Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo, no laskin nopeesti että yhdessä ruokalusikallisessa on jopa 132kcal. Meni ehkä vähän yläkanttiin mutta siis onhan siinä energiaa ja paljon. Ei varmasti kannata liikaa vedellä, varsinkaan dieetin aikana. Mutta enhän mä tiedä mistään mitään.. :jahas:

Aivan... Mitäs mieltä muut on tästä asiasta? Tai miten itse teette dieetillä/bulkilla tai ihan normaalisti, kun ette painoanne minnekkää päin halua nostaa/laskea?

Voi kerpele, kauhea nälkä nyt ollut muutaman päivän ajan :| Voisikohan nälän tunne johtua hiilihydraatin puutteesta? Proteiinia ja rasvaa saan ihan varmasti tarpeeksi, myös kaloreita tulee kyllä vähintään se 2000 päivässä, silti vaan tuntuu että olisi nälkä.

Saan kyllä hiilihydraatteja ruoan mukana mutta esim kotona olen jättänyt kokonaan perunat, riisin ja pastan pois ja korvannut niitä muilla kasviksilla ja muutamalla palalla ruisleipää, myös maidosta tulee hiilihydraattia. Väsynyt olo ei kuitenkaan ole, enemmänkin tuntuisi nälkä tulevan paljon nopeammin kuin aikaisemmin. Olen tietenkin alkanut liikkumaan PALJON enemmän kuin aikasemmin että saattaa johtua vaan siitä että kulutan niin paljon enemmän.

Aivan... Mitäs mieltä muut on tästä asiasta? Tai miten itse teette dieetillä/bulkilla tai ihan normaalisti, kun ette painoanne minnekkää päin halua nostaa/laskea?

Riippuen muusta ruokailusta eli jos ei muualta saa niitä kaloreita tarpeeks nii sit rypsäripullolle! Varsinkii ketolla joutuu/pääsee vetelemään ihan jonnii verran (useita ruokalusikallisia)...

1.
--
4-6min HIITtiä soutulaitteessa treenin JÄLKEEN, pari/kolme kertaa viikossa.
--

Saako kysyä tyhmiä, vaikkei tämä niitten kyssäreitten threadi olekaan? :david: Miten soutulaitteessa voi tehdä HIITtiä? Ainakin kaikki moiset mitä olen nähnyt ovat sellaisia, jossa "vastuskammen" säätö ei tunnu juurikaan vastusta lisäävän ja lisäksi vedettävä osa on itsestään kelautuvassa kaapelissa kiinni. Tuloksena on, että kovin ripeään tahtiin ei pääse vetelemään.

Ok ok, oon nyt tässä vetänyt 1jakoisella n. puoli vuotta ja nyt rupeaa tuntumaan, että ei enään jaksa vetää 2-3krt viikossa 1-jakoisella eli 2-jakoiseen voisin vaihtaa, ja tässä vain haen hyvää itselleni sopivaa 2-jakoinen-ohjelmaa.

Joo noikin on tullut katsottua moneen kertaan, toisaalta sitähän voisi vielä pysyä 1-jakoisessa mutta muunnella entistä enemmän liikkeitä ja sarjoja, jotta ei rupea meno maistumaan puulta ja aina on täysin samat lihakset tönkkönä, ja kyllä muistan muistan venytellä. :)

Mutta eiköhän tuossa kesällä viimeistään siirrytä täälläkin 2-jakoiseen ja niin edespäin.

Kyllä tolla alkoholilla saa vain jumalattoman morkkiksen nykyään jo pelkästään sillä että sitä sortuu juomaan. Eilen oli ihan 'pakosti' juotava 10 pulloo kaljaa kaverin tupareissa.

Tässä dieettamisessa ei ole mitään muuta vaikeaa, kuin tuo ryyppäämisen vähentäminen maksimista todella minimaaliseen määrään. Nyt on tavoitteena että seuraavan kerran vappuna, mites muiden läskinpolttajien kohdalla? Tuottaako vaikeuksia? :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tolla alkoholilla saa vain jumalattoman morkkiksen nykyään jo pelkästään sillä että sitä sortuu juomaan. Eilen oli ihan 'pakosti' juotava 10 pulloo kaljaa kaverin tupareissa.

Tässä dieettamisessa ei ole mitään muuta vaikeaa, kuin tuo ryyppäämisen vähentäminen maksimista todella minimaaliseen määrään. Nyt on tavoitteena että seuraavan kerran vappuna, mites muiden läskinpolttajien kohdalla? Tuottaako vaikeuksia? :kippis1:

No olihan se alussa vähän hankalaa kun teki mieli lähteä bileisiin joka vkl. nykyään ei tuota mitään vaikeuksia ja nytkin vietetään selvää viikonloppua hyvillä mielin.

Sekin on tärkeätä että vähentää sitä juomisen määrää, ei vedetä sitä 12-päkkiä vaan jätetään vähempään.

Dietillä ei kyllä pää anna juoda yhtä tai kahta annosta enempää. Bulkillakaan en nykyään kyllä enää ole yli 7-8 annosta vetänyt, mikä on kyl välillä vähän ärsyttävää. Siis rupeaa vituttamaan jos juo enemmän, vaikka toisaalta haluaisi.

Olen tässä aloittelemassa diettaillut jonkin aikaa ja kysymys olisi seuraavanlainen: voiko dietillä pitää kaksi cheattipäivää viikossa, jolloin syödyt kalorit ovat suunnilleen 200 enemmän tai vähemmän kuin mitä on tullut kulutettua. Muina päivinä syötyä tulee 700-1000 kcal alle kulutuksen. Onko tämä ihan väärä tapa vai pitäisikö yrittää pienemmällä vajeella laihispäivinä? Oma onglemani on se, että jos en pidä kahta cheattipäivää, en jaksa liikkua ja väsyttää. Cheattipäivinä en siis syö karkkia tms vaan ihan perus "puhdasta" ruokaa. Sitten olen miettinyt, että onko mahdollista, että kulutan n. 2300 kcal tavallisena koulupäivänä ilman sen ihmeempää lisäliikuntaa, vaikka olen naispuolinen henkilö ja painoa on noin 65 kg?

Mun mielestä on parempi olla pitämättä mitään cheattipäiviä jos puhutaan jostain noin kahden kuukauden dietistä. Dietin alussa on ihan normaalia, että ensimmäiset 1-2 viikkoa on silkkaa vitutusta. Siihen tottuu sen jälkeen ja ainakin mulla nuo cheattipäivät vain palauttaa tilanteen tuohon ensimmäisen 1-2 viikon tuskaan: saa taas kärsiä todella nuutunutta oloa. Syö proteiini- ja rasvarikasta ravintoa, niin nälkä ja veren sokerin heittelyt pysyy paremmin kurissa.

Dippi äläs neuvo toisia väärin. Elimistö ei laihduta vaan jumittuu, jos ei kerran viikossa kahdessa pidä cheatti päivää.
Ei se elimistö vielä muutamassa viikossa mihinkään jumitu, jos kalorit on vaan järkevällä tasolla. Taitaa nämä jumit johtua useilla vaan siitä, että lähdetään aivan liian kovilla miinuksilla liikkeelle.

Bulkkausjakso ohitse pitäs suuntaa kroppa ens kuussa alkavaan diettijaksoon.. Mahdollisesti pudottaisin 3-6kiloa rasvaa.. onko mahdollista 2kuukaudessa? Riittääkö miinuskalorit, punttisali + lenkkeily?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom