Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mä pistän aina painot paikalleen. Mä en voi ymmärtää mikä siinä on niin vaikeeta ns. siivota omat paikkansa. Ei oo kiva ettiä ympäri salia kadonneita lisäpainoja...:curs: Ei oo yks eikä kaks kertaa kun oon pyöriny ympäriinsä etsimässä ainutta 2,5 kg:n :nolo: lisäpainoa. On aina ties missä. Tämmöselle tyttöselle kun tuo 5 kg:n lisäys tuppaa olemaan joissain liikkeissä turhan paljon.

En tiiä vaikuttaako tähän se että treenaan naisten salilla ja vapailla painoilla tekee vain murto-osa.. Ne pienet kiekot löytyy aina valmiina joka ikisestä tangosta. Liekö yläkerrassa äijillä samaa ongelmaa olleskaan, ei voi tietää.

Kyllä muuten pistän minäkin painot paikalleen. Jos siellä vaikka käy joku minuakin heikompi... Toisekseen siitä näkee että tanko/smith/prässi jne. on vapaa kun on painot purettu pois. Ärsyttävää pällistellä ja ihmetellä että onkohan tossa jollain kesken vai vaan painot jääny tankoon... Ja mua ei ainakaan huvita treenini aluks korjata jonku muun painoja ja sitten vielä treenin jälkeen omia painoja. Jokainen korjatkoon omansa...

Eilen meidän salilla oli ollut taas joku apinalauma.Jokaisessa laitteessa oli painot laitettuna ja kaikki tangot levitettynä lattialle.Tehtiin sitten 15min täys siivous ennen treeniä.

En kyllä voi ymmärtää mitä tämä itku on tästä siisteydestä. Ettekö te kuitenkin oo menny treenaamaan sinne ettekä siivoomaan? Tulikin mieleen tästä yks huvittava tapaus, kun kaveri ei halunnu käydä yhdellä salilla missä käyn joka oli 3kertaa isompi kuin sen käyttämä sali, kun siellä ei ollu kuulema tarpeeksi siistiä :D Itse en erityisesti pistä painoja koska ne on rasittava kaivaa sieltä taaimpaa, vaan vaikka vähän sivulle kuitenkin etteivät ole tiellä.

En kyllä voi ymmärtää mitä tämä itku on tästä siisteydestä. Ettekö te kuitenkin oo menny treenaamaan sinne ettekä siivoomaan?
That's the point. Ketuttaa kun hyvä treenivire pääsee laskemaan siinä, kun ensin pitää paikallistaa kiekot tai korjata edellisen treenaajan jäljet, ennen kuin itse pääsee toimiin.

Pari pölypalleroa ei voisi vähempää häiritä, muutenhan en voisi olla kotonanikaan. :D Mutta kyllä yleiset käytöstavat ihmisillä on saleilta hyvä löytää.

Kylläpä taas yksi kaunis päivä oli mukavaa, kun ei mistään löytynyt 4 ja 6 kilon käsipainoja (siis yksi kappale löytyi molempia, toinen puoli parista oli kateissa). Aika pitkään siinä niitä etsin ja katselin, ajattelin jo, että nyt on joku ne mennyt perkele pöllimään, mutta sitten kävin katsomassa sellaisen vatsalaitteen luota toiselta puolelta salia, niin siellähän ne oli. Onhan se ymmärrettävää, ettei noin raskaita painoja jaksa takaisin hilata. V*ttu.

Kyllä salilla pitää olla siistiä, ts. tangot, levyt, painot paikallaan. Vaarallistahan se on treenatakin, jos koko ajan on vaarana kompastua johonkin tankoon tms! Ja sarjojen välilläkin saattaa vaikka kompuroida, kun on niin tiukan sarjan tehnyt, ettei eteensä näe.

Kyllä mä laitan.

Monesti harmittaa kun ei pääse tekemään kun yrittää katella että ai siinä on jollain kesken tai jotain kun on jätetty kamat levälleen. Rupee siinä sit kaikilta kyselemäänkään että tekeeks tossa joku. Noh, ootan aina hetken (jos vaikka veskissä tai vettä juomassa tjtn) ja sit vaan hommiin.

Tänään alkoi tosiaan ärsyttää kun maastavetopaikka oli ihan täynnä niitä levyjä ja oikeesti ei löytänyt mitään...Varmaan pojat siinä vieressä katto että hullu toi on. Mut tuli kiekot riviin ja järjestykseen perhana...

Muuten salin siisteys on melkeinpä sama mut se että kiekot on hujan hajan ja tangot vierii lattioilla niin :wall:

kyllä ne on tullut laitettua vaikka kuinka väsyttää... se ei ole kivaa muita salilla kävijöitä kohtaan jos ne vaan jätetään...

Kyllä laitan...

Vaan liian usein siellä lojuu mm. liian isot käsipainot haittona lattialla. Siirtele niitä sitten siinä syrjemmälle. Melkein voin väittää tietäväni ketä ne sinne jättää ja sanon kyllä, että turpaan tulee kohta.. Seinillä monet laput muistuttamassa: "laitathan painot takaisin.." niin ei..

Jos kerta ollaan niin voimissaan, niin vois ne painot siirtää takaisinkin. Että mulla sieppaa..

Se on todella perseestä, kun 1 käsipaino kiikutetaan jonnekin toiselle puolelle salia, ja sitten kun kahta tarvii yhtäaikaa niin toista ei löydy vaikka etsis kissojen ja koirien kanssa!!
Toinen mikä rasittaa, on kun esim smith-telineeseen tai vaikka hackiin jätetään 50kiloset kiekot ja kelkka/tanko niin ylös, että saa pään yläpuoleta lähtee nosteleen pois... Hyvin nousee joo, varpaat vaarassa jo ote lipee ;) . Kyllä niitä muita painoja nyt siirtelee, mutta noi 50kg kiekot..stana

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä pistän painot takaisin... punttilla kun kaverin kanssa välillä on niin se tykkää
aina jättää ne painot siihen vaikka kuinka aina sanon et pistä ne nyt takasin paikoilleen äläkä jätä niitä lojumaan tonne... ei silti mee kaverilla sana perille

Tänään oli taas salilla voimapuolella penkissä, prässissä, kahdessa maastavetotangossa ja yhdessä pienemmässä tangossa kiekot paikallaan. Hyvä että mahtu sisään käveleen kun oli niin kauhea sekasorto.

Raivostuttaa ku painot jätetään paikoilleen..! Jos ne siihen on jaksanut kantaa ni pitäis kans jaksaa kantaa ne takaisin. Kaikkein naurettavinta on, kun sellaset pikkukiekot jätetään pyörimään tankoihin tai laitteisiin. Niissä nyt ei ainakaan pitäis olla mitään ongelmaa nostella takas paikoilleen. Tuntuu et ihmiset ei ymmärrä, et siitä koituu vaivaa muille. Mä olen alkanu syyllistää niitä ihmisiä inhottavilla katseilla ja pikku vihjeillä, hoho :evil: musta se on vaan pelkkää laiskuutta jos niitä ei vie paikalleen ja sit salikin on ehkä väärä paikka.

Esis ja Takin No Shortz eivät ole tainneet kauaa salilla käydä. Salietiketti ainakin on hakusessa. Jos joku tekee siinä laitteessa, missä itellä olisi tarkoitus tehdä, niin älkää panikoiko/ärtykö, vaan kysykää rohkeasti ja ystävällisesti, että voiko tehdä välissä. Oletushan on, että välissä voi tehdä, ellei siitä koidu kohtuutonta haittaa. Samalla penkillä voi tehdä vaikka neljäkin treenaajaan ihan hyvässä sopusoinnussa. Jos jäätte osoittamaan mieltänne seisomalla vieressä, niin omaa aikaanne vain tuhlaatte. En minä ainakaan treenini ohessa katsele kysyvästi, että haluisko joku tehdä penkkiä välissä. Oletan, että jos joku haluaa, niin on sen verran aktiivinen, että saa suunsa auki.

Jos joku tekee kahta liikettä vuoronperään, niin eihän se sen enempää tilaa vie, kuin jos tekisi ensin toisen liikkeen ja sitten toisen. Ja salille on tultu treenaamaan, joten turha ärtyä siitä, että joku sitten treenaakin enemmän. Poikkeuksena pidän niitä, jotka tekevät aerobista treeniä (puhumattakaan siitä, että alkavat leikkiä) voimaharjoitteluun tarkoituilla välineillä. Esim. tekisi penkkipunnerrusta pelkällä tangolla 10 minuuttia.

Totta kai! Nyppii aivan suunnattomasti, kun joku jättää rojut lojumaan ympäriinsä. Mikäli niitä ei jaksa kantaa takaisin tai nostaa niille kuuluville paikoille, niin pitää varmaan pienentää painoja.

Tänään taas kavereiden kanssa salilla jumppailemassa, hetken päästä sisään marssii eräs paikallinen isompi kaveri. Ensin kyykkyä jollain puolentoista sadan rojuilla, painot edelleen kyykkytangossa siirtyy vääntämään penkkiä myös reilusti yli sadan kilon painoilla. Tämän jälkeen takki niskaan ja ulos.

Ja ei noin isoille kavereille uskalla sanoa, että laittaisi painot takaisin :( . Piti sitten itse kantaa kaikki kiekot takaisin telineeseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom