Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin. Mulla diettaus meni vähän päin persiitä, kun yhtäkkiä vetelenkin vain hiilareita ja kasviksia. Päädyin karppausfoorumille tutkimaan sitä menetelmää ja tajusin, että löytyisiköhän sieltä apua mun rasvansaannin järkeistämiseksi. Kamalan vaikeaa on sisäistää karppiruokavalio, kun on perustottumuksiltaan kevytsyöjä.
Mitä mieltä te olette siitä, syönkö liikaa dieetillä, jos painoa on se 51 kg ja kiristelyä haluan pari kiloa.
Söin eilen siis noin 1680 kcal. 88 g rasvaa (liian vähän karppauksessa), 163 g proteiinia (herran jumala!) ja 59 g hiilareita. Kalorit laskin myöhemmin energiapitoisuuksien avulla eli paljonko mikäkin ravintoaine sisältää kcaleja.
Nesteitä ei ollut eilisen jälkeen lähtenyt grammaakaan, mutta kroppa pitää niistä kiinni menkkojen takia -luulisin.
Kyllä palautumiseen menee kauemmin aikaa kuin miltä se ehkä siellä omassa pääkopassa tuntuu. Hitto, kun en muista sivuja, josta noi käyrät alkoholin poistumisesta kehosta näkyi. (Joku sattuis tietämään/muistamaan?) Anyveis, jos vedät 0.5litraa kossua, niin et varmasti ole täydessä reenikunnossa seuraavana, etkä sitäkään seuraavana päivänä, etkä välttämättä vielä seuraavanakaan. Siltä se ehkä tuntuu, mutta treenistä ei kuitenkaan ole hyötyä.
Nämä palautumisajat ovat tietysti yksilöllisiä ja riippuu mitoistasi. Googlettamalla saatat löytää promillemittarin josta näkee kätsysti nuo palautumisajat..
Jepjep, pitkäjänteisyyttä ja muista seurata myös peiliä.dieettiä nytten takana 4-5 päivää ja paino ei ole vielä tippunut yhtään. Normaalia?
Pohdintojen jälkeen diettailua uudella systeemillä:
prode 25 %
hiilari 45 %
rasva 30 %
Vai muuttelenko vielä suhteita jotenkin? Pääpointti ehkä siinä, että tykkään syödä kanaa, kalaa ja ah-niin-ihanaa rahkaa, raejuustoa yms. Heh, karppausta testailin pari päivää ja mieluummin lasken kaloreita.
Peruskulutus on 1490 kcal (kalorilaskuri.fi) tai musclenetissä 1619 kcal. Tästähän tuleekin jo kivan paljon ongelmia. :/ Ero on aika suuri. Musclenetin mukaan mulla on kulutusta päivään laskettuna 250 kcal liikunnalla.
Suunnittelin syöväni 1700 kcal/pv, mutta ei varmaan sillä lähde tämän tytön paino laskuun.