- Ikä
- 35
Joo kyl mä nyt vähän meinasin, et vois alkaa koittamaan painon nostamista. Turha niitä rasvoja ihan alas on tiputtaa kun siellä alla ei kuitenkaan oikeen mitään oo. Just jotain 2000-2200kcal kävi mielessä, et siitä alottais ja sit seuraa vähän, et mitä tapahtuu. Sarjapainojen kehitys nyt vähän hidastunu miinuskaloreilla olemisen takia niin sekin puoltais vähän tohon.Miksi pitäisi vielä tiputella painoo alemmas? Itse noilla mitoilla söisin n.2000kcal jos en haluis ruveta bulkille ja riittävästi proteiinia. Sillä ei varmasti sulla oo kauheesti ylimäärästä. Ja noilla 2000 kaloreilla kyllä varmasti saat kiristeltyy ja kunnon treeniä vaan ja aerobista liikuntaa myös.
Pitäis olla myös ketju "ekaa kertaa" bulkilla täällä. En oo koskaan ennen koittanu tarkotuksella painoa nostaa vaan aina kun on salilla tullu käytyä niin oon tiputtanu painoa. Viime kerralla 85 -> 60 ja nyt toi pieni pudotus. Kuinka paljon sitä rasvaa tulee lihakseen nähden kun alkaa maltillisesti syömään enemmän? Vähän oo miettiny, et mihin suuntaan alkaa kehittymään tää kroppa. Toisaalta sit sen näkee ja aina voi jonkun lyhyen ajan tiputtaa painoa tossa välissä jos alkaa liikaa pehmikettä tulemaan.