Ole tyytyväinen, toihan on ideaali tilanne --> rasvaa palaa ja lihasta tulee tilalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi mulla on ollut aina sellainen kuva, ettei tuo ole mahdollista? Voimatasot ehkä hieman nousseet, joka ymmärtääkseni on ihan normaalia alussa. Mietin vain syytä, miksi paino ei laske.Ole tyytyväinen, toihan on ideaali tilanne --> rasvaa palaa ja lihasta tulee tilalle.
Miksi mulla on ollut aina sellainen kuva, ettei tuo ole mahdollista? Voimatasot ehkä hieman nousseet, joka ymmärtääkseni on ihan normaalia alussa. Mietin vain syytä, miksi paino ei laske.
Salilla on käyty yli vuoden päivät ja yritin pudotella jo viimevuonna, tuloksetta. En sitten tiedä, vaikuttiko vuoden alussa viikon tankkausjakso mitään, mutta aika uskomattomalta tuo rasvan muuttuminen lihakseksi kyllä kuulostaa. Eikait tässä auta kun ihmetellä ja tarkkailla painoa.Jos olet vasta aloittanut treenaamisen, niin silloin se on mahdollista. Toisilla tämä vaihe kestää muutaman kuukauden, mutta olen kuullut reilun vuodenkin pituisesta jaksosta kun fläsää on palanut ja lihasta on tullut tilalle.
Toistan nyt taas vaihteeksi itseäni, mutta kun olen vastausta vailla...
Mulla ei tunnu tuo paino laskevan kunnolla vieläkään, tänään paino salilla 86.10 (lähtöpaino 86kg 4 viikkoa sitten). Syön 2000kcal (sali & säbäpäivinä 2400) päivässä maks 100g hh ja loput prode & rasva. Sellaista kunnon painonlaskua en ole oikein havainnut, mutta istuessa farkut eivät enää ole niin tiukat reisistä ja känny & lompakko alkaa vieriä taskuissa jo sivuille. Kuitenkin odottaisin, että myös vaaka antaisi pienempää tulosta, eikä taaas jatkuvasti tuota 86kg:ta.
Tuo on kyllä ihan totta, että aamulla se paino pitäisi punnita. Mutta jos ajattelee, että painoa lähtisi, ei tuon päiväpäinon kuuluisi jatkuvasti olla 86kg. Peili on myöskin kaveri.Aamupainon ja päiväpainon ero voi olla 2kg tietämillä. Ainakun käyt vaa'alla niin aamulla heti herätessä kusen jälkeen.
Salilla on käyty yli vuoden päivät ja yritin pudotella jo viimevuonna, tuloksetta. En sitten tiedä, vaikuttiko vuoden alussa viikon tankkausjakso mitään, mutta aika uskomattomalta tuo rasvan muuttuminen lihakseksi kyllä kuulostaa. Eikait tässä auta kun ihmetellä ja tarkkailla painoa.
Minä olen pudotellut liki 20kg viime kesästä ja kyllä siti lihaakin on hieman salilta tarttunut. Olen siis treenannut nyt yhdeksisen kuukautta ja edellisistä treeneistä on 15v.
Mites sait läskit lähtemään? Itellä pakko ottaa niskasta kiinni kun vaaka alkoi näyttää ennätyslukemia.. 128kg/175..
Nyt pariviikkoa salitreeniä takana ja vähillä hiilihydraateilla,pari kiloa lähtenyt..ikä 40 ja edelliset treenit kans 15v.sitten.
Ruumiinrakenne tälläinen pönäkkä ja tanakka jässikkä,mutta aika ketterä kuitenkin näin läskiksi..
Katsoin että ei meinannut tuo paino lähteä kunnolla iltakävelyillä oikein lähteä liikkeelle niin aloin polkemaan kuntopyörää 10-20min päivässä. Paino putoaa n. 0,4kg päivässä. (Aloitus aamupaino jotain 135kg tasoa ja nyt 130kg) Onko tommoisen pienen mutta kova tempoisen treenin tarkoituskin olla noin tehokas? Ihan hyvä vaan jos tätä vauhtia jatkuu mutta luulisi jossain vaiheessa hidastuvan? Noh, ilmoittelen taas tänne jos jatkuu samaan malliin. Toivottavasti saisi tuon 100kg tavoitteen nyt ennen kesäkuuta tavoitettua, vaikka saattaa tuntua vähän epärealistiselta mutta 1500kcal dieetti ja kuntopyörä on vaikuttanut aika tehokkaalta yhdistelmältä minun kehossani.
Eiköhän tää ehtaa laardia nyttenkin ole.Todennäköisesti et tuu pääsemään 100kg ennen kesäkuuta tuolla menolla...1500kcal on liian vähän kaloreita! Ei pääkoppa kestä kovin kauaa tuollaista. Ja tuo 0.4kg päiväs on melkein kaikki nesteistä ja lihaksista! Sitten kun lopetat "nälkäkuuris" niin saat kivasti kaiken takas ja vielä pahimmas tapaukses tuplana...niin ja tietty ehtana laardina!
Eiköhän tää ehtaa laardia nyttenkin ole.
Itsekkin kyllä mietin että ehkä liian vähän tuo 1500kcal, pitäisiköhän nostaa 2000kcal tj. Proteiinia lisätä että saisi edet ne vähäiset lihaksen rippeet pidettyä kasassa? Ei toi 1500kcal nyt NIIN koville ottanut että pää jossain vaihessa räjähtäisi (Diietti oli jotain 2 viikkoa mutta ei näkynyt edes painossa ? Alkoi vasta vaikuttamaan tuon kuntopyörän kanssa) Pitää nyt vielä vähän muokkailla tätä näin aloitusvaiheessa ei kyllä oikeasti kauheammin innosta kun saavuttanut juuri sen hyvän painon ja ajattelee mässäillä niin huomenna +10kg.
Joo mutta tälläkin hetkellä paino mikä häviää on vain nesteitä ja lihaksia...rasva ei pala tai no palaa mutta suurin osa on kaikkea muuta. Itse aikoinaan vedin "nälkäkuurilla" reilun kk ja yli 10kg pois...sitten kaikki takas...että ihan oikeasti kannattaa miettiä haluaako muuttaa ne vähäisetkin lihat läskiksi! N.-500kcal vaje on hyvä ja paljon helpompi toteuttaa kuin suuremmat vajeet.