Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan kannattais alkaa pikkuhiljaa rakentamaan lihasta sinne alle, että sit joskus on siellä alla jotain ku rupee dieettailemaan. Ei mitään sikabulkkia vaan maltillisilla plussakaloreilla vaan eteenpäin syöden hyvää bodysafkaa.
Ai nyt lopettaa diettaaminen ja siirtyä maltilliselle bulkille? Vieläkö ennen kesää kerkee bulkata ja dietata?
Kysyisinkin nyt monta kaloria minun tulisi syödä? Pitäisikö minun muutta jotain suunnitelmassani? Kenties mennä suoraan salille? Tavoitteenani on siis pudottaa paino 75 kiloon maaliskuuhun mennessä. Uskoisin sen olevan realistinen tavoite.
jos lihaksen menetyksellä ei ole väliä niin toki voit ottaa reippaamminkin miinusta.
Itellä menee välillä 2 viikkoa tippumatta ja sitten yhtäkkiä tippuu sen 1-2 kg
Faidra kerran kertoi (muistaakseni se oli Faidra) mistä tuo johtuu, että sit yht'äkkiä paino tippuukin kerralla pari kiloo. En muista kyllä mistä se johtu...
mielenkiintoista... voisitko ettiä thredin kiitos.
En minäkään tohon mitään tieteellistä faktaa osaa sanoa, mutta tosissaan se on noin, että välillä paino tuntuu jumittavan samassa vaikka kalorit on selkeesti miinuksella ja sitten yhtäkkiä häviää se kilo tai kaksi. Jotenkin nesteisiin tuo liittyy, mutta on siis täysin normaalia. Pari kertaa viikossa käy aamulla ennen syömisiä vaakassa ja katteleen sitten että pidemmällä välillä suunta on alaspäin. Joskus paino voi tilapäisesti vaikka nosuta jos on syönyt jotain suola ja hiilaripitoista (sitoo nestettä siis).
Ja se dieetti ei sitten edelleenkään tarvi mitään järketöntä määrää aerobista onnistuakseen.
okei no nyt mä ymmärsinno mut katellaan jos se paino ei oo tippunu viel ens viikkoon, niin ihmetellään sitä sit:D sori
kyssäri;)