Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen saanut hanskan ympäryksen kasvamaan puolessa vuodessa 36sentistä 41 senttiin ja reiden ympäryksen 58 sentistä 67 senttiin. About jouluna aloitin massakauden ja nyt aloitan dietin. Eli dietin aikana: onko teillä kutistunut hanskan ja reiden ympärys kuinka paljon? Sen verran vielä, että vatsan ympärys on n. 93 senttiä, joten en nyt vielä kovin paksussa kunnossa ole. rasvat 15-20 välissä. Tarkoituksen olisi puottaa noin 7-10 kiloa.

Kyllä ne aina kutistuu (ellei ole jo valmiiksi tosi tiukka), se kuinka paljon, riippuu ihan henkilöstä. Varmasti sullakin senttejä rapisee jos 10 kiloa pudotat.

Kyllä ne aina kutistuu (ellei ole jo valmiiksi tosi tiukka), se kuinka paljon, riippuu ihan henkilöstä. Varmasti sullakin senttejä rapisee jos 10 kiloa pudotat.

Tuota itselläni on aika tiukka käsivarsi. Läskiä ei sinne tule oikeastaan ollenkaan. Vatsan ympärille ne kaikki mennee. Tosiaan paino on noussut joulusta 20kg. Ny pitäs sitä fläsää sitten polttaa vähän poies... :D Yritän tiputtaa 2 kk n. 6-10kg.

Onko kellään tietoa paljonko tee- ja ruokalusikkaan mahtuu tavaraa grammoina ja millilitroina? Ihan siksi kyselen, jotta osaa noiden öljyjen määrää laskea.

1 teelusikka = 5 millilitraa

1 ruokalusikka =15 millilitraa = 3 teelusikkaa

1 dl = 6,7 ruokalusikkaa

Grammamäärät riippuu tietysti siitä mitä sä sinne tunget.

Millaisellahan ruokavaliolla saisi pudotettua painoa nyt sen verran, että saisi ne vatsapalikat näkyviin :nolo:? Ja kuinkahan usein sitä aamuaerobista pitäisi harrastaa? Yritän kovasti vähintään sen 3 kertaa viikkoon (10 minuuttia intervallia), mutta tuo juoksu sattuu vähän sääriin:itku:. Itse olen nyt ruvennut syömään aika paljon tonnikalasalaattia (porkkanaa, herneitä, maissia, makaroonia, ja tonnikalaa) ja korvannut tällä tyylillä "paskoja" ruokia. Entäs kuinka monta pilleriä niitä kalanmaksaöljyjä saa/pitää syödä päivässä? Ja sit kun alkaa koulut niin on varmaan ymmärrettävää, että aamuaerobista ei tehdä, niin olisiko vaikka aina treenin jälkeen joku 10 minuuttia jotain aeorobista hyvä juttu?
Niin ja kuitenkin sen verran paljon syön, että ei nyt lihasmassa häviäisi. Mutta tosiaan olen kovasti vähentänyt niitä huonoja, rasvaisia ruokia ja korvannut muun muuassa sillä tonnikalasalaatilla. Ja muita vinkkejä otetaan vastaan koskien
painonpudottamista turvallisesti, lihasta hävittämättä. Kiitos jo etukäteen :love:

Millaisellahan ruokavaliolla saisi pudotettua painoa nyt sen verran, että saisi ne vatsapalikat näkyviin :nolo:? Ja kuinkahan usein sitä aamuaerobista pitäisi harrastaa? Yritän kovasti vähintään sen 3 kertaa viikkoon (10 minuuttia intervallia), mutta tuo juoksu sattuu vähän sääriin:itku:. Itse olen nyt ruvennut syömään aika paljon tonnikalasalaattia (porkkanaa, herneitä, maissia, makaroonia, ja tonnikalaa) ja korvannut tällä tyylillä "paskoja" ruokia. Entäs kuinka monta pilleriä niitä kalanmaksaöljyjä saa/pitää syödä päivässä? Ja sit kun alkaa koulut niin on varmaan ymmärrettävää, että aamuaerobista ei tehdä, niin olisiko vaikka aina treenin jälkeen joku 10 minuuttia jotain aeorobista hyvä juttu?
Niin ja kuitenkin sen verran paljon syön, että ei nyt lihasmassa häviäisi. Mutta tosiaan olen kovasti vähentänyt niitä huonoja, rasvaisia ruokia ja korvannut muun muuassa sillä tonnikalasalaatilla. Ja muita vinkkejä otetaan vastaan koskien
painonpudottamista turvallisesti, lihasta hävittämättä. Kiitos jo etukäteen :love:
Aina sitä lihasta häviää kun painoo pudottaa. Vatsapalikat näkyy kun on tarpeeks vähän rasvaa peittona, eli tarpeeks diettiä niin kyl ne joskus esiin tulee. Aamuaerobisenhän voit juosta ennenkun meet kouluun :) Ja tuskin joka aamu kaheksaan meet, myös viikonloppusin? :D

Niin tiedän tiedän ja sen on kyllä hyvässä mallissa:D mutta ei joku viittis vastata noihin ite mun kysymyksiin, kiitos :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heips.

Mietin vaan, kun olen nyt vähän hiilihydraattista ruokavaliota pari päivää vedellyt, että missä rajoissa sen hh'n määrä saisi olla, kun tähän mennessä mennyt väliltä 25-35, rasvat 45-55 ja proteiinit 142-178 (Ja kalorit keskimäärin 1300). Ja tähän mennessä vetänyt päivässä vakiona aina purkin maitorahkaa, salaattia, pellavansiemeniä, pinaattia, raejuustoa ja tonnikalaa/kananmunaa+ sitten päivällisen, kuten tänään esim broileria.

Ja haittaako, jos naukkailee jotain pepsi MAXia tuon 'kuurin' aikana? Kun muistaakseni luin täältä, että siitä olisi jotain haittaa, kun tälläistä diettiä vetää.

// Niin ja paino/pituus tällä hetkellä 178/74,2.

:david:

Ei haittaa pepsi max mitään, ääntä kohti vaan.

Onko tosiaan noin vähän hiilareita? Niitä voisi olla reilusti enemmänkin.

Heips.

Mietin vaan, kun olen nyt vähän hiilihydraattista ruokavaliota pari päivää vedellyt, että missä rajoissa sen hh'n määrä saisi olla, kun tähän mennessä mennyt väliltä 25-35, rasvat 45-55 ja proteiinit 142-178 (Ja kalorit keskimäärin 1300). Ja tähän mennessä vetänyt päivässä vakiona aina purkin maitorahkaa, salaattia, pellavansiemeniä, pinaattia, raejuustoa ja tonnikalaa/kananmunaa+ sitten päivällisen, kuten tänään esim broileria.

Ja haittaako, jos naukkailee jotain pepsi MAXia tuon 'kuurin' aikana? Kun muistaakseni luin täältä, että siitä olisi jotain haittaa, kun tälläistä diettiä vetää.

// Niin ja paino/pituus tällä hetkellä 178/74,2.

:david:
Kannattaa varmaan vähän nostaa kaloreita, kun nyt näytät syövän -800kcal joka päivä. -500 on vielä ihan hyvä paitsi jos on todella hidas aineenvaihdunta.

Saakohan vatsasta 6-pacit näkyviin ilman diettiä kun olen nyt 181cm pitkä ja painan 67kg ja vatsani ympärymitta on 76cm kun olen ihan normaalisti enkä vedä vatsaani sisään? Tuntuu jotenkin että en osaa itsekään oikein arvioida tuota asiaa :D Jos joku voisi auttaa niin olisi hyvä :)

Saakohan vatsasta 6-pacit näkyviin ilman diettiä kun olen nyt 181cm pitkä ja painan 67kg ja vatsani ympärymitta on 76cm kun olen ihan normaalisti enkä vedä vatsaani sisään? Tuntuu jotenkin että en osaa itsekään oikein arvioida tuota asiaa :D Jos joku voisi auttaa niin olisi hyvä :)

Riippuu varmaankin vatsalihasten koosta jos jännittäessä näkyy, muttei lepotilassa. Toinen juttu on, mitä hyötyä siitä on, että ne näkyy koko ajan.

Älä ainakaan pyri merkittävästi enää painoa pudottamaan. Painoindeksisi on noilla mitoilla 20.5 ja normaalin alaraja on tasan 20. Treenaa koko kehoa hyvällä perusohjelmalla ja pyri hankkimaan lisää lihasta. Vatsalihakset saa kunnolla esiin, vain jos on jo hieman lihasmassaa. Esim. anorektikoilla voi olla todella huolestuttava alipaino, mutta silti ei erottuvia vatsalihaksia. Tämä johtuu siitä, ettei vain ole sen kokoisia lihaksia, jotka erottuisivat, vaikkei rasvakudosta ole nimeksikään.

kyllä ne tarpeeksi hoikalla näkyy, vaikka ei olisi eläessään vatsalihasliikettä tehnyt.

Vahvistan. Tuolla uimarannoilla näkee vaikkapa rantalentistä pelaamassa sellaisia kepukoita, jotka ovat dietanneet itsensä "rantakuntoon", mutta eivät ole käyneet salilla. Eli päkki näkyy, mutta niin näkyvät myös luut luisessa ruumiista :urjo:

Olisikohan se hyvä systeemi/tapa pudottaa painoa, niinkuin yksi kaverini sanoi, että syö aina sen verran että vähän jää nälkä? Mutta siis EI tietenkään liian vähän:hyper: ,muuten käy höplästi :D

Ja nyt siis puhutaan nimenomaan syömisellä diettaamalla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom