Jees kiitoksia kaikille tipseistä! Näillä eväillä eteenpäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kasviksia :DAika niukasti tuossa on kasviksia. Jos puntin nostelun mukana seuraisi ehto, että olisi syötävä kylän halvinta kanaa, riisiä ja jauhelihaa, niin taitaisi loppua harrastaminen siihen.
Miten teillä kestää sipuliosasto dieetillä? Kisaajat vetää kuukausien dieettejä, mä oon ollut vasta kaks viikkoa ja nyt jo ottaa lujille. Välillä on helpompia hetkiä ja päiviä, välillä taas kokeillaan luonnetta oikein kunnolla. Heittäkääs jotain hyvin niksipirkka-niksejä, vai onko niitä edes? Pitääkö tämä vaan kestää? Taidan olla aika fidun huono tässä. Hirveetä touhua.
Onko siis niin kova nälkä vai tuleeko mielitekoja muusta syystä?Miten teillä kestää sipuliosasto dieetillä? Kisaajat vetää kuukausien dieettejä, mä oon ollut vasta kaks viikkoa ja nyt jo ottaa lujille. Välillä on helpompia hetkiä ja päiviä, välillä taas kokeillaan luonnetta oikein kunnolla. Heittäkääs jotain hyvin niksipirkka-niksejä, vai onko niitä edes? Pitääkö tämä vaan kestää? Taidan olla aika fidun huono tässä. Hirveetä touhua.
Joka aamu pari kananmunaa, pitää todella hyvin nälkää siihen 110kcal nähden. Säästän syömisiä niin, että yöllä ei oo koskaan nälkä. Päivällä sen kestää paljon paremmin. Syön hapankorppuja, riisikakkuja, klementiinejä, salaattia ym täyttävää. Sitten viikonloppuna emäntä on kokkaillut tän, 300 kcal ja tulee yllättävän täyteen.Miten teillä kestää sipuliosasto dieetillä? Kisaajat vetää kuukausien dieettejä, mä oon ollut vasta kaks viikkoa ja nyt jo ottaa lujille. Välillä on helpompia hetkiä ja päiviä, välillä taas kokeillaan luonnetta oikein kunnolla. Heittäkääs jotain hyvin niksipirkka-niksejä, vai onko niitä edes? Pitääkö tämä vaan kestää? Taidan olla aika fidun huono tässä. Hirveetä touhua.
Taitaa olla tavallaan henkisellä puolella. Nälän kanssa jotenkin pärjää. Välillä on mahdottoman kova nälkä, välillä ei. Ammattilaisen käsikirjoittama dieetti.Onko siis niin kova nälkä vai tuleeko mielitekoja muusta syystä?
Saa vaihdella ihan mukavasti tietyin rajoituksin toki. Melko tiukka dieetti johtuen siitä, kun mun valmennussoppari loppuu tän vuoden puolella ja halusin kokeilla /opetella myös tämän maailman. Eli miten dieetti hoidetaan ammattilaisten ohjeilla. Kalorit reilu 2000. Tarkkoja lukuja en uskalla avata, olisi varmaan jo sopimusrikkomus. Perusruokaa. Kananmuna, peruna, jauheliha, kala, kana, riisi, salaatti, hedelmät, marjat, öljy, pähkinät jne.2 viikkoa vasta takana, siitä se helpottaa. Ja saa kai niitä ruoka-aineita vaihdella, jos vain kalorit/makrot about täsmää..? Millaisella energiamäärällä sinä nyt dieettiäsi vedät jos saa udella?
Miten sulla on muuten sujunut kun nyt olet ammattilaisen käsissä, onko saavutettu tuloksia enempi kuin yksin olisi tullut?Saa vaihdella ihan mukavasti tietyin rajoituksin toki. Melko tiukka dieetti johtuen siitä, kun mun valmennussoppari loppuu tän vuoden puolella ja halusin kokeilla /opetella myös tämän maailman. Eli miten dieetti hoidetaan ammattilaisten ohjeilla. Kalorit reilu 2000. Tarkkoja lukuja en uskalla avata, olisi varmaan jo sopimusrikkomus. Perusruokaa. Kananmuna, peruna, jauheliha, kala, kana, riisi, salaatti, hedelmät, marjat, öljy, pähkinät jne.
Mulle koko touhussa kurinalainen syöminen on myrkkyä ja mahdollinen kompastuskivi, joka korostuu vain dieetillä. Ei tässä taida olla oikotietä onneen.
Vaikea sanoa. Kehittyminen / lihaskasvu kun on niin hidasta normaalistikin, ja tämmösellä +40 vuotiaalla naturaalilla vielä hitaanpaa. Myöskään valmennuksen kesto 6kk, ei varmastikaan saa mitään ihmeitä aikaan. Varmaan parasta antia on ollut se, että nyt osaan treenata ja syödä sillä tavoin, mitä lihasten kasvatus vaatii ja näitä oppeja voin hyödyntää tulevaisuudessakin, jos vaan intoa riittää.Miten sulla on muuten sujunut kun nyt olet ammattilaisen käsissä, onko saavutettu tuloksia enempi kuin yksin olisi tullut?
Mulla on nälkä dietitllä ja sen ulkopuolella eli aina mutta se tunne menee kyllä ohi ja jos oikein pahasti alkaa nälättää niin sitten pitää keksiä tekemistä, vaikka imuroida niin saa liikuntaakin lisää samalla Varmaan sullakin se nälkä tulee silloin kun vaan on?
Varmaan parasta antia on ollut se, että nyt osaan treenata ja syödä sillä tavoin, mitä lihasten kasvatus vaatii ja näitä oppeja voin hyödyntää tulevaisuudessakin, jos vaan intoa riittää.
Kiitti. En tiedä sitten olivatko mielenkiintoisia positiivisessa, vai negatiivisessa mielessä Mutta varmasti erilaisia tässä "genressä". Mahollisimman rehellistä kuvausta, ettei tämä ole niin helppoa, tällä iällä, näillä geeneillä ja ilman mömmöjä. Seuraavaksi on tarkoitus avautua siitä, miten vaikeaa kurinalainen syöminen ja dieettailu on mulle. En vaan pysty ymmärtämään miten porukat pystyy sitoutumaan niin hyvin ja mulle se on pakkopullaa.@Raid , mielenkiintosia videoita sinulla. Tilasin sun kanavan.
Kiitti. En tiedä sitten olivatko mielenkiintoisia positiivisessa, vai negatiivisessa mielessä Mutta varmasti erilaisia tässä "genressä". Mahollisimman rehellistä kuvausta, ettei tämä ole niin helppoa, tällä iällä, näillä geeneillä ja ilman mömmöjä. Seuraavaksi on tarkoitus avautua siitä, miten vaikeaa kurinalainen syöminen ja dieettailu on mulle. En vaan pysty ymmärtämään miten porukat pystyy sitoutumaan niin hyvin ja mulle se on pakkopullaa.
Joko kasetti on alkanut kestää? Omakohtaisia ajatuksia dieetistä/kiristelystä on, että en lähtis enkä oo lähteny ollenkaan kurinalaiselle miinusseteille, jos ei oo jo valmiiks asennoinutut pitemmän päälle hommaan. Toki täällä on pienet höyryt päällä, niin tuloksia tulee nopeammin. Mutta jos pitää jokasen aterian kohdalla miettiä, että miks vitussa tätä teen, ni se ei kanna pitkälle. Kipeetä hommaa, mutta hemmetin mukavaa.Miten teillä kestää sipuliosasto dieetillä? Kisaajat vetää kuukausien dieettejä, mä oon ollut vasta kaks viikkoa ja nyt jo ottaa lujille. Välillä on helpompia hetkiä ja päiviä, välillä taas kokeillaan luonnetta oikein kunnolla. Heittäkääs jotain hyvin niksipirkka-niksejä, vai onko niitä edes? Pitääkö tämä vaan kestää? Taidan olla aika fidun huono tässä. Hirveetä touhua.
Kiitos kysymästä. Jo vain! Eka viikko oli ihan kamalaa. Meinasin luovuttaa monta kertaa ja tosiaan mietin, että mikä järki tässä on. Pysyin kuitenkin tiukkana. Seuraava viikko oli samaa shaissea, mutta 50% helpompaa. Nyt kuukausi takana ja helppoa kuin mikäkin. Tai helppoa ja helppoa, mutta verrattuna ekaan viikkoon lasten leikkiä. Kiloja lähtenyt 3,7 ja senttejä 3,5. Kai sitä pitää se kymmenien kiloa saada sulateltua, kun kerran vauhtiin on päässyt eikä tämän tuskaisempaa ole. Näläntunne kadonnut välillä kokonaan, eikä ruokaa ajattele koko ajan.Joko kasetti on alkanut kestää? Omakohtaisia ajatuksia dieetistä/kiristelystä on, että en lähtis enkä oo lähteny ollenkaan kurinalaiselle miinusseteille, jos ei oo jo valmiiks asennoinutut pitemmän päälle hommaan. Toki täällä on pienet höyryt päällä, niin tuloksia tulee nopeammin. Mutta jos pitää jokasen aterian kohdalla miettiä, että miks vitussa tätä teen, ni se ei kanna pitkälle. Kipeetä hommaa, mutta hemmetin mukavaa.
Kiitos kysymästä. Jo vain! Eka viikko oli ihan kamalaa. Meinasin luovuttaa monta kertaa ja tosiaan mietin, että mikä järki tässä on. Pysyin kuitenkin tiukkana. Seuraava viikko oli samaa shaissea, mutta 50% helpompaa. Nyt kuukausi takana ja helppoa kuin mikäkin. Tai helppoa ja helppoa, mutta verrattuna ekaan viikkoon lasten leikkiä. Kiloja lähtenyt 3,7 ja senttejä 3,5. Kai sitä pitää se kymmenien kiloa saada sulateltua, kun kerran vauhtiin on päässyt eikä tämän tuskaisempaa ole. Näläntunne kadonnut välillä kokonaan, eikä ruokaa ajattele koko ajan.