Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kannata lähteä ^tohon^ tai saa olla yhtenään siivoamassa. Laitan kuitenkin kaikki käyttämäni romut omille paikoille.

Osittain koska haluan olla mukava niille jotka ei niitä itse jaksa nostaa, osittain siksi etteivät myöhemmin salille tulleet (siis kesken oman treenin) luule että minä olisin se sika joka painot on laitteisiin jättänyt..

Muilla samanlaisia komplekseja? :)

Juuri kävi viimeksi salilla noin, aamulla kun heti lukkojen aukeamisen jälkeen hiippailin kortilla sisään ja joku oli jättänyt smithiin painot. Tein treenini kyseiseen vempeleeseen koskematta ja luulin jo päässeeni ku koira veräjästä, vaan tietenki kun olin vaatteita vaihtamassa niin seuraava treenaaja ilmestyi paikalle :jahas:

Ei kyllä viitti jättää painoja sinne tänne kun ei muutkaan niin salilla tee. Ei sillä että olisin laiska ja jättäisin jos muutkin jättäis, no en varmaan jättäis ;)

Kyllä tulee romut nostettua takas paikoilleen, ellei joku odottavasti seisoskele siinä vieressä niin kysäsen jos voi jättää valmiiksi. Maven jälkeen tekisi jättää tanko ja romut lattialle vaikka siitä ei tonneittain painoja olekkaan :D

Melkein aina jotta mahdollisesti muutkin seuraisivat esimerkkiä, täälläpäin tuppaa aika usein porukka jättämään painot leväälleen.

Kyllä aina laitteista irti revin, tiedä sit päätyykö telineihin asti.

Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin.

Onpahan itseltäni silloin tällöin treenistä väsyneenä jäänyt tekemättä. Erityisesti tahtoo laiskottaa irrottaa kiekkoja maastavetotangosta.

Totta vitussa

Joo ja mielellään samanlaiset kiekot samoihin tankoihin, ettei tartte purkaa koko nippua jos salin viimenen limppu on viimesenä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ja mielellään samanlaiset kiekot samoihin tankoihin, ettei tartte purkaa koko nippua jos salin viimenen limppu on viimesenä.

Nyt en tajunnut.. Voi johtua kännistäkin.. :)

Itsekin ehdottomasti laitan. Itseäni vituttaa mennä tekemään jotain liikettä, jos siihen on jätetty painot vieläpä lukkojen kera!:curs:

Kyllä, koska painot pitää laittaa takaisin telineisiin :)

Tää on vähän sama asia kuin mun työpaikalla astioiden tiskaus. En voi tajuta miten joillakin idiooteilla on tapana jättää käyttämänsä astiat paskasina lavuaariin.

Itse pesen käyttämäni astiat ja laitan käyttämäni painot AINA telineisiin.

Erittäin itsekästä ja typerää jättää omat jäljet muiden siivottavaksi.

Kyllä laitan, kumpa muutkin laittasivat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom