Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei vittu ku menee järki tähän omaan diettiin :curs:
Lähtömitat oli 186/83, nyt mitat on 186/~69 ja vieläkään ei vatsat näy. Menee kohta halu koko treenamiseen...

etkai sä vaan pelkkien vatsapalojen takia reenaa ;) ?
uskon että päähän ottaa,mut tosta painosta ei alaskaan kannata vetää,ja ei ne tytöt tykkää jos on kivikova masu,vähä pitää olla pehmostaki!:rock:

No en tietenkään treenaa vain vatsojen takia. Koko kroppaa, tietysti, mutta rupee vaan ketuttaa ku vatsat ei näy :jahas:

Jani_88: Sinuna lopettaisin jo sen dietin ja alkaisin keräämään vähän lihaa luiden päälle. Siellä vatsassa pitää sitä lihaakin olla, että jotain näkyis alhasilla rasvoilla. Eli nyt vaan kovaa treeniä maltillisilla plussakaloreilla ja dieettaat sit ku oot saanu vähän lihaa kerättyä.

Huoh, niin kai sitten... :( Vaikka mun mielestä mulla on vielä lihaksetkin jäljellä...
Ajattelin kyllä joskus hiljaa itsekseni, että pudottais tonne 65kiloon (:eek: ) ja sit ylös painoa..

Huoh, niin kai sitten... :( Vaikka mun mielestä mulla on vielä lihaksetkin jäljellä...
Ajattelin kyllä joskus hiljaa itsekseni, että pudottais tonne 65kiloon (:eek: ) ja sit ylös painoa..

No voithan sä kokeilla... kyllä mäkin viime dieetillä pudotin painon 65 kiloon asti, että sain kunnolla alemmatki vatsapalat, säikeitä ja vähän suoniakin näkyviin. Tosin mä oon vaan 173cm pitkä.

Kokeilen sinne asti, sitten sopivasti plussakaloreilla paino tonne ~75kilon lähettyville...

Kiitos elasto:worship:

No en tietenkään treenaa vain vatsojen takia. Koko kroppaa, tietysti, mutta rupee vaan ketuttaa ku vatsat ei näy :jahas:

Laitappa :kuvia: niin näkee vähän et missä kunnossa oot. Ollu vissiin vähän reilummin fläsää jos oot toista kymmentä kiloa jo laihduttanut eiklä vielä vatsat näy.

Voithan sä vetää painon myös sinne 65 kiloon, on ainakin helpompi säännöstellä sitä läskin kertymistä kun painoo rupee nostaa. Voi olla et jos nyt alat painoo nostaa et sit taas masennut ku on vielä enemmän rasvaa poltettavana, eikä vatsoja saa millään näkymään.

Tuo on ihan totta Nilzinator!! Ajattelin kohta ryhtyä VIPiksi, niin sitten laitan niitä kuviakin.
Tosta mun painosta on lähtenyt myös ihan vidusti lihasta... Mutta ajattelin joskus sitäkin, että kiristäis nyt painoo niin paljon kun on tarvis, ja sitten on helpompi nostaa painoa sillai sopivasti. :)

Elasto,
Kerran ollaan samanpituisia, niin olis kiva tietää millä kalorimäärillä olet offilla/dieetillä.

Itse syön nyt, hypertrofiatavoitteella, 3000-3200treenipäivinä ja välipäivinä 400-500vähemmän(vaje aerobisesta, tai syömisistä). Treeniä on tullut syyskuun lopusta alkaen ja tulokset, sekä painot salilla että lihat peilissä, ovat olleet selvässä kasvusuunnassa. Ylimääräistä fläsää ei kuitenkaan ole havaittavasti tarttunut, vatsat ovat mielestäni samoissa erottuvuuksissa, kuin aloittaessani, mikä tuntuu hieman epäloogiselta. Vai onko kyseessä the aloittelijaefekti?
Painoa en ole kesän jälkeen juuri mittaillut. Kesän alussa se oli kuitenkin siinä 65:n tuntumassa. Tämänhetkinen ehkä karvan päälle 70(tässä mukana myös vettä kreatiinista ja vuorokautisten hiilarimäärien nostamisesta).

Tuossa nykykondista:
http://www.badongo.com/pic/389967

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elasto,
Kerran ollaan samanpituisia, niin olis kiva tietää millä kalorimäärillä olet offilla/dieetillä.

Itse syön nyt, hypertrofiatavoitteella, 3000-3200treenipäivinä ja välipäivinä 400-500vähemmän(vaje aerobisesta, tai syömisistä). Treeniä on tullut syyskuun lopusta alkaen ja tulokset, sekä painot salilla että lihat peilissä, ovat olleet selvässä kasvusuunnassa. Ylimääräistä fläsää ei kuitenkaan ole havaittavasti tarttunut, vatsat ovat mielestäni samoissa erottuvuuksissa, kuin aloittaessani, mikä tuntuu hieman epäloogiselta. Vai onko kyseessä the aloittelijaefekti?
Painoa en ole kesän jälkeen juuri mittaillut. Kesän alussa se oli kuitenkin siinä 65:n tuntumassa. Tämänhetkinen ehkä karvan päälle 70(tässä mukana myös vettä kreatiinista ja vuorokautisten hiilarimäärien nostamisesta).

Tuossa nykykondista:
http://www.badongo.com/pic/389967

Vähän paha sanoa, ku en kauheesti laskeskele noita kaloreja yleensä. Meen ihan fiiliksen mukaan ja seuraan joka aamu painoa vaa´an kautta. Lisäksi sitten kattelen peilistä joka päivä miltä kroppa näyttää. Mulla on sellaset perusruokailut mitä koitan noudattaa ja niihin sitten lisäilen/poistan tarpeen tullen jotain. Eli koitan bulkilla noudattaa noin 0,5kg viikossa painon lisäystä ja dieetillä saman verran vähemmän. Oon oikeesti ihan kynis. :D Ainakin sulla näyttäis olevan reilusti enemmän lihasta ja kovan näkönen keskikroppa. Paljon lihaa sulla ainakin on vatsan seudulla ja muutenin keskikropassa. Lisäksi kireys on todella hyvä. Vertailuksi mulla on mun profiilissa joku noin vuoden takainen vanha kuva missä oon dieetillä noin 65 kilosena. (Jani_88:lle myös, kannattaa vilkuilla kun ite tuskastelit niiden rasvojen kanssa, että vatsat ei vielä näy. Mulla kuitenkin pituutta on yli 10 senttiä vähemmän ja painoa saman verran mihin ajattelit pudottaa, eli lihaa on varmaan mulla vähän enemmän siellä vatsassa kun treenitaustaakin lienee enemmän?)

kuinka paljon teillä vaihtuu treeni ohjelma dietin aikana?

kannattaako tehdä pienillä painoilla enemmän toistoja?
Ei kannata vaihtaa. Ei kannata tehdä.

On varmastikin sulla enemmän lihasta, koska sulla liene treenitaustaakin (ja onkin) enemmän kun mulla. Mutta kun niin kovasti haluun ne vatsat esiin :(

On varmastikin sulla enemmän lihasta, koska sulla liene treenitaustaakin (ja onkin) enemmän kun mulla. Mutta kun niin kovasti haluun ne vatsat esiin :(

Mimmosta vatsatreeniä oot tehny? Jos sitä lihasta ei vatsoissa nimittäin ole paljoa niin helvetin alas pitää rasvat saada et näkyy kunnolla. Ja jos on ollut enemmänkin ylimääräistä joskus niin löysä iho voi vaikeuttaa tehtävää entisestään? Voithan upata kuvan myös tuonne badongo.comiin ennenkuin hankit vipit.

Oon tehny JHulmin vatsareeniä. Ja vähän kaikenlaista. Ja joillakin ihmisillähän vatsat vaan näkyy alhaisissa rasvoissa :itku:

Kävin muuten kolmessa eri rasvanmittauksessa vähän aikaa sit ja tulokset oli seuraavanlaiset: 23% ensimmäisestä :D
12,4% seuraavasta (luotettavin) ja 11% viimisestä, joka oli pihdeillä mitattu. Painoa oli näihin aikoihin ~70kg. Ja yleensähän vatsat näkyy siinä ~10 rasvoissa, eli mulla voi olla just tuo 10% ku paino siinä 65kilon pintaan...

Oon tehny JHulmin vatsareeniä. Ja vähän kaikenlaista. Ja joillakin ihmisillähän vatsat vaan näkyy alhaisissa rasvoissa :itku:

Kävin muuten kolmessa eri rasvanmittauksessa vähän aikaa sit ja tulokset oli seuraavanlaiset: 23% ensimmäisestä :D
12,4% seuraavasta (luotettavin) ja 11% viimisestä, joka oli pihdeillä mitattu. Painoa oli näihin aikoihin ~70kg. Ja yleensähän vatsat näkyy siinä ~10 rasvoissa, eli mulla voi olla just tuo 10% ku paino siinä 65kilon pintaan...

En oikein tuosta JHulmin ohjelmastar tiä mut suosittelisin melkein tekemään ihan perusvatsoja levypaino niskassa. Itselläni tullut ainakin hyvin vatsapaloihin kokoa sillai. Vaikka jalat tukeekin johonkin alle ja lonkankoukistajille menee osa työstä niin silti tosi tehokas liike.

Laitetaan nyt vanha kuva ku ittellä rasvat n. 14-15.

Viimeksi muokattu:
Hui saatana, sähän oot kunnossa :D
Eikä sulla voi tossa olla 14-15 rasvat :eek:
Ja näytät paljon vanhemmalta ku 17v.....

Hui saatana, sähän oot kunnossa :D
Eikä sulla voi tossa olla 14-15 rasvat :eek:
Ja näytät paljon vanhemmalta ku 17v.....

:D Tänks!

Vaaka näytti sillon ku kuva otettu et rasva% ois jotain lähemmäs 16.. En sit tiä miten luotettava mut muistan kyl et tossa oli vielä reilusti fläsää päällä, ku sormien väliin otti. Ennen kesää voin sit laittaa kuvaa et mitä sieltä alta oikein löytyy :D

Mut tohon tullu kyllä jo lihasta jonkin verran lisää, siis vanha kuva.. Tohon aikaan painoo ehkä 68kg.

edit.

Vaakat näyttää ihan päin persettä, jos on joskus salilla käynyt. Juuh, laitas vaan lisää kuvia :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom