Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1500kcal kalorivaje on aika suuri jos nyt et ihan sairaalloisen ylipainoinen ole. Riippuu vähän sun tavotteista, mutta laittaisin ton haarukan aluksi johonkin 700-1000 ja jos on pitkäkin dieetti kyseessä ja tarkoitus vetää oikeasti kireäksi niin lopussa lähemmäs -500.
halusin vaan kiittää ja kumartaa täällä olevaa porukkaa (eritoten Mardea ja Ysikymppistä joiden kirjoitukset/vastaukset todellakin auttoivat) sillä projekti alkaa olla lopullaan koskapa tänä aamuna ensimmäisen kerran varmaan yli kymmeneen vuoteen vaaka pysähtyi alle 80kiloon :dance: näillä luvuilla lähdettiin aikoinaan 25.8 120.0 jä tänään todellakin vaaka näytti 79.9 onhan tää kieltämättä ollu ehkä raskainta mitä mä olen ikinä ja koskaan tehny mutta en kyllä kadu pätkääkään! vielä muutaman kilon meinasin pudottaa ja sitten ekaa kertaa elämässä salille :D
halusin vaan kiittää ja kumartaa täällä olevaa porukkaa (eritoten Mardea ja Ysikymppistä joiden kirjoitukset/vastaukset todellakin auttoivat) sillä projekti alkaa olla lopullaan koskapa tänä aamuna ensimmäisen kerran varmaan yli kymmeneen vuoteen vaaka pysähtyi alle 80kiloon :dance: näillä luvuilla lähdettiin aikoinaan 25.8 120.0 jä tänään todellakin vaaka näytti 79.9 onhan tää kieltämättä ollu ehkä raskainta mitä mä olen ikinä ja koskaan tehny mutta en kyllä kadu pätkääkään! vielä muutaman kilon meinasin pudottaa ja sitten ekaa kertaa elämässä salille :D
Aika samapa tuo mitä iltaisin syöt. Joku tonnikala/maito/kananmuna/raejuusto on ainakin maistuva/täyttävä vaihtoehto. + rypsäriä vaikka hiukan kyytipojaksi.mikä iltasyöminen on järkevää, jotta painonpudotus olisi mahdollista?(salilla voimareeniä ja paljon aerobista lisäksi)