Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Vedätkö vessanpöntön käytyäsi paskalla?

Siinähän se osuva vertaus tuli :D Kyllä laitan. Rasittavia monet, jotka eivät laita... Joskus sen voi ehkä pistää tietämättömyydenkin piikkiin, mutta luulisi nyt tajuavan... Onneksi 25-kiekot on niitä suurimpia tuolla, vois näin pienellä jätkällä meinaan 50kg kiekot tuottaa jo tuskaa :jahas:

Aina jos laite/tanko on tyhjä tai sisältää vain vähän romuja siinä vaiheessa kun alan sitä itse käyttämään.

Toisinaan jos olen purkanut vaikkapa prässistä jonkun toisen painoja ensin 400kg pois ja siihen jää mun treenien jälkeen enää 200kg, niin saapi jäädä siihen. Usein puran kaikki pois tuolloinkin ja seuraavalla kerralla tulee sitten mieleen, et olis pitänyt vittu vaan jättää siihen.

käyn taloyhtiön salilla ja foxittaa ku kaikki jättää painot paikallee esim penkkii

Laitan painot paikalleen aina.

PS. Laitan myös toisten käyttämiä painoja paikoilleen, niitä kun löytyy ihan mistä sattuu välillä.

Laitan paikoilleen, koska omat painot ei ole vielä niin suuret ettenkö jaksaisi niitä takaisin laittaa (on se kumma kun joskus edes isot miehet eivät jaksa niitä painoja laittaa, pitäisi niidenkin treenata enemmän). Ja kyllä, laitan myös muiden painot oli kiekko sitten 5 kg tai 50 kg, vaikka pienikokoinen kaveri olen.

Mikäköhän tänkin threadin tarkoitus on? Kuka tunnustaisi edes että ei laita takaisin. Lastaan pari tonnia rässeihin hackiin, kyykkytankoon, smithiin ja muihin laitteisiin kii ja lopuksi jätän ne niihin kiinni ja lähden menemään? Kerron siitä sitten täällä. :D

Kyllähän noi painot kuuluu takasi paikoillee laittaa. Ärsyttää välillä itteä, kun jotkuu jättää painot tankoihin.

Itsellä tapana aina ollut poistaa itse lisäämäni painot tangoista yms. Joskus palauttanut muittenkin painoja takaisin.

Pakko kyllä myöntää, että vitutti kun joku oli keksinyt tyhjentää prässin painoista. Ei ollut alkuunkaan hauskaa nostella 50kg painoisia kiekkoja takaisin prässiin, joka on ahdettu niin pieneen tilaan, ettei se olisi ollut helppoa pienempienkään kiekkojen kanssa. Olen vielä niin kynis että tuo 50kg meinasi tappaa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän noi painot kuuluu takasi paikoillee laittaa. Ärsyttää välillä itteä, kun jotkuu jättää painot tankoihin.

Näin on! Ite aina laitan painot paikoilleen.

Aina, ja yleensä korjaan muidenkin jälkiä jos on siinä lähettyvillä sarjatauon aikana..

Ite laitan aina paikallee, eniten vituttaa jos joku jättäny painot tankoo ja tanko maassa..

Tottakai laitetaan takaisin. Vituttaa, kun jotkut jättävät johonkin levytankoon neljä kiekkoa per puoli ja sitten niitä joudut irroittelemaan.

Painot niille tarkoitetuille paikoille heti ku homma on valmis,
välillä joutuu kyselee että tekeekö tässä joku jotain ku painot on jätetty paikallee.

Kyllä tulee laitettua paikalleen. :) Salilla jolla on viime aikoina tullut käytä olisi ehkä parempi että porukka jättäs ne tankoihin, koska näitä puuttuvia levyjä joutuu aina metsästään kissojen ja koirien kaa - olisipahan kaksi samanlaista heti saatavilla. :p On siis monia laitteita joissa käytetään levypainoja.

Itsellä tapana aina ollut poistaa itse lisäämäni painot tangoista yms. Joskus palauttanut muittenkin painoja takaisin.

Pakko kyllä myöntää, että vitutti kun joku oli keksinyt tyhjentää prässin painoista. Ei ollut alkuunkaan hauskaa nostella 50kg painoisia kiekkoja takaisin prässiin, joka on ahdettu niin pieneen tilaan, ettei se olisi ollut helppoa pienempienkään kiekkojen kanssa. Olen vielä niin kynis että tuo 50kg meinasi tappaa :)
Tietysti eri saleilla voi olla erilaiset tavat, mutta kyllä mun mielestä yleensä se prässikin pitäis tyhjentää kokonaan, kun lopettaa sarjansa siinä. Jos siihen tulee treenaamaan joku pieni nainen/nuori poika/ muuten vaan pieni kaveri, niin voi olla aika hankala yrittää jotain 50kg kiekkoja poistaa siitä. Joillekin se 100kg+kelkka voi olla jo liikaa, varsinkin lämmittelysarjoihin.

Tietty jos näkee, että siihen on joku just tulossa, niin voi käyttää maalaisjärkeä ja kysyä, että jätetäänkö jotain painoja, niin ei tartte molempien tehdä turhaa työtä.

Laitteisiin ja tankoihin jätetyt painot on kyllä yksi eniten vitutusta aiheuttava asia salilla, kun ei voi tietää, onko siinä joku tekemässä, vai onko suorituspaikka vapaa. :curs:

Tietysti eri saleilla voi olla erilaiset tavat, mutta kyllä mun mielestä yleensä se prässikin pitäis tyhjentää kokonaan, kun lopettaa sarjansa siinä. Jos siihen tulee treenaamaan joku pieni nainen/nuori poika/ muuten vaan pieni kaveri, niin voi olla aika hankala yrittää jotain 50kg kiekkoja poistaa siitä. Joillekin se 100kg+kelkka voi olla jo liikaa, varsinkin lämmittelysarjoihin.

Ite oon pyörätuolissa suuren osan ajasta ja voin sanoo et ei ihan onnaa isompien kiekkojen nostelu varsinki jos siinä on romua edessä, muuten kyll mut jos ei tosiaa mahu siihen alle nostamaan nii kupsahdan hyvin pian siihe maahan yrittäessä :rolleyes:

Onneks omalla salilla sen verran mukavaa porukkaa et suurin osa laittaa painot paikoilleen ja auttaa jos pyytää apua ja monet jopa pyytämättäki kysyy et tarvinko jeesiä :D

Katselin vain pari viimeisintä sivua vastauksia, mutta arvatenkin kaikki sivut samaa: "laitan painot takaisin paikoilleen ja välillä laitan myös muiden jättämät romut takaisin sinne mihin ne kuuluu". Hyvä hyvä! Kaikki pakkislaiset ovat hienoa ja esimerkillistä salikansaa!! Jep jep. Ketkä sitten ovat niitä vitun kusipäitä, jotka jättävät käyttämänsä välineet ympäriinsä?? Kaikki ovat kuitenkin varmasti törmänneet laitteisiin jotka ovat (täyteen) ladattuja ei_niinkään_lämmittelypainoilla. Näiden ihmisten tulisi tutustua pakkikseen ja sen vakikirjoittajiin, joista voisi ottaa oppia.

Kirjoittaja "vitamiini" ilmaisikin jo asian, hieman eri sanoin mutta sama asia.

Mikäköhän tänkin threadin tarkoitus on? Kuka tunnustaisi edes että ei laita takaisin. Lastaan pari tonnia rässeihin hackiin, kyykkytankoon, smithiin ja muihin laitteisiin kii ja lopuksi jätän ne niihin kiinni ja lähden menemään? Kerron siitä sitten täällä. :D

Oma vastaukseni: Laitan painot takaisin paikoilleen ja usein laitan myös muiden jättämät tavarat niiden omille paikoilleen. Joskus moppaan salin lattian.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom