Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos laihduttaa niin kannattaako sillon vetää paljon proteiniia, ite oon ainaki niin ymmärtäny että se ei lihota ?
Btw 1kk aikaa pudottaa 5kg . Viikossa lähti nyt 3kg mutta oli nesteitä alussa niin paljo että hulahti. Mutta uskoisin että onnistuu tuo..
^ Kyllä mielummin sitä lihaa enemmän, kun lisukkeita. Lisukkeista parhaita ovat esim. tumma riisi tai makaroni. Myös ihan normaali vihreä salaatti on oiva lisuke lihan kylkeen.
Nyt on itsellä tippunut 17kg jostain about helmi-maaliskuusta, ja loistava fiilis. VHH-dieetti nyt on päällänsä, sen avulla karistan loput kilot pois 5-8kg. Meni kyllä oivasti dieetti ja tästähän nyt tuli kertaheitolla elämäntapa. Aluksi tarkkailin vain syötyä kalorimäärää, sitten pikkuhiljaa aloin katsomaan enemmän ja enemmän mistä ne kalorit otan, ja nyt tosiaan olen aloittanut tuon VHH:n, vähän vaihtelua.
Tsemppiä kaikille pakkotoiston diettaajille, kyllä se hyvin menee! Ja kiitoksia kaikille meikäläisenkin kysymyksiin vastauksia antaneille, suuri apu ollut.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2505094.jpg
Mitenkä tuos että P 30%/H 40%/R 30% ?
Näyttäisi siis että hiilareita ja rasvaa muutama prosentti pois.
Onneksi jäätelö ym herkut loppu että
Minkäslaista kevyttä safkaa olsi hyvä vetää, missä ois sitä protskua ja ei kauheesti noita kaloreita..tai minkälaista välipalaa, ostaa jotain omenoita välipalaksi
Tosiaan noi karkit nyt pois.. tippuu varmaan siihen 1k kcal per päivä.
Ajattelin aamulla jotain 3min puuroa keitellä, hyvä ? + siihen 10g protskua heittää sekaan..?
Niin, ja ne mitat, 16v , 160cm ja n. 50-52kg.
Näköjään n. 2000 kcal kuluu jos ei tee mitään mutta tänään tein rullaluistelu lenkin 20min melko kovaa aamulla, ennen sitä söin yhden ruisleivän+aamupalajuusto.
-100 kcal
Syönnin jälkeen menin salille ja olin siellä n.90min. -450kcal jos energynetin taulukko pitää yhtään paikkaansa ?
Eli kulutin n. 1/3 päivän syönneistä urheilulla, tuliko tästä päivästä miinuskaleita että "laihtui" ?
Pitäisi syödä terveellisesti ja jotenkin pudottaa pari kiloa painoa että voisi ruveta harkitsemaan saamaan vatsalihaksia näkymään..
Kiitos
Poika poikatyttö vai poika?
Poika poika
Mäkin katoon että kyllä vähän liian vähän olsi protskua että tommonen 20g lisää vai ?
Jois vaikka aamulla kulauksen ? Tai sekoottaa puuroon, tuskin maistuu puuro erinlaiselta..
Niin, jotain omenoita vaikka välipalalaks, eikös niis oo aiak vähän hiilihydraatteja ?
Ainut "kasvis" mitä syön..omena..
Eli mitä sitä sitten söisi ? :/
Juuh, en ole muutenkaan kasvis ihmisiä :DJättäisin itse omenat sun muut pois ja söisin jotai proteini pitosta esim, rahkaa, raejuustoo, tonnaria.
Juuh, en ole muutenkaan kasvis ihmisiä :D
Paljonko tota raejuustoa pitäis mässätä kerralla, 100g ?
Mitä näitä ruokia/välipaloja on mitkä pitävät nälän tunteen kohtuu pitkään poies ? (vähä kalorisia ja rasvaisia)
Jaksaako tommosella raejuustolla kauan :p
Valion raejuustopurkissa on 200g tavaraa Itse vetelen tälläsen mix sekoituksen, kun en kerkii syömää pitkään aikaa 4h~: 4kananmunaa,3-4 siivua jotain leikkelettä, juustoa 3 siivua, tonnikala purkki (ihan mikä käy) ja puolikas raejuustopurkku. Paistat ekana yhden puoliksi ja käännät lätyn toisen puolikkaan ja siihen laitat kaikki noi lisukkeet mitkä sanoin ja annat paistuu pari minuuttia.Sitten kun on valmis käännä toinen puoli siitä munakkaasta toisen "päälle" niin tulee sellasen "puoli ympyrä" muotoinen herkullinenbodaajaproteiinisyötäväksituettuhelvetinkyllänenruoka*ei kait kukaan pelkällä raejuustolla kauan elä. raejuustoa on ihan kiva rykästä se purkki kerralla, paljonko siinä sitä nyt olikaan, en muista.
juurikin proteiinipitoiset ruuat pitävät näläntunteen kurissa. ruokaohjeita on pakkis ja netti pullollaan.
Nonii eli sain väsättyä ruokaohjelman dieetille. Olen 180cm pitkä ja paino siinä 88kg tuntumassa. 4 kertaa viikossa punttitreeniä.
Aamupala:
250g rahka
2 siivua Real-leipää + 6 siivua kalkkunaleikkelettä
Rasvaton maito 4 dl
Multivitamiini, 3kpl omega3-tabletteja, Green Tea -uute 1/2 tl
=483kcal
Kouluruoka, salaatti, näkkäriä + 6 dl rasvaton maito
=maito 200kcal+ruoasta tulevat, paha laskea kun eri safka joka päivä
Ennen treeniä:
Hera80 1,5dl
Green Tea -uute 1/2 tl
=200kcal
Palkkari:
1dl Hera80
1dl Malto6
5g Kreatiinia
=~300kcal
Päivällinen:
250g jauheliha / 250g broileri / 1,5 prk tonnikala öljyssä
100g keitetty täysjyväriisi
=550kcal
Iltapala:
Tonnikala öljyssä 150g
=266kcal
Ennen nukkumaanmenoa:
1dl Maito90
Oliiviöljy 1rkl
Multitabs 1kpl
=250kcal
(kalorit aina aterioiden alapuolella)
Tuossa siis treenipäivän safkat, kaloreita ~2250 ilman kouluruokaa eli veikkaisin kalorit sinne 2600 pintaan. Lepopäivinä vähennän joidenkin ruoan määrää, tiputan kalorit n. 2200 kaloriin. Hiilareita olen tarkoituksella karsinut hiukan pois.
Miltä kalorimäärät ja syömiset yleensäkkin näyttävät?