Rasvoista. Sanotaan että kovat, eläinperäiset rasvat ovat pahasta ja kasviperäiset hyviä, ja näin varmaan onkin terveysmielessä. Ovatko terveyssyyt ainoa syy miksi bodytyyliin syövät valitsevat mahdollisimman vähärasvaista lihaa, mutta lisäävät sitten öljyä salaattiin, ruokaan, puuroon jne. Onko tässä muuta ideaa kuin terveys syyt? Ite olen tällainen harrastelijapunttailija ja otan kyllä avoimin mielin oppia konkareilta sekä ravinto- että reenipuolelta. Eli mikä järki on esim ostaa kallista kevytjauhelihaa ja ottaa se rasva sitten lisäämällä ruokiin öljyjä? Entä onko rasvan laaduilla (suurta) merkitystä oli tarkoitus sitten saada lihasmassaa, tai poltella läskejä?
Olen kysynyt tätä ennenkin, tuolla ravintoketjussa, mutten ole saanut riittävän tyydyttäviä vastauksia. Eli miten on asian laita, etenkin laihdutusmielessä. Pitäis ruveta sulattelemaan läskiä kymmenisen kiloa. Ostanko 20% jauhelihaa ja 10% possua vai ostanko 9,5% jauhelihaa, lähes rasvatonta seitä ja lisään sitten öljyä paistamiseen ja salaattiin jne. Onko kilojen sulamisen suhteen mitään eroa? Olis tosi tärkeää saada tietää tähän vastaus.
Olen kysynyt tätä ennenkin, tuolla ravintoketjussa, mutten ole saanut riittävän tyydyttäviä vastauksia. Eli miten on asian laita, etenkin laihdutusmielessä. Pitäis ruveta sulattelemaan läskiä kymmenisen kiloa. Ostanko 20% jauhelihaa ja 10% possua vai ostanko 9,5% jauhelihaa, lähes rasvatonta seitä ja lisään sitten öljyä paistamiseen ja salaattiin jne. Onko kilojen sulamisen suhteen mitään eroa? Olis tosi tärkeää saada tietää tähän vastaus.