- Ikä
- 42
onNiin, eikös 30g Fast Whey3 ole tilavuusmitoissa n. 1dl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onNiin, eikös 30g Fast Whey3 ole tilavuusmitoissa n. 1dl?
Mainitsemasi tapa on sylkitystä. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=34024
tuolla on asiaa sylkityksestä. Mutta omasta mielestäni tuo sinun mainitsema tapasi voisi hyvinkin toimia
Joku kokeneempi saa vielä pohtia asiaasi.
syklitys ei sylkitys:D
Hahahaha :lol2: , juu syklityshän se on :D
172/63/, no www.kalorilaskuri.fi niin sieltä voit laskea peruskulutuksesi. Näitä 'sinnepäin' olevia mittaustapoja on mm. 22x63+500 on yksi ja toinen on 63x40.
Se on tosin ovelampi juttu, koska nämä kaksi mittausta anatavat aivan eri tulokset :D
E: Oho, kirjoitin viestini vahingossa vähän niinkun sun viestiin ku quottasin...
Päissään ei onnistu mikään
Syklitystä, jahas. Kiitos Janille tuosta.
Mutta siis ihan en itse kysymykseen tainnu saaha vielä vastausta. Eli alenisko rasvaprosentti sillä hyvin ja lihasten kuluminen olis minimaalista? Ja jos kyllä, niin minkälaisilla viikkokiertomäärillä, onko nuo mitä ehdotin hyvät?
kysyin perus TARVETTA ei kulutusta...:D
Sen takia, että olen jo valmiiksi alipainoinen.. Tosin, en tiiä onko tuo silti huono idea, että pitäiskö siltikin vain alkaa dieetille ja sitten joskus rasvaprosenttiin tyytyväisenä alkaa ottaan pluskaloreilla.. Joku viisaampi voi vastata tuohonki.Siis lihat ei lähe kävelemään, jos syöt vähintään sen 2g/painokilo proteiniia. (diatessa lihasta palaa aina vähäsen, mutta ruokavaliosta riippuu, että kuinka paljon). Omaa henkilökohtaista kokemusta minulla ei ole sylkityksestä, mutta omia mielipiteitä löytyy :D
Ihan kuin pakkiksella olisi ollut joskus puhetta, että sylkitys ei ole alkuun välttämättä paras tai hyvä tapa dietata... En ole ihan varma, mutta mikset diettaisi ihan kunnolla, ilman sylkittämistä? Mutta muuten kysymykseesi vastaten, kyllä varmasti painosi tippuisi sillä sinun kierrollasikin. Tosin luultavasti sun mainitsemalla tekniilla voi kestää aika kauan ennenkuin pääset haluamiisi tuloksiin. (ja siis diettaaminen on aina hidasta puuhaa, jos painoa pudotetaan oikein).
Sen takia, että olen jo valmiiksi alipainoinen.. Tosin, en tiiä onko tuo silti huono idea, että pitäiskö siltikin vain alkaa dieetille ja sitten joskus rasvaprosenttiin tyytyväisenä alkaa ottaan pluskaloreilla.. Joku viisaampi voi vastata tuohonki.
Laskeskelin tuossa syömisiäni ja tulin tämmöseen esimerkkitulokseen päivästä:
Kcal: 1666
Prot.: 157,3
Hiilarit: 148,1
Rasvat: 50
Olisko tämä hyvä 168/55 16v pojan rasvaprosentin alennukseen miinuskalorikaudella syklityksessä..?
Olisko tämä hyvä 168/55 16v pojan rasvaprosentin alennukseen miinuskalorikaudella syklityksessä..?
Toimiskohan mitenkään mulla tämmönen, laskin että tulis per päivä:
kcal p hh r
1645 122 207 35
(Paino 78kg tienoilla ja pituus 174cm) Toi muutaman kilon ylipaino ei ole lihasta. :curs:
Päivittäinen kulutus jossain hieman 2000 yläpuolella, jos treeni yms. lasketaan mukaan niin arvelisin kulutukseksi ~2500. Tossahan nyt on rasvoja aika vähän, ne mietityttää. Mutta tolla nyt pitäis kai laihtua kilo viikossa. Kommenttia?
Miksi vit***a "168/55 16v poika" dieettaa?
Jos nyt jostain syystä haluaa kuitenkin dieetata, niin toi 1666kcal on liian vähän. Kyllä tossa iässä niitä kaloreita luulis kuluvan, ellei nyt ihan koko päivää sohvalla istu. Mun mielestä kannattais kuitenkin sun ikäisenä syödä paljon (=yli kulutuksen) ja treenata kovaa. Kehitys on tällöin varmasti kovaa, joten tuskinpa se rasvaprosentti niin hirveästi nousee, vaikka painoa tulisikin hiukan lisää.
No viddu. :D .. Ette ihan lukeneet niitä mun ekoja postauksia, kun ideana on se, että jaloissa on ylimäärästä rasvaa josta haluaisin päästä eroon. Mutta pitääkö tuo haaveilu sitte kokonaan unohtaa ja ottaa massaa nyt vaikka jalkarasvat häirittee ja dietata ne sitte joskus pois? Vai onko mahollista saaha jaloista sitä rasvaa pois jos vaikka reenaan jalkoja nii maan perkeleesti pluskaloreilla?