Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kerros minkälaisella ruokavaliolla vetelit ja liikuntamäärällä? : )

ma ke pe : 6.00 30min aamulenkki
ti to la : kuntopyörä 30-45min
ma ti ke to pe : 35min säkkitreeni
sunnuntai on sitten lepopäivä

Ruokavaliosta sen verran etten mitään ns diettiä ole vetäny, mutta hiilareita yms pullaa jättäny vähemmälle. Kasviksia lisänny ja muutenki kattonu vähän terveellisempää ruokaa kuin se kebabbi.

ps. alkoholia kuluu silti perjantaisin... ja paljon ;>

Juu nyt jo kolmas posti tänne, ei sillä että en ole saanut neuvoi vaan uus kohta taas diettauksessa, olen dietannu nyt noin 3kk putkee. EI mitää hirveitä mässy päivii, perjantaina joskus olen karkkipussin syöny, paino pudonnut 94kg->82kg. Mutta nyt alkanu jungaa paikal vähä noussukkin niin miten olisi että mitä teen? Käyn salilla 4 kertaa viikkoon 2 -jakoisella mennään, ja välipäivinä käyn lenkil. Vinkkei Kiitos <3

ma ke pe : 6.00 30min aamulenkki
ti to la : kuntopyörä 30-45min
ma ti ke to pe : 35min säkkitreeni
sunnuntai on sitten lepopäivä

Ruokavaliosta sen verran etten mitään ns diettiä ole vetäny, mutta hiilareita yms pullaa jättäny vähemmälle. Kasviksia lisänny ja muutenki kattonu vähän terveellisempää ruokaa kuin se kebabbi.

ps. alkoholia kuluu silti perjantaisin... ja paljon ;>

Pakko kyllä kommentoida sen verran että tuosta pudotuksen määrästä on ehkä pari kiloa rasvaa, ja loput sitten nesteitä ja hieman lihasta. Ei minkään valtakunnan järkeä dieetata noin nopeaa, mutta eriasia sitten jos piti esim. johonkin painoluokkarajaan äkkiä mahtua.

Pakko kyllä kommentoida sen verran että tuosta pudotuksen määrästä on ehkä pari kiloa rasvaa, ja loput sitten nesteitä ja hieman lihasta. Ei minkään valtakunnan järkeä dieetata noin nopeaa, mutta eriasia sitten jos piti esim. johonkin painoluokkarajaan äkkiä mahtua.

Eikö rantakunto kesäksi ole vähän niinku painoluokkaraja ;>

Selvä.
Pidä bulkkipäivä niin että syöt paljon hiilareita mutta mahd. terveellisesti eli paljon leipää,ei mitään mättöpusseja. Tai sitten voit juosta 1-2 intervallilenkkiä viikossa/PHA-harjoittelu salilla-->parantaa rasva-aineenvaihduntaa
Jotkin lisäravinteetkin voi auttaa.:)

Selvä.
Pidä bulkkipäivä niin että syöt paljon hiilareita mutta mahd. terveellisesti eli paljon leipää,ei mitään mättöpusseja. Tai sitten voit juosta 1-2 intervallilenkkiä viikossa/PHA-harjoittelu salilla-->parantaa rasva-aineenvaihduntaa
Jotkin lisäravinteetkin voi auttaa.:)
:offtopic:Toi posti oli mun kirjoittama, jäi vaan vahingossa ukkelin tunnukset päälle.Eli siis se ei keksiny tota vaan minä:D

Käytän heraa mutta en ala mitää rasvanpolttajii käyttää itse en usko tommosii hömpötyksiin :) Ja koitetaampa :D Ja oikei kiitos sinulle, en kyllä näe mitää väliä kumpi sen kirjoitti? :D pääseekö modeksi jos neuvoo paljoa :hyper: :D

Viimeksi muokattu:
alkoholista täällä jonkin verran keskusteltu. oma kokemus on aika karu, eli kun täytin 18, alkoi sellainen alkuhurmos ja bilettäminen. Paino nousi vuodessa 10kg, ei ollut lihasta ei. Tulin sitten järkiini ja alkoholin käyttö tippui muutamaan lasiin viiniä kuukaudessa. Kunnon urheilu päälle ja muutenkin ruokailut syyniin, niin kylläpä taas alkoi näyttää valoisemmalta elämä. En vaan ollut ihan tajunnut, että kuudessa siiderissä on melkein päivän kalorit. Ja siihen lisäksi pöhötys + seuraavan päivän suolaisen ja rasvan himo, tekee aika kohtalokasta jälkeä nopeasti.... :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alkoholista täällä jonkin verran keskusteltu. oma kokemus on aika karu, eli kun täytin 18, alkoi sellainen alkuhurmos ja bilettäminen. Paino nousi vuodessa 10kg, ei ollut lihasta ei. Tulin sitten järkiini ja alkoholin käyttö tippui muutamaan lasiin viiniä kuukaudessa. Kunnon urheilu päälle ja muutenkin ruokailut syyniin, niin kylläpä taas alkoi näyttää valoisemmalta elämä. En vaan ollut ihan tajunnut, että kuudessa siiderissä on melkein päivän kalorit. Ja siihen lisäksi pöhötys + seuraavan päivän suolaisen ja rasvan himo, tekee aika kohtalokasta jälkeä nopeasti.... :eek:
Mulle kävi toi sama ja vahinkoja korjaillaan edelleen.:(

Juu nyt jo kolmas posti tänne, ei sillä että en ole saanut neuvoi vaan uus kohta taas diettauksessa, olen dietannu nyt noin 3kk putkee. EI mitää hirveitä mässy päivii, perjantaina joskus olen karkkipussin syöny, paino pudonnut 94kg->82kg. Mutta nyt alkanu jungaa paikal vähä noussukkin niin miten olisi että mitä teen? Käyn salilla 4 kertaa viikkoon 2 -jakoisella mennään, ja välipäivinä käyn lenkil. Vinkkei Kiitos <3

Paljonko sul nyt on rasva%? se pitäs tietää niin vois laskeskella painon kohilleen!!että paljonko on enää vara puottaa..

Kolme viikkoa nyt dieettiä takana ja kevyt viikko edessä, joten kysymys kuuluukin: Miten olisi järkevintä suorittaa kevyt viikko dieetillä lihasmassan säilyvyyden kannalta? Ei huvittaisi mennä pumppailemaan miinuksilla pitempiä sarjoja kevyellä kuormalla, joten olisiko parempi vaihtoehto pitää sarjapainot samoina, mutta tehdä vähemmän toistoja? Vai mitä häh? :)

Mulle kävi toi sama ja vahinkoja korjaillaan edelleen.:(

Täällä ihan sama juttu, jatkuva ryyppääminen kesti siihen 21,5 vuoden ikään ja nyt ollaan tiputeltu 15 kiloa pois tässä puolen vuoden aikana. Painoa olisi kyllä tippunut nyt jo paljon enemmän mutta johtuen koulun lopusta ja kesätoiden alkamisesta ja muutosta johtuen jäi liikkuminen vähän vähemmälle.

No mul tuli painoa lisää sellanen 5 kg vaan mutta tuohan kertoo vaan siitä että lihakset lähti ja kun rasva% nousi 20 yläpuolelle niin kyllä oli kulahtanut olo:(
Nyt ei paino ole laskenut kun sen pari kolme kiloa mutta vaatteet mahtuu taas päälle/istuu paremmin eli suunta on varmasti oikea. Rasvatkin 18 % luokkaa.
Ainahan niitä kiloja on helpompi hankkia kun pudottaa mutta mielummin valitsen terveellisen elämän tien kun istun prkl tillikassa rööki huulessa vetämässä viinaa.

Kysymys kaloreista.

Paljonko ihmisen täytyisi syödä kaloreita normaalielämässä? ja paljonko sillo ku treenaa bulkilla? ja paljonko sillo ku on dietillä??? sen tiiän että noin -1000kcal siitä mitä söisi sillee niin normaalisti ettei reenais niin on hyvä dietillä? mutta pitääkö tämä paikkaansa ja paljonko se kalorimäärä on mitä kuuluisi syödä normaalisti???

Oon nyt puolisen vuotta safkannut aika hyvin noussu paino ~10kg. Olis siis tarkotus alottaa dietti. Kysyisin siis, että tippuuko paino nopeastikin jos arkipäivisin syön 4-5 kertaa päivässä vihanneksia, salaatteja yms, eli siis jättäisin makaroonit, riisit yms pois? ja viikonloppuisin aamulla ennen aamupalaa jotain aerobista ja syö sen 4-5 kertaa päivässä tummaa leipää, vihanneksia yms.
Ja se vielä, että syönkö normaalisti palkkaria ja paljon proteiinia? ja normi treeni? Ja olen siis noin 175cm ja reilu 80kg

Suositut

Back
Ylös Bottom