Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peruskulutus varmaan n. 2300kcal, liikunnasta tulee säbän rankkuudesta riippuen 1000-1500kcal.
Joo kyllä tuo 1000kcal kuulostaa aika suurelta, olisiko molemmat (sekä sähly että sali) sellaiset +500 päivän kulutukseen, eli sali /säbäpäivinä kuluts 2800kcal ja välipäivinä 2300kcal.Saa kyllä olla 90min aika perkeleen kovatempoista salibandya että pääsee edes tuhanteen kaloriin.
Joo kyllä tuo 1000kcal kuulostaa aika suurelta, olisiko molemmat (sekä sähly että sali) sellaiset +500 päivän kulutukseen, eli sali /säbäpäivinä kuluts 2800kcal ja välipäivinä 2300kcal.
Selvä homma, eli säbäpäivinä kulutus 3100kcal ja salipäivinä 2700. Tuosta sitten miinustetaan vielä se -500kcal, katsotaan lähteekö paino vihdoinkin laskemaan.Sali ei ole kuin 300-400 kcal, mutta jos oikeasti täysillä vetää 60 min sählyä niin 1000kcal menee, ja 90 minuutista kun puhuttiin niin varmaan menee kevyelläkin lähemmäs ton verran. Sanotaan 800 kcal.
1. Kannattaako lähteä salille suoraan töistä jolloin ruokailuiden väliin tulee n. 4 tuntia? Kyseessähän on laihdutus.
2. Onko väliä jos syö kello kuuden jälkeen? esim. Rahkaa iltapalaksi klo 21:00
3. Mikä on se oikeaoppinen kalorivaje ettei aineenvaihdunta mene ns. tukkoon?
Ja toinen asia: paljonko 3 treeniä viikossa käyvä 70-kiloinen tarvii proteiinia (suunnilleen...) jos syö perus aamiaisen ja kahden lämpimän aterian päivässä? Ja mistä protskua saa pienehköllä budjetilla?
Jostain pääkopan syövereistä mieleen tuli, että miinuksilla olis ihan normaalia tällänen väsymys. Pikkusen tahtoo flunssa iskeä, voi toki olla sitäkin. Monivitamiinitabua naamaan ja menoksiIte ku olin nyt n. 7pv miinuksilla ja olin virkeämpi kuin normaalisti. Heti tänään kun olin synttäreillä ja änkesin kakkua niin ai luoja kun tuli hirveä ja väsynyt olo. Eli suosittelen ihan lukemani perusteella vähentämään hiilareita, lisäämään proteiinia ja rasvaa, riippuen tietenkin miten olet aikasemmin nyt syönyt.
Jostain pääkopan syövereistä mieleen tuli, että miinuksilla olis ihan normaalia tällänen väsymys. Pikkusen tahtoo flunssa iskeä, voi toki olla sitäkin. Monivitamiinitabua naamaan ja menoksi
Makrot olen pitänyt 33/33/33