Jaahas, täällä taas yksi jokinorsu valittelee. Olen viikosta 16 lähtien jo yrittänyt tätä painoa alaspäin. Tietysti tavoite olisi ,että lähtisi rasvaa, eikä niinkuin aiemmin (muutama vuosi sitten) lähti ilmeisesti lihaksista, kun maha kasvoi vaikka paino putosi
Joten olen koittanut syödä kuitenkin tarpeeksi, eli 1900-2100 kalorilla pitäisi kaikkien laskureitten mukaan painon pudota. Alkuun paino oli 87kg, neljään viikkoon ei tapahtunut mitään, mutta kun joku sanoi että olisin laihtunut niin jaksoin jatkaa... sitten viikot 4-8 paino putosikin muutaman kilon. Sitten tuli juhannus (ei mitään hirveätä ryyppäämistä, eikä syömistä) jonkin verran takapakkia, eli tuntui että meni toista viikkoa että oli takaisin siinä juhannusta edeltäneessä painossa. Sen jälkeen tämä oikeastaan onkin ollut aika tasaista, paino on sellaiset 83kg sitkeästi. Lomalla olen ehtinyt pyöräilemaan joka päivä, mutta lenkit ei mitään pitkiä ole, tunti tai 1,5 tuntia. Miksiköhän tuo paino ei putoa? Lasken ilmeisesti väärin noita kaloreita. Työt kun alkaa niin ei tuota liikuntaakaan ehdi lisäämään. Tässähän tätä tekstiä, toivottavasti joku jaksoi lukea.
Niin, ja eihän tämä nyt ihan hukkaan ole mennyt, mahdun sellaisiin shortseihin joihin ei ole asiaa ollut muutamaan kesään, mutta tämä junnaaminen ottaa päähän.