Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1891 kcal olisi mun kulutus, kun laittaa kevyen työn ja vapaa-ajan kohtuulliseksi.
Hei, pitääkö siis tähän laskea erikseen liikunta.
Eli jos periaatteessa kuluttaa 1890 kcal ja liikkuu 200 kcalin edestä, niin pitääkö suodä sitten päälle 2000 kcal?
ja pitää semmonen mässypäivä vaikka kerran viikkoon, joka huijaapi kroppaa ja estää sitä säästöliekille menemistä. korjatkaa jos olen väärässämiinus 500 kcal per pv on hyvä tapa että kroppa ei huomaa sitä eroa, ettei tuu sitä säästöliekkiä.
1891 kcal olisi mun kulutus, kun laittaa kevyen työn ja vapaa-ajan kohtuulliseksi.
Hei, pitääkö siis tähän laskea erikseen liikunta.
Eli jos periaatteessa kuluttaa 1890 kcal ja liikkuu 200 kcalin edestä, niin pitääkö suodä sitten päälle 2000 kcal?
Ok.
Vai laskea 1890 + liikuntakcal - 500 kcal?
Ookke, kaikki muu käy järkeen paitti laskukaavat ja muut lasku hommelit.. vaikuttaa pikkase vaikeilta joten kysyisin voisiko joku selventää näitä laskukaavoja
Öh, en tiedä tuleeko oikeaan paikkaan, mutta kummiskin... Olen mitoiltani 163cm 60kg ja ikää on 15v. Laihdutin viime keväänä itseni 78 kilosta ---> 65 kiloon ja kesän aikana painoa tippui ihan ettei mitään yritystä ollut tuohon 60kg. Itselläni on vieläkin pyöreät posket ja rasvaa on niin olen miettinyt uutta diettiä. Ongelmana ei olisi suinkaan diettaaminen vaan, se että kun nyt pitäisi tuota pituutta saada, ja käyrien mukaan kasvuni on nyt nopeutumassa. Kouluni terveydenhoitaja sanoi, että dietti ei olisi hyvä, koska pituuskasvu tarvitsee energiaa, mutta silti itselläni polttelee pieni halu päästä timmiin kuntoon.
Olisi nyt kiva kuulla jonkun mielipide asiasta.