Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole VHH vaan kaikissa aterioissa tulee kyllä hiilareita, vähintään rahkan muodossa. Kuukauden aikana mulla on ollut kaksi mättöpäivää, jolloin lähinnä keskityttiin hiilareiden lisäämiseen.
Minkälaista salitreeniä kannattaisi tehdä laihduttaessa? Ja salin lisäksi aerobista tietty?
Mitat 174/76, ikää 23 ja nainen olen.
Minkälaista salitreeniä kannattaisi tehdä laihduttaessa? Ja salin lisäksi aerobista tietty?
Mitat 174/76, ikää 23 ja nainen olen.
Vai johtuuko painonlaskun tyssääminen liian rankasta viikonloppucheattauksesta?
En nyt jaksa sen suuremmin nähdä vaivaa ja etsiä, niin minkälaisia menetelmiä tuohon peruskulutuksen testaukseen sitten oikein on, kun itse tiedän kuluttavani paljon "normaalin" alle?^Onko peruskulutuksesi testattu käytännössä vai onko traineri vain vetänyt kalorimäärän hatusta mittojen perusteella?
En nyt jaksa sen suuremmin nähdä vaivaa ja etsiä, niin minkälaisia menetelmiä tuohon peruskulutuksen testaukseen sitten oikein on, kun itse tiedän kuluttavani paljon "normaalin" alle?
Dietannut kyllä olen ja onnistuneestikkin, mutta lisäinfosta ei koskaan haittaa ole.