Ja ehtoota...
Eli 20v, nainen, dieetillä. Tarkotus ois pitää nämä talven aikana hankitut lihasrippeet mutta saada se rasva pois. Olen ollut nyt vähän yli 4 viikkoa dieetillä. Kirjaan joka päivä syömisetylös. Syön n. 1500kcal päivässä. (pituus 169, paino nyt 70kg) Treenittöminä päivinä vähän vähemmän. Paino on pudonnut ehkä semmoiset 2 kg. Tässä vaiheessa meinaa iskeä vitutus. Treenaan hiki päässä kunnon salitreenejä ja vaparitreenejä ja nyt olen ottanut myös aamulenkit mukaan kuvioon ja tuntuu ettei juuri mitään muutosta tapahdu. Ja eniten vituttaa katsoa tyyppejä jotka vetää joka päivä snickerssejä ja sipsejä naamaan eikä liiku paskaakaan ja silti ei liho mihinkään. stn! Mitä tässä tekee väärin. Auttakaa pyydän, ennen ku suoni katkeaa päässä.
laitan tähän syömiset parin päivän ajalta...
ma
200g vanilijajogurtti,Porkkana, omena, Muutama viinirypale100g rahkaa
Salaatti 400g,Raejuusto 175g,Broilerileikkele 100g
Salaattia 100g 1 prk tonnikalaa
Appelsiini, 200g jogurtti,100g raejuustoa, 100g rahkaa,6 mantelia,Kaakao
ti
2 porkkanaa,Kahvi
Salaatti 500g Valkosipulikastike 2rkl,Raejuusto 125g (n. 135Kcal)
Omena Appelsiini
Olut
Salaattia 300g tai n 4dl,Broilerileikkeletta 100g,Raejuusto 125g
Jogurtti Rahkaa 150g Pari viinirypaletta,30g manteleita
ke
2 porkkanaa
Salaatti 500g Valkosipulikastike 1rklRaejuusto 125g (n. 135Kcal)
Rusinaskonssi,2 kahvia,Omena
Appelsiini
1 prk tonnikalaa,125g raejuustoa,100g kurkkua
to
Mehua 100kcal,Porkkana, Jogurtti 290kcal
Salaatti 500g Valkosipulikastike 1rklTonnikalaa 1prk
Kahvi, omena,150g viinirypaleita
parsa-aurajuustokeitto 270kcal,100g kurkkua
100g pahkinoita, 200g rahkaa
Että tuommosta. Tiedän että tuo olut on PAHASTA. Mutta se oli vain yksi. Sen jälkeen painuin salille ja nälkä oli kun sieltä tulin kuten voi huomata. Olen pyrkinyt syömään viimeisen kerran ennen klo 20. Aamiainen on vähän niukka aina mutta haittaako se jos lounas on 12 aikaan ja melko täyttävä? Vai mikä tässä hommassa mättää? Pitäisikö hedelmätki jättää pois? Pyrin juomaan vettä riittävästi tai sitten tiivistemehua (ei lisättyä sokeria).
Kiitos jo etukäteen...