- Ikä
- 34
Aamulenkeillä ei ole mitään merkitystä dieettaamiseen.
Krhm, siis ei ole merkitystä verrattuna päivällä tehtyyn aerobiseen Nusnus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamulenkeillä ei ole mitään merkitystä dieettaamiseen.
Sellainen kysymys olisi että...
Kuinka usein on järkeä pitää dieettiä jos kuitenkin päämääränä on lihasmassa kasvattaminen? Onko kerran vuodessa liikaa? Tyyliin että aina keväällä olis dieetillä ja syksyllä massakautta pitäisi. Onko liian tiheä sykli lihasmassan keräämisen kannalta?
Kyllä ite veikkaan että kaloreita tulee liikaa, kun myö ei laihduta?
Bulkatut kilot lähti ihan normaalisti, eikä ongelmia, mutta kun palasin siihen painoon missä olin ennen bulkin aloittamista, niin todella tiukasti ehkä kuukauteen reilu kilo tippui ja yhteensä kolmisen kiloa lähtenyt. Nytten useamman viikon ollut jumissa. Kaitpa se kaloreiden tiputtaminen auttaa.
Ite oon tullu kans samaan tilanteeseen. Kuukauden verran oon ollu dieetillä. Mittaan painon aina perjantaisin aamulla ja ekan kolmen viikon aikana lähti 3,6 kiloa aamupainosta. Tänään vaaka näytti samaa kuin viikko sitten. Pisti vähän vituttamaan :curs: Tänään pidän ekan mättöpäivän. 200kcal plussalla ja paljon hiilareita. Käyn pizzalla ja mäkissä, saatana.
Oma sykli on 5 viikkoa plussalla ja 2 viikkoa (12 päivää) miinuksella.
tein tänään itselleni lupauksen että maanataina alkaa dietti oon 163 pitkä ja painan 70 kiloa ajattelin tiputtaa tohon 60 ..!!! Karkkiin en enää koske enkä paskaruokaa eli roskaruokaan. Ei haittaa vaikka lähtee vähän lihaksiakin pois kuhan vaan pääsee sellaseen kuntoon että kaikki lihakset näkyy ja voin katsoa itteäni peilistä ylpeänä..!! Mikä on tärkeintä mitä mun pitää tehdä laihduttamisessa se number ONE ???
Jos sulla on salitaustaa niin liian vähän tuo 60kg.. Jos taas ei ole niin sitten ei mitään
no mä olen noin 1.5 vuotta treenannu mulla on kyllä jo tosi isot olkapäät että kattoo jos joku viiden tai kuuden kilon tiputus riittäisi
no mä olen noin 1.5 vuotta treenannu mulla on kyllä jo tosi isot olkapäät että kattoo jos joku viiden tai kuuden kilon tiputus riittäisi
Hmm, haluaisin nähdä minkälaiset on isot olkapäät 1½v reenillä. ?
Krhm, siis ei ole merkitystä verrattuna päivällä tehtyyn aerobiseen Nusnus
Tai vaikka yöllä. Nusnus. Eli pointtina oli se, että sillä aerobisen ajankohdalla ei ole mitään merkitystä. Paras on tietty sellainen aika mikä itselle tuntuu parhaalta. Tosin aerobisella ei muutenkaan ole kauheasti mitään merkistysä dieetin kannalta kunhan syö vaan tarpeeksi vähän eli alle kulutuksen. Tietty se on hyvä tapa lisätä kulutusta.
Nestettä voi lähteä alussa rajustikin riippuen kalorivajeesta, dieetin tyypistä ja painostasi. Laske kalorilaskurilla kalorit ja seuraa tilannetta vielä viikko, niin alat saada käsitystä siitä oikeasta kalorivajeesta.