Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
En laita painoja takaisin telineeseen. En ole ikinä laittanut. Itse vedän sarjat niin loppuun asti, että energia ei riitä enää mihinkään ylimääräiseen painojen nosteluun. Omalla salilla ei käy edes mitään fitnessmuijia, vaan itseäni vahvempia karjuja, joten jättämäni painot toimivat heille hyvinä lämmittelypainoina. Eilen vedin esim. maastavedossa 180 kilolla sarjaa ja kun lopetin, seuraava kaveri alkoi suoraan lämmittelemään samoilla raudoilla. Välillä kun pääsee joihinkin yleisille saleille ilmaiseksi, lähinnä kissojen perseitä katsomaan, niin sitä aluksi aina ihmettelee, että miksi vitussa kaikki tuijottaa mua niin murhaavalla katseella. Sitten tajuaa sen, että on jättänyt painoja johonkin laitteeseen, koska on jo niin tottunut siihen.

En laita painoja takaisin telineeseen. En ole ikinä laittanut. Itse vedän sarjat niin loppuun asti, että energia ei riitä enää mihinkään ylimääräiseen painojen nosteluun. Omalla salilla ei käy edes mitään fitnessmuijia, vaan itseäni vahvempia karjuja, joten jättämäni painot toimivat heille hyvinä lämmittelypainoina. Eilen vedin esim. maastavedossa 180 kilolla sarjaa ja kun lopetin, seuraava kaveri alkoi suoraan lämmittelemään samoilla raudoilla. Välillä kun pääsee joihinkin yleisille saleille ilmaiseksi, lähinnä kissojen perseitä katsomaan, niin sitä aluksi aina ihmettelee, että miksi vitussa kaikki tuijottaa mua niin murhaavalla katseella. Sitten tajuaa sen, että on jättänyt painoja johonkin laitteeseen, koska on jo niin tottunut siihen.

Mä jo ihmettelin, kun kaikki väittää laittavansa, ja kuitenkin aina niitä painoja löytyy sieltä ja täältä (ei sillä, kaikki maailman punttajathan ei ehkä pakkista lue, mut..:rolleyes:). Mutta tulihan sieltä yksi rohkea!

Itse laitan painot paikoilleen. Pyrin myös siihen, että samankokoiset kiekot ovat samassa paikassa. Mikäli salilla on sotku jo valmiiksi, en ala sitä siivoamaan: Sitä saa mitä tilaa.

Laitan painot aina takas, ellei joku ole ite valmiiks sotkenu.
Kiva sitte joka kerta kysellä että "tekeeks täs kukaa?" kun painoi on tangos mut ketää ei lähel.

Painot joka kerta paikalleen: kyrsii aina, kun joku molo jättää painot paikalleen ja niitä sitten joutuu pahimassa tapauksessa purkamaan

Ite tulee harvemmin laitettua painot paikalleen, vaan jätän ne yleensä tankoon, varsinkin kyykyssä ja penkissä. Maven jälkeen laitan kyllä aina painot ja tangon paikalleen, ettei jää keskelle salia lojumaan. Myös leukoja lisäpainoilla tehdessäni laitan painot paikalleen, sekä kässärit laitan paikalleen aina.
Mua ei sinällään haittaa jos joku on jättänyt painot tankoon, mutta se ärsyttää jos joku jättää vaikkapa maven jälkeen painot siihen ja ne on tiellä kun treenata pitäis. Mutta muuten ei haittaa, saapahan hyvän lämmittelyn ku purkaa painoja:D

Musta on aina tuntunut, että meidän salilla on enemmän kiekkoja kuin paikkoja niille telineissä, sillä vaikka kaikki telineet ois täynnä, niin silti niitä kiekkoja lojuu lattialla siellä täällä.;) Pääsääntöisesti aina saa vähän haeskella sopivanpainoisia kiekkoja ympäri salia, eikä siinä vielä mitään, mutta kun ne lukotkin on aina hukassa! Siinä sitten saa tovin pyöriä ja etsiskellä...
Ei muakaan sinällään kai haittais se, että jotkut jättää painot tankoihin tai laitteisiin, mutta se on rasittavaa, kun ei sitten tiedä, tekeekö siinä joku vielä vai ei.
Itse otan aina painot pois käytön jälkeen, mutta ihan tilasta riippuen laitan ne joko telineeseen tai sitten lattialle siihen viereen. Se on niin automaattinen tapa, ettei sitä edes ajattele.
Se on myös aika kiva tapa, että palauttaa erilaiset taljoissa käytettävät kahvat, tangot, köydet ym. niille varatuille paikoille, niin ei seuraavan tarvitse käyttää aikaa etsimiseen.:)

Itse vedän sarjat niin loppuun asti, että energia ei riitä enää mihinkään ylimääräiseen painojen nosteluun.

:anssi: x 10000000

kirjoitukses ois ollut ihan fiksu ilman tuota kommenttia...

Täyttä totta painot PITÄÄ AINA laittaa paikoilleen. Olen itse aina laittanut.
Olen myös korjannut muitten laittamia painoja paikoilleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aina laitan takas paikoilleen. sellaset vituttaa kun jotku jättää vaikka kyykky telineseen painot, sitten sahaa toiselle puolelle salia tekemään jotain muuta ja sitte pitäs ottaa selvää että tekeekö x tyyppi siinä enää vai ei. no eihän se mulle kuulu miten joku treenaa salilla mutta ihmettelen vaan. eikai kukaan kotonakaan syö lattialta makaroni laatikkoa? puhtaus on puoliruokaa, myös salihommissa.

Tietysti laitan. :) Käytöstapoja, käytöstapoja ja muiden huomioon ottamista.

Laitan aina takas paikoilleen. Vituttaa henkilöt, jotka eivät ajattele muita ollenkaan ja jättävät ne helvetin painot minne sattuu. Kyllä sen nyt ymmärtää, jos joskus unohtuu, mutta että järjestelmällisesti lähes joka kerta, niin kyllä pistää vihaks.

Tietysti, ja siivoilen siellä välillä muidenki jättämiä oikeisiin paikkoihin. Mua ärsyttää sellaset ihmiset, joille tuntuu olevan ylivoimasen vaikeaa laittaa tavarat takas sinne mistä ne on otettukin.

On se laitettava, kun ei äiti tuu siivoon jälkiä salilla :D

Mun mielestä noille jotka ei niin tee, voisi antaa rangaistukseksi yleistä järjestelyä ja keppijuNppaa... sitten on ne 4 koneen varaajat asia erikseen :eek:

Painot oikeen ulisee matkalla telineisiin. Kaikkein kivointa on kun tulet mavea tekemään ja paikoilla on maassa kauheet malmit tangossa ja ketään ei missään. Siinä sitte koitat kynistellä siitä ylimääräsiä pois. :P

Jossain prässissä nyt tietty voi pohjalle jättää parit 20kg kiekot. Ku ei sitä nyt kukaa pelkällä kelkalla tee:)

Et ilmeisesti ole koskaan nähnyt vanhoja ihmisiä tai kuntoutuksessa olevia?
Vaikka ei se minua prässissä niin haittaakkaan että siellä pohjalla on ne 20kg niin niidenkin pois ottaminen taas kertoo sen ettei kukaan enää laitteessa ole. Ja jos taas itse haluan aloittaa esim 50kg kiekoilla niin joudun sitten ottamaan ne 20kg ensin pois.

Muuten, jos penkissä koittasit laittaa 50 kilon kiekon toiseen päähän niin tanko kippaa aika rajusti. Testattu on.

Höpöhöpö, mitään kippaa. Mietis vähän. Kyllä mä olen ainakin useamman kerran tyhjentänyt 120 kiloa ottamalla ensin toisen puolen ja sitten toisen. Yksi 50 kilon kiekko on ohuempi kuin sama paino pienempiä kiekkoja, joten se on lähempänä tukipistettä eikä siksi kippaa yhtä helposti. Tietenkin jos laittaa sen vain tangon päähän ja meinaa työntää paikoilleen, niin voi hyvinkin kipata. Tai ehkä sun salilla on kapeat telineet tai tanko oli aivan toisella reunalla.

Tietty laitan, mutta bonuksena vielä (kun olen usein aamun ensimmäinen kävijä) nostelen muidenkin jättämiä painoja pois laitteista. Osittain koska haluan olla mukava niille jotka ei niitä itse jaksa nostaa, osittain siksi etteivät myöhemmin salille tulleet (siis kesken oman treenin) luule että minä olisin se sika joka painot on laitteisiin jättänyt..

Muilla samanlaisia komplekseja? :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom