Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäiskö mun vähentää tai jopa lopettaa salilla käyminen, jos haluisin saada painoo pois ? Ei, lisää vaikka mieluummin.
Ja vähän päivän syömisistä:
Aamiainen klo 5:30 Kaksi ruisleipää becelillä, kinkulla ja kurkuilla. Purkki jogurttia 200g ja kuppi kahvia. En tiedä minkä verran veät tota kinkkua, mut tuskin saat siitä tarpeeksi proteiinia. Jogurteissa yleensä paljon sokeria, se pois
Kahvitauko klo 8:30 Ruisleipä becelillä, kinkulla ja kurkuilla. Päälle 2-3dl vettä. Sama homma kuin aamupalalla tuon proden suhteen.
Ruokatauko klo 11:00 Taas sama ruisleipä sekä vesi, mutta päälle jotain mikrossa lämmitettävää ruokaa. Sama homma taas kuin aikaisemmin, ja tuo lämmin ruoka, onko jtn kotona tehtyä riisi/kana-settiä vai jtn valmista kaupasta?
Kotona klo 14:30 Kuppi kahvia
Päivällinen klo 16:00 Lämminruoka ja ruuan jälkeen kuppi kahvia. Ruokajuomana käytän perus rasvatontamaitoo. Sama kysymys lämpimästä ruosta kuin aikaisemmin, että minkälaista?
Paino tuntuu tällä rytmillä pysyvän vaan paikoillaan :O
Kertokaa miten tätä juttua pitäs lähtee viemään eteenpäin !!
Toivottavasti valotti ees vähän, mitä yritän sanoa :D
Joo eli tarkotuksena ois pudottaa vähän painoo ja oon tälläne 198cm 115kg mittanen kaveri. Ylimäärästä tuntuu olevan tossa vyötärön seutuvilla. Pelaan kahesti viikkoo n. tunnin kerrallaan lätkää, käyn siihen päälle 2-3 kertaa salilla ja pelaan myös tunnin salibandya joka viikko. Oon käyny salilla nyt noin puoltoista vuotta ja treenaan tasaisesti koko kroppaa ihan perusliikkeillä. Pitäiskö mun vähentää tai jopa lopettaa salilla käyminen, jos haluisin saada painoo pois ?
Ja vähän päivän syömisistä:
Aamiainen klo 5:30 Kaksi ruisleipää becelillä, kinkulla ja kurkuilla. Purkki jogurttia 200g ja kuppi kahvia.
Kahvitauko klo 8:30 Ruisleipä becelillä, kinkulla ja kurkuilla. Päälle 2-3dl vettä.
Ruokatauko klo 11:00 Taas sama ruisleipä sekä vesi, mutta päälle jotain mikrossa lämmitettävää ruokaa.
Kotona klo 14:30 Kuppi kahvia
Päivällinen klo 16:00 Lämminruoka ja ruuan jälkeen kuppi kahvia. Ruokajuomana käytän perus rasvatontamaitoo.
...
Joo oon vetäny tolla linjal vasta kaks viikkoo, mut oikeestaa ei mitään oo tapahtunu. Sitä ennen tuli vähä syötyä enemmän ja vedettyä kaikenmaailman "välipaloja". Vielä paluu tohon salihommaan: Eli sil ei oo välii tuon laihtumisen kanssa jos teen näitä raskaita "kuningas liikkeitä" - penkkiä, maastavetoi ja jalkakyykkyjä ?
Kannattaako hiilareita ottaa salitreenin jälkeen? Tai palkkarissahan niitä on mutta kannattaako palkkarin jälkeiseen ateriaan sisällyttää hiilareita? Treenaaminen menee aina myöhään eikä niitä viittis illalla enää vetää..
Kannattaako hiilareita ottaa salitreenin jälkeen? Tai palkkarissahan niitä on mutta kannattaako palkkarin jälkeiseen ateriaan sisällyttää hiilareita? Treenaaminen menee aina myöhään eikä niitä viittis illalla enää vetää..
pakkiis
Oon pitäny cheattipäivän kerran viikkoon koko dieetin ajan. Mistä kannattas noi rasvat sit ottaa tohon ruokavalioon? Ja minkä verran noin suurinpiirtein?
Ostin tota aikaa tuolta kalorilaskurista ja laskin uudestaan tuon vhh dietin ja 5kg tavotteeksi kuukaudessa, 177cm 90kg. 1900kcal päivässä ja p40% (180g) h20%(90g) ja r40%(80g). Eli elääkö tolla vai pitääkö vhhssa olla korkeemmilla kaloreilla kun on 4x sali ja 2-3x parin kilometrin lenkki?