Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tietysti...ärsyttävää, kun jotkut pällit eivät sitä tee...:curs:

Onpas taas nostettu tredi etusivulle :jahas:

Mutta kyllä laitan painot takaisin, ärsyttää hemmetisti kun kaikki ei sitä tee!!! :curs:

Mutta kyllä laitan painot takaisin, ärsyttää hemmetisti kun kaikki ei sitä tee!!! :curs:

:offtopic:

mitä helvettiä sä vaahtoot koko ajan siitä mitä saa nostaa ja mitä ei ? hyppää threadi yli jos ei kiinnosta.

Jokuhan tätä vertasi vessan vetämiseen...ihan itsestäänselvyys, että ne laitetaan takaisin >:/ (ja vessa vetästään :P)

Mulle itsestään selvyys että painot laitetaan takaisin paikalleen. Ihan sama juttu duunipaikan työkalujen jne. kanssa.

:offtopic: Jos Jani_88 olis mode niin kaikki tredit olis lukossa:lol2:

Jani, nimenomaan ensin nostetaan vanhat threadit pinnalle, ennen kuin tehdään uutta samasta aiheesta. Voi kun kaikki tämän tajuaisi. Mutta nykyään tulee niin paljon samoista, jo JAUHETUISTA asioista uusia threadeja iiiihan samoine kysymyksineen.

Se haku-toiminto esim. joka tälläkin sivustolla on, on laitettu ihan syystä. Juurikin läväytettiin lukkoon "Alkoholi ja treeni" -threadi, kun aiheesta löytyi haulla KOLME vanhaa threadia. Toinen havainnollistava esimerkkithreadi: "Ylikunto", johon itsekin kirjoitit, että haulla löytyy lisää. Aivan, ja nimenomaan niistä vanhoista threadeista. Ne vain nousevat pinnalle, kun joku kommentoi niihin. Sitä kutsutaan keskusteluksi, ja kuuluu tällaisten palstojen luonteeseen. :thumbs:

jos jaksaa niitä painoja nostella niin sit jaksaa laittaa ne paikalleen!

Thats it!:wall: :wall:

Juurikin läväytettiin lukkoon "Alkoholi ja treeni" -threadi, kun aiheesta löytyi haulla KOLME vanhaa threadia.

Tähän on pakko puuttua, ettei ihmisille jää väärä käsitystä, niitä tredejä on monta sivua, laitoin ne kolme siihen että käyttäjä pääsee kysymyksessään alkuun ja vielä esimerkin miten ne kaikki loput saa näkyville kun vain viitsii hieman vaivautua.

PS. Pelkällä otsikkohaulla löytyi 67 eri ketjua, missä käsitellään alkoholia, hieman enemmän kuin kolme.

joo kyllähän ne aina pyritään paikoilleen lykkimään

Laitan toki paikoilleen. Olen tehnyt tutkimusta aiheesta ja todennut, että painojen paikoilleen laittaminen on pakollinen toimenpide jos aikoo kasvaa isoksi. Vai montako oikeasti isoa heppua olette nähneet salilla, jotka eivät laita painoja takaisin? :)

Täällä vinkuintiassa sitten tuossa yliopiston salilla kun tulee käytyä niin koko paikasta löytyy 3 henkilöä, jotka painot pistävät paikoilleen oletuksena. Minä, yksi Kanadalainen sekä yksi Thaikku, joka kylläkin on ainoa noista paikallisista, joka näyttää siltä että kävisi ihan oikeasti punttaamassa, eikä vaan rintahauispelleile. Mukava hemmokin vielä.

Siinä sitten kerran yksi tuli kysymään kun rupesin ottamaan painoja irti, että miksi niin teen, kun joku muu sen tekee kuitenkin. Vastasin vain, että minä olen joku muu.
Jäi jäppinen siihen katsomaan monttu auki :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän tää kuulu tyhmienkysymysten kerhoon?

pakko laittaa takas ku tiiän mite itellä alkaa kiehuu ku joutuu muiden painoi alkaa siirtää prässeist pois ja sit taas alkaa latoo omia lämmittelyy varten .. väliilä tekee kyllä tiukkaa siirrellä niit 40kg kiekkoi jalat löysänä.

Tulee laitettua. Eipä pahemmin yleensä harmita jos joku on "kiltisti" jättänyt hieman painoa esmes prässiin, eipähän tarvitse itse niin paljoa painoa latoa sitten.

Onhan se jo todella muista piittaamatonta meininkiä jos jättää tavarat niinku koira paskan puostans.

Kyllä se vituttaa ko jotkut idiootit kulkee ko mailman omistajat ja näyttää että varaa jokaisen vitun tangon ja lisäks kaikki käsipainot mitä vaan salilta löytyy omaan käyttöön.

Kertoo jotaki ihmisen tyhmyydestä jos poikeasti pitää ees miettiä että veisinkö tämän nyt paikoilleen vai jättäsinkö tämän tähän niinkö paskan perseestä. Vitun ääliöt:curs:

Mua vituttaa yli kaiken se, että "varataan" niitä laitteita/painoja kaksi tai useampikin ja vaihdetaan niiden välillä aina kun toisessa on sarja tehty. Ja jos erehtyy sitten toiseen, saa ankaraa, murhaavaa mulkoilua osakseen; siis helvetistäkö mä tiedän, jos salin toisella puolella oleva laite/tanko on varattu tai ei. Onneksi tollasiin idiootteihin törmää harvemmin, tosin mulla on ko. tyyppeihin rajoittuva kokemus varmaan kahden käden sormilla laskettavissa.

Salilla, jossa käyn, ei tankoihin juuri jätetä painoja (onneksi), mutta kerran sain kyllä huomata itsestäni aivan uusia puolia kun tasan kerran avauduin ääneen asiasta. :rolleyes: Ehkä kauniimpiakin sanoja oisin voinut käyttää, mutta minkäs teet, koko salille tuli varmaan silloin selväksi mun kanta asiasta.

Jos joudun ennen omia sarjoja poistamaan jonkun 10-15kg, ei se nyt pahemmin otsaa ruttuun vedä, mutta ärsyttävämpää on se, kun joku apina jättää jälkensä siivoamatta, niin ei tiedä onko tämä oikeasti lopettanut vai mitä se aikoo. Ja kun noin viiden minuutin pohdinnan jälkeen päättää aloittaa, hoitelee Murphy yleensä loput.

Kyllä mä vien aina painot takaisin paikalleen. Ärsyttää ihmiset jotka ei vie! Porukka varmaan nauraa mulle ku välillä tulee ähistyä ku on painot siellä täällä...:D

Mutta tuskin ne, jotka ei painoja paikalleen vie, tunnustaa sitä. Vai onks tässä threadissa joku tunnustanu? En jaksa lukee kaikkia...:)

Mua vituttaa yli kaiken se, että "varataan" niitä laitteita/painoja kaksi tai useampikin ja vaihdetaan niiden välillä aina kun toisessa on sarja tehty. Ja jos erehtyy sitten toiseen, saa ankaraa, murhaavaa mulkoilua osakseen; siis helvetistäkö mä tiedän, jos salin toisella puolella oleva laite/tanko on varattu tai ei. Onneksi tollasiin idiootteihin törmää harvemmin, tosin mulla on ko. tyyppeihin rajoittuva kokemus varmaan kahden käden sormilla laskettavissa.

Joo toi on kyl vitun ärsyttävää, varsinkin kun itsellä on alussa joku pääliike menossa ja sitten ne kaksi laitetta/ kahdet painot varattu millä normaalisti tekisi. No yleensä odottelen rauhassa, jos vaikka tajuis yhteyden siihen etten tee mitään liittyvän juuri kyseiseen asiaan. Joskus jos odottelu venyy pitkäks, tai muutenki kysäisen voinko tehdä tässä välissä tai vuorotellen.
Pari kertaa kun joku idiootti on varannut kaksi konetta/ kahdet painot mihin itse on odottanut vuoroaan, niin eiköhän sieltä hyökkää joku toine toope ja rupee treenamaan suoraan nenän edestä, tätä sattu kyllä onneks tosi harvoin, mut silloin kun käy näin, niin se pistää sen verran vihaks et lopputreeni meneekin sit hyvin vitutuksen purkamisen voimalla:lol2:

Toinen mikä ärsyttää on että kaikki painot on jätetty ihan sekaisin ja saa kaivella niitä sitten ympäri salia.

Painot paikalleen ja pidetään salit siistinä, on muuten täs aihees käytetty vi..u sanaa melko moneen kertaan:) aika monella selkeitä patoutumia;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom