Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensiksi, jätä se lauantain viihde ja ne LUKUISAT oluet pois!!!
Eihän elämässä ole sitten mitään hauskaa jos senkin jättää pois. Ja ei se joka viikonloppuista ole.
Paras olisi tietysti viinakset jättää pois, mutta tiedän ettei ainakaan omalla kohdalla tule onnistumaan:( . Toki sitä voisi yrittää rajoittaa vaikka alle kymmeneen annokseen illassa, mutta kun tuo kontrolli ei kuulu hyveisiini, varsinkaan kännissä;) . Mulla ainakin käy niin että kun juo niin seuraavana päivänä ei ruoka maistu sitten pätkääkään vaan vasta illalla tulee nälkä. Tuo kyllä tasottaa sitä alkoholista saatua energiamäärää...kai. Lihaksen säilytyksessä dieetin aikana tuosta on tietysti haittaa kun ensin ryypätään rankasti eikä seuraavana päivänä syödä juuri mitään, mutta jokainen itse päättää haluaako elää spartalaisesti vai ei.
Moniko jakoinen ohjelma olisi hyvä dietille? Monenko toiston sarjoja olisi hyvä tehdä? Tavoitteena pudottaa paino alle 80kg, tällä hetkellä painoa 93kg ja pituutta 180. Historiasta sen verran että olen nyt käynyt 4 kuukautta säännöllisesti salilla tehden 3-jakoisella ohjelmalla.
no niin eli nyt sitte tarvitsisin taas apua, nyt kun oon viimesiä rasvoja tiristämässä, en laita ruokailuja sillä tiedän että ne on kunnossa mutta treeniä tulee KE,PE,LA,SU joka päivä puol tuntii ennen aamupalaa ja sitte koululiikunnat päälle ja puntti. eli problemo on sellanen että noi vikat rasvat on ihan helvetin vaikeeta saada pois on jo lähtenyt 13kg sikabulkin jälkeen 3kk dietillä mutta kuinka kauan pitää odottaa että noi vikat rasvatkin tirisee pois ku tuntuu että niistä ei helpolla pääse eroon. ku mun tavotteena on olla kireessä kunnossa kesää varten.
Pidäppä vaikka parin viikon - kuukauden tauko dieettaamisesta ja sitten uudestaan. Keho pitää nyt niin lujasti kiinni viimeisistä rasvoista, että luulisi tauon jälkeen loppujen lähtevän
Tietenkin jollakin voi olla parempi ehdotus, mutta itse ainakin tekisin näin..
Alan turhautua tähän omaan ulkomuotooni, että sanokaapa te mitä mun pitäis tehä kun muutan koko ajan mieltäni.
Olen alipainoinen 16v poika, mitoilla 168/54, salitaustaa on kyllä takana mutta lähinnä tuloksetonta ruokapuolen takia. Haluaisin lihasteni kasvavan, mutta erityisesti jaloissani on rasvaa paljon(liikaa, vaikka sitä ei painosta uskoisi.) ja myös vatsassa jonkin verran, mikä inhottaa ja saa koko ajan muuttamaan mieleni, siitä että bulkkaanko vai diettaanko.
1-jakosta oon tähän asti tehny noin kolme kertaa viikossa vaihtelevalla ruokailulla juuri tuon jatkuvan mielenmuuttumisen takia.
Eli, miten tästä eteenpäin?
Olen alipainoinen 16v poika, mitoilla 168/54, salitaustaa on kyllä takana mutta lähinnä tuloksetonta ruokapuolen takia. Haluaisin lihasteni kasvavan, mutta erityisesti jaloissani on rasvaa paljon(liikaa...
Mitä mieltä olette siitä, että kannattaako kalorivajeeseen laskea HIITia ollenkaan? Kaloreitahan siinä ei niin paljoa itseasiassa edes kulu, ainakaan vielä 5 minuutin mittaisissa vedoissa. Alle 200 kalorin vajeesta siis puhutaan..