Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis muotoilin hieman huterasti tuon asiani :D siis haluaisin pudottaa painoani kontrolloimalla mitä syön. Aamuaerobista tulee tehtyä, ja joskus myös vielä illalla aerobista. Mutta siis toimisiko se systeemi josta puhuin? Että syö aina sen verran että vähän jää nälkä?
No tuo toimii ainoastaan jos ne kalorit jää sillon alle kulutuksen, mutta kun ei laske niitä ollenkaan ja syö vaan sen mukaan, että "jää vain vähän nälkä", niin siinä voi olla jo liian paljon miinuksella ja menee sitten jo säästöliekille ja säästöliekillä keho pitää rasvoja vielä pahemmin. Suosittelen kyllä ihan laskemaan niitä kaloreita, ei se niin vaikeata loppujenlopuksi ole.
Bulkkauksen ja laihdutuksen ero on päivän kokonaiskalorimäärissä, ei siinä, montako kertaa päivässä syöt. Monta pientä ateriaa pitkin päivää pitää nälän tunteen paremmin poissa.Siis voi :urjo: kun en nyt oikein ymmärrä, että miksi pitäisi syödä monta kertaa päivässä, jos haluaa laihtua minusta tuo kuulostaa enemmän bulkkaukselta kuin laihduttamiselta
Itse syön ihan normiruokaa, mutta pienempinä annoksina. Lisäksi lisään aerobisen liikunnan määrää, ettei tarvitse hirveästi kärvistellä tyhjän vatsan kanssa, ja saan kaikessa rauhassa syödä päivän proteiinit ilman että tarvitsee tinkiä hiilareista. Ruokareseptejä löytyy Ravinto-osiolta.No mitä aina kannattaisi sitten syödä? Mitä itse aina syötte dietillä?
Lisäravinteet kisadieetillä, mitä kannattaa välttää? Monohydraatti kannattaa ainakin vaihtaa puryvaattiin, onkos muuta?
Siis täh? Vastasko tää mun kysymykseen :lol2:
Hmm... luulisi, että rasvan palamisen kannalta on hyvä, jos on paljon solunestettä liikkeellä, eli että monohydraatti olisi hyväksi ainakin dietin alku- ja keskivaiheilla. Sitten kun pitää vetää ihan kuivaksi ja kireäksi, niin tuntuisi loogiselta vaihtaa puryvaattiin.Suomeksi: Dietillä ei välttämättä kannata käyttää kreatiinimonohydraattia, koska se kerää nestettä. Kreatiinipuryvaatti sitä vastoin ei kerää nestettä ja siten suositeltavampaa dietillä.