Kohta puoliin itellä olis dieetin aloittelu edessä ja voisi oikeastaa sanoa että ekaa kertaa ikinä ja on tullut tässä pari asiaa mieleen mitä ajattelin täällä kysellä. Ensiksi minkälaisella kalorimäärällä kannattaisi lähteä liikenteeseen noin suunnilleen eli olen nyt syönyt noin 3500-4000kcal päivässä ja painoa tullut viimeisen 2kk aikana noin 6-8kg. Paino nyt 93kg ja itelle tuo aloitusviestin 2500kcal kuullostaa hyvältä, mutta mitä mieltä porukka täällä on?
Reenistä sen verran eli pyrkimys olisi tottakai säilyttää mahd. paljon lihasta ja saada sarjapainoja nousuun. Sarjapainot ovat nyt junnanneet 3-4vk aikalailla paikoillaan ja lähinnä ajattelin pientä reenin muutosta ja mikä myöskin sopisi suht hyvin dieetille. Nyt tulee tehtyä 6-8 toiston sarjoja, suht paljon pakkotoistoja, pudotuksia ja supereita eli mitä mieltä olette, kannattaisiko toistomääriä muuttaa suuntaan tai toiseen ja mahdollisesti vähentää pakkoja yms.? Tärkeintä jokatapauksessa olisi polttaa sitä rasvaa ja voimatasot tulee sitten vasta, mutta on tullut vaan luettua että porukka on ihan kiitettäviä tuloksia saanut dieetilläkin! Tottakai tulee reenijutuista otettua vielä lisää selvää ja lueskeltua niitä, mutta pakko kysyä.
Sitten aerobisesta reenistä! Siitä olen lukenut ettei jotkut suosittele sitä "liikaa" että saisi pidettyä lihashävikin mahdollisimman pienenä, mutta ite ajattelen niin ettei tässä kuitenkaan mitään hc bodybuildereita olla niin kai sitä voi käydä suht paljon lenkkiä vetämässä ja futista pelailemassa ja mahdollisesti sitten syö vähän enemmän. Korjatkaa toki jos olen väärässä ja omia mielipiteitä vain kehiin.
EDIT: JA tavoite olisi n. 7-10kg pudotus ja varsinaista aikarajaahan tässä ei ole mutta pyritään siihen, että 3kkssa tämä onnistuisi.