojen jälkeen painot takaisin telineisiin. Toinen asia mikä harmittaa on se, että joku jättää ruuhka-aikana esim. penkkipunnerruspenkissä painot tankoon ja lähtee sitten tekemään salin toiseen päähän esim. käsipainoilla vinopenkkiä. Siinä sitten saa porukka ihmetellä, että onko tämä nyt vapaa vai ei.

Sali, jossa käyn on melko pieni. Kaikista eniten vituttaa "elintilan raivaaminen", kun joku on jättäny levyt tai käsipainot minne sattuu :curs: Eli laitan laitan painot takasin omille paikoilleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kerran olen unohtanut jotkut pienet painot tankoon, mutta se on ollut ainoa kerta. Salilla jossa olen käynyt, jokainen laittaa ne aina paikalleen. Vain kerran olen nähnyt, kun kaksi räppäriä leveät farkut jalassa jättivät kaiken miten sattuu. Se oli tosiaankin ensimmäinen kerta mun jälkeen.

Joo laitan, paitsi tosiaan niihin prässissä aina lojuviin 25kg kiekkoihin en koske.

Siinä salilla missä minä käyn on myös kuntoutuksessa olevia ihmisiä sekä vanhuksia. On siis todella epäreilua jos joku on jättänyt painot koneisiin ja ihmisillä jää sen takia liikkeitä tekemättä. En möys itsekään innostu jos treeni venyy muiden jälkien siivoilu takia.. murr...

Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin?
Kyllä.

Kauheen väsyneenä muka jääny painot laittamatta paikoilleen joillakin...plaaplaaseliseli! Ei VOI olla ikinä niin uupunut, ettei jaksa lätkiä purkaa tangosta tai laitteesta. Se on laiskuutta ja piittamaattomuutta, ei muuta. Ja jos on todella uupunut, niin istuu muutaman minuutin puuskuttamassa, niin pitäisi jaksaa laittaa levyt paikoilleen, myös maastanostotangosta. Jos kilpavoimanostajatkin viitsivät painonsa (esim. maastanostossa +300kg, penkissä +200kg) purkaa, niin miksei sitten muka joku 150:lla kilolla vetävä Kalle Kynäniska? Mitä hemmetin typerää machobullshittia siinä on kyseessä?

Nyt oikeastaan harmittaa, kun en sanonut asiasta sen muutaman kerran, kun näin painoja tankoihin tai prässiin jätettävän. Pari kertaa olen kyllä sanonut, mutta monesti jättänyt sanomattakin.

Kyllä,laitan painot sun muut takaisin sinne minne ne kuuluvat.

Tottakai painot laitetaan takas telineisiin käytön jälkeen, etenkin jalkaprässistä.
Viimeinen sarjan täytyy vissiin jättää tekemättä jos on niin heikko ettei saa omia romujaan purettua.
Toinen asia mikä kyrsii kanssa on käsipainojen heittely lattialle.
Ottakaa pe***le sen verran pienemmät painot että jaksatte nostaa ne telineisiin sarjan jälkeen, eikä heittiä lattialle miten sattuu.:curs:

Totta kai laitan, tekis kaikki vaan samoin. Välillä myös saatan kuluttaa aikaa salihenkilökunnan auttamiseen punttien yms kanssa.

Eniten ihmetyttää mihin tapit häipyvät taljoista..
Tähänkin kuulin selityksen, kun joku mainitsi tekevänstä pudotussarjaa niin että laittaa esim. 3 tappia siihen ja nappailee aina yhden pois. :eek:

Kyllä, aina. Eniten minua ärsyttää ne treenajat, jotka käyttää noin kymmentä eri käsipainoparia, ja jättävät ne siihen suorituspaikan viereen sikin sokin, tai parhaassa tapauksessa kantavat yhden käsipainon toiselle puolelle salia ja jättävät sinne. Etsi siinä sitten paria sille yksinäiselle käsipainolle.

Onneksi nuo käsip. liikkeissä käyttämäni painot ovat kohta siinä kokoluokassa, ettei nämä "15v-äiti-meillä-siivoo-treenarit" jaksa niitä piiloon kanniskella... :thumbs:

Originally posted by nako
mitä sitten :david:
Siis kommentoitko edellistä nikke1:n kommenttia? Sitä sitten että ne kaksi ylimääräistä tappia on pois muista laitteista, eli tälläinen sankari varaa parhaillaan kolmen laitteen käyttömahdollisuudet itselleen. Eikä tuossa nyt juuri vaivaa säästä.

Alkuperäiseen kysymykseen: Tottakai laitan. Itseäni ärsyttää levälleen jätetyissä painoissa se, että paikka näyttää varatulta eikä siihen viitsi heti käydä repimään painoja pois jos jollain vaikka sittenkin olisi treeni kesken paikalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom