Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Joku näppärä kirjoittaja voisikin jonkun salietiketin tain salilläkävin 10 käskyä naputella niin voisi printata sinne salin seinälle, jos vaikka ne loputkin puupäät oppisi pistämään painot paikoilleen. Meidän salilla tosin ne aika hyvin laitetaan, mutta aina sitä välillä löytyy romut scottitangosta yms. Vittumaisinta tuo on kun ei tiedä onko esim. se scotti vapaa vai ei.

Joku näppärä kirjoittaja voisikin jonkun salietiketin tain salilläkävin 10 käskyä naputella niin voisi printata sinne salin seinälle, jos vaikka ne loputkin puupäät oppisi pistämään painot paikoilleen.

ei auta, kokemuksesta voin sanoa. parhaimmat jättävät painot senkin jälkeen vaikka sanoo päin naamaa asiasta :)

Kyllä, palauttelen painot paikoilleen.
Ja kovasti toivon muittenki niin tekevän ihan jo senki takia, et muut jumppailijat ei välttämättä oo ihan yhtä pöllöjä ku mää:nolo: ... Mun on meinaa laitettava aina just samanlaiset levyt molemminpuolin. Harvemmin siis pystyy tekeen jo valmiiks pakatulla tangolla vaiks periaatteessa kuinka oliski oikeet kilot:D

Hehehe, ite oon kanssa samanlainen, et kun on niit vähän erivärisii kiekkoja, erisävysii tai muuta, niin pitää kyl olla tangos aina samanväriset, ei auta sotkee niitä värejä! :D

Ja kyllä, nostelen aina painot pois.

Kyllä ne tulee laitettua paikalleen, yleensä se vaan menee niin että heti kun tyhjäät mave tangon lattialle niin joku tulee kyselee että tarttetko näitä levyjä vielä, Vähän painoja kato salilla :D . ("Valmentaja" teki prässiä niin laitto kaikki salin isot kiekot ja käski mun mennä istuun päälle, kun ei ollu tarpeeks painoja tolla kaupungin salilla(about 400-500kg)). Ei se mua vituta oikeestaan, vaikka ne painot ei ois paikallaan, saahan ne sieltä noukittua eikä sali ole niin iso että niitä pitäisi metsästää. vaan se että joku on niin ylimielinen että ei viitsi laittaa vaikka kässäreitä sinne telineeseen. Kyseisellä salilla käy semmonen vitun apina-rhp-lauma, jotka tekee yhen semmosen penkin luona keskitettyä, kaikki 6 jätkää yhtä aikaa :eek: . Sitten ne jättää kaikki Kässärit siihen penkin ympärille ja lähtee uimaan. Välillä pistää vihaks ja ihan sanon niille. Ei tunnu vaikuttavan :jahas: .

laitan aina painot takaisin telineisiin.. niin on vaan tullu tehtyä alusta asti ja nykyään menee niin automaattisesti jos lopettaa jossain laitteessa nii rupeaa purkamaan niitä painoja pois

Laitan painot paikalleen.
Tai no pakko myöntää että on mulla joskus saattanut jäädä prässiin yhdet kakskymppiset pohjalle...oon kelannut sen niin ettei seuraavan tarvi lätkiä nitä ihan niin paljoa lisää. Harva tekee kuitenkaan pienemmillä, joten harvan täytyy ottaa niitä pois.
Tässä tosin on huonoina puolina se, että joku saattaa luulla että prässi on varattu kun laitteessa on painoja.
Ja toisena se että se voi olla huonona esimerkkinä muille siinä että joku voi ajatella että kun toi jättää painoja tonne niin mäkin voin jättää näihin muihin vehkeisiin tai tankoihin.
Tämä ei siis ole ollut mikään tapa vaan tapahtunut vain muutaman kerran.

Olipas taas hyödyllinen kommentti tähän ketjuun.....

Otan aina painot pois, otan myös taljoista sen tikun veke (lähinnä sen takia ettei kukaan näe että teen samoilla raudoilla kun keskiverto 5-vuotias pikkutyttö..) :D Meillä kyllä kanssa väki noudattaa yleensä tuota etikettiä aika hyvin, pari tyyppiä siellä on jotka hiihtävät kuntopiiriänsä ja kuskaavat painoja ihmeellisiin paikkoihin, niitä takaisin tuomatta. Sitten sitä saa miettiä notta viittiikö niitä viedä jos toinen vaikka tekeekin vielä..

Aina laitan painot ja muut paikoilleen. Ei viitsi jättää seuraavallekaan mitään painoja valmiiksi, kun ei kukaan luultavasti käytä edes lämmittelypainoina niitä mun pikkukiekkoja :D

Ja maastavedon/SJMV:n jälkeen tosiaan painot paikoilleen, kiitos! Joskus joku oli jättänyt 25 kg lätkät molempiin päihin, ja perskules kun niitä oli niin vaikea saada pois! Toisella kädellä kun yrittää nostaa tankoa, toisella kädellä työntää painoa ylhäältä ja jalalla alhaalta.. Jätin silloin kyllä homman kesken ja hain salin toiselta puolelta penkkipunnerrustangon kun meni homma vähän liian vaikeaksi (yksin olin salilla).

PIstän ne paikoilleen ja joskus jonkun muunkin, jos ei ole penkkisarjojensa jälkeen sitä tehnyt ja lähtee salilta pois :)

Aina saa valittaa noiden mopopoikien touhuja ku jättää kaikki käsipainot lattialle ja suurimman osan painoista tankoihin. Itse laitan aina paikoilleen koska en pidä ollenkaan siitä että joutuu ennen omaa treeniä keräämään muidenki painot pois tieltä :/ Menee hyvä lämpö ja tuntuma hukkaan kun joutuu keräilemään muiden rojuja pois tieltä......

Ja vähän vielä siitä että mikä pakottaa jotkut pistämään taljoissa sen tikun jokusen sentin alemmas lähtiessään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vittumaisinta tuo on kun ei tiedä onko esim. se scotti vapaa vai ei.
Joo tuossa vaiheessa on vaan yksi vaihtoehto jäljellä, sillo o pakko kysyy hei tekeekö tässä kukaan!?!
Jos ei kuulu yhtikäs mitään niin lätkät tuonelaan ja ite hauista kääntämään. On se kumma juttu, itse olen varmaan yksi nuorimmista jampoista salilla, mutta on hemmetin monia jotka eivät vaan osaa tyhjentää tankoa etc, tai jos kysyy saako tehdä välissä niin ne sanoo joo mä teen tässä vielä...:jaahas:

Tottakai laitan painot paikoilleen takaisin MUTTA mun on pakko todeta että olen niin hajamielinen että välillä olen unohtanut kerta kaikkiaan painot esim. jalkaprässiin. Tyytyväisenä olen siirtynyt seuraavaan liikkeeseen ja ekan sarjankin jo tehnyt, kun vasta olen tajunnut että hei multa jäi prässiin painot (olenpa saattanu ihmetellä että kuka idiootti on jättänyt painot siihen, niinpä :D) Sit vaan vaivihkaan korjaamaan jälkiään... Tankoihin harvemmin kyllä painot unohtuu...

Aina saa valittaa noiden mopopoikien touhuja ku jättää kaikki käsipainot lattialle ja suurimman osan painoista tankoihin. Itse laitan aina paikoilleen koska en pidä ollenkaan siitä että joutuu ennen omaa treeniä keräämään muidenki painot pois tieltä :/ Menee hyvä lämpö ja tuntuma hukkaan kun joutuu keräilemään muiden rojuja pois tieltä......

Ja vähän vielä siitä että mikä pakottaa jotkut pistämään taljoissa sen tikun jokusen sentin alemmas lähtiessään?

Se että kynis riuhtoo 50 toistoa 10 kilolla nopeammin kuin silmänräpäytys, ja haluaa saada uskottavuutta -> uhoaa seuraavalle nostajalle että "mäpä vedin noi kaikki 90 kilolla"

aina tulee laitettua omat sekä muiden telineisiin asti (ei, en jätä niitä nojailemaan siihen painotelinettä vasten).

Laitan AINA painot pois (->paikalleen esim. telineeseen) treenin jälkeen; En treenin aikana. Miksi ihmeessä veisin esim. 30kg tangon pois kun salilla on vain yleensä 1 tai 2 tyyppiä jotka vetävät ihan muilla laitteilla ja painoilla, kun otan settien välissä vaivaiset 30sek-1 min tauon?

Se on sitten eri asia jos väkeä on enemmän ja jos painot viskellään pitkin lattioita ja lähdetään lätkimään salilta. Se kyrsii mutta en mä nyt pidä niitä kuolemansynnin tekijöinä, niiltä vaan puuttuu kasvatus. En mä iske kaverin kaulaan puukkoa jos se joskus unohtaa vaikka yhden käsipainon penkin viereen.

Laitan aina, enka ymmarra kuka voi olla niin kiireinen, etta jattaa jalkiensa korjaamisen toisille. Minun salilla paasaantoisesti treenaa todella isoja (ja hyvakaytoksisia) korstoja, joten kun sen yhden kerran jouduin jalkaprassista siivoamaan muutamansataa paunaa pois meni ihan treenista.

Painot pois. Pelletouhua jättää kaikki romut tankoon ja odottaa että toinen tekis kaiken omasta puolesta.

Juuri ton takia lopetin kunnallisilla salilla käynnin Helsingissä. Yksityisillä on paljon parempi fjiilis.

Aina korjaan omat painot pois, senhän nyt pitäisi olla itsestään selvyys kaikille.

En tiedä muista, mutta minulle jää tyypistä joka säännöllisesti jättää painot laitteisiin vähän ylimielinen kuva. Ei se nyt niin iso vaiva voi olla ottaa niitä pois kerran ne on sinne saanutkin.

Hihi, johan on vanha threadi.

Joop, korjaanhan minä. Tietysti joskus jyrsii ottaa maassa olevasta tangosta 25kg kiekkoja irti, mutta ennemmin ne itse siitä ottaa, kuin jättää seuraavalle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom