Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rasvaimulla lähtee.Samkoon: Se riippuu geeneistä mistä se läski lähtee. Ei ole mitään tiettyä juttua millä saat juuri rintalihaksien päältä fläsät pois.
...Se on vain niin "hauskaa" kuin hiilareita saa syödä enemmän vastaavaan rasvamäärään nähden. Toisaalta, rasva täyttyisi erilailla ja hillitsisi syömishimoa, jolloin repsahduksiakin tulisi vähemmän.
Olen tässä puolessa vuodessa pienentänyt rasvaprosenttia 20%->13%. Tämä tuntuu olevan se maaginen raja jonka jälkeen on alkanut tökkiä, ja pahasti. Tapahtuuko tässä jokin muutos, että keho pyrkii pitämään rasvat samoissa lukemissa? Onko viisaammilla neuvoja annettavana?
Kuinka paljon kaloreita mun tulisis syödä dietillä? noin?
Oon n. 175cm ja +80kg
miltä kuulostaisi:
aamupala 8.00: 3-4 isoa porkkanaa + 1dl hera
lounas 11.00: kanasalaatti + vettä
välipala: Ananas, 140 g, Maitorahka, 250 g + vettä
ilallinen: lihaa + tummaa makaroonia/riisi + vettä
iltapala: 1dl hera ja vaikka Maitorahka, 250 g
Paljon mahtaa kaloreita tulla tollaseltä päivältä?
mitä juotavaa pitäisi dietillä juoda mieluiten?
Mitä vaihtoehtoja olisi vaihtelun suhteen?
Oon n. 175cm ja +80kg
miltä kuulostaisi:
Oon n. 175cm ja +80kg
miltä kuulostaisi:
Itse olen 175 ja 78kg nyt diettailun jälkeen. Eli aikalailla samoissa mitoissa kuin teikäläinen. Tämän kerroin vain siksi, että tiedät itsekin että olemme vertailukelpoisia keskenään .
Sinun ei tarvitse laihiksen alussa muuttaa paljoakaan ruokailuasi (ellet sitten vedellyt jotain himo bulkkia!), pienennät vain vähän jokaista annoskokoasi. Tuohon kun vedät päälle 2-3 aerobista viikossa niin hyvä tulee. Kun painon putoaminen hidastuu niin vähennät taas hitusen ruokailua. Aerobista en tuosta 2-3 kerrasta viikossa enää nostaisi ettei lähtis hyvätkin lihat menee. ...
Pituutta noin 170 ja painoa oli kerääntynyt huikeat 63kg jos vaaka näytti oikein
...En siis osaa arvioida/laskea paljon tarvisin kaloreita päivässä, jotta ei paino putoais hirveesti enempää kun sen 1kg viikossa.
^^Juu en todellakaan olekkaan mikään punkero, ja jos ei ois noi fitnessmalli kisat eessä niin en ees mitään dieettiä alottaisi vaan jatkaisin syömistä ja treenaamista:D eli ei mulla paljoo ole laihdutettavaa, mutta kuitenkin sillee että sais nuo rasvat ja nesteet tuosta päältä pois. Huolestuttaa vain että vähätkin lihat lähtee :S
niin ja ikäähän mulla on pyöreät 20v. Dieetti tähän ajankohtaan tuli liina aikasin, mut minkäs teet, ellen sitten vaan skippaa nuita kisoja..