Minulle tuo ruokavalio on ja tulee olemaan tavallaan arvoitus.. Että mitä tällaisen ja tämän kokoisen kaverin (190cm/109kg) pitäisi syödä.. dietin aloitin kanssa tuossa n. 2 viikkoa sitten ja lähtö paino oli tuo 112kg.. Ruokailut eivät ole säännöllisiä johtuen lähinnä työstäni ja sitten vielä opiskelen niin sitä tulee syötyä silloin kun kerkiää vaikka näistä jutuista on saanut käsityksen että säännöllistä pitäisi olla ja paljon pitäisi syödä.. Nyt olen lomalla ja dietti osuu siihen hyvin..
Aamusella lähinnä rahka-banaani sekoitus -- päivällä yksi lämmin ruoka yleensä kanaa tai jauhelihaa -- iltasella vielä rahka-banaani sekoitus -- välipalana menee usein proteiinipatukka koska olen parantumaton makean himoinen..
yllätyksekseni olen nyt kuitenkin huomannut että ensimmäisen dietti-viikon jälkeen kaupassa karkkihyllyn kohdalla rupesi etoamaan niin kait suunta on ainakin oikea.. ;)
treeniä on 4 kertaa viikossa plus sitten airopista tulee joka kerta salilla käydessä plus sitten tennistä ja mitä mieleen sattuu..
Eli kaikesta tästä päätellen suorastaan huudan apua teiltä wanhemmilta ja viisaammilta