Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin vähän siltä tuntuukin itsekkin mutta miksi tämä suomen kielinen ylistys,kommentit, kuvat jne?
Ihan hyvältä näyttää muuten, mutta syötkö kasviksia, marjoja ja hedelmiä? Lisää niitä jokaiseen ruokailuun. Aamulla ei välttämättä tarvii koska otat pillerin. Vettä varmaan juotkin paljon vaikka et sitä maininnut?
mitäs meinaatte mitat 169/74 kg oli viikko sitten ja nyt 73kg eli taitaa olla hieman nopea tahti? makrot nyt vaikka tänään tähän mennessä 1780kcal p.147g h.179g r.47g + vielä tulos iltapala. Onko liikaa hiilareita ja liian vähän rasvoja? tai näin ainakin itse luulen.. Punttia tulee neljä kertaa viikkoon 2jakoisella+ kuntopiiri 2krt / vko ja juoksu 2krt/ vko.
Älä ole huolissasi - ainakaan vielä. Itse uskon, että sulla on lähtenyt vähän nesteitä kropasta. Itellä meni kolmessa viikossa kolme kiloa, vaikka kalorit oli suunnilleen 200-400 miinuksella, ja itse siis oon tällä hetkellä 177/83.
Samaa asiaa myös "todistaa" se että suurin osa tavan ihmisistä syö alle kulutuksen, eivätkä välttämättä ole laihoja. Esim äitini kalorit on jossain 1000kcal luokassa ja painolle ei tapahdu mitään, vaikka työ on suht aktiivistakin. Suht tanakassa kunnossa on myös.
Moikka moi, dietit mulla aina epäonnistuu kun alan kikkailemaan ruualla. Nyt on tarkoitus pitää homma helevetin simppelinä jota on helppo seurata. Sanokaa työnnänkö pelkkää paskaa naaman täyteen?
Ruoka 1: Hera 60g, kauralese 25g, kaurakuitunen 10g
Ruoka 2: Kananfile 200g(tai jauheliha 200g/ katkarapu 200g/lohi 200g/ kalkkuna 200g), 250g tuoreita vihanneksia yleensä parsaa tai porkkanaa, oliiviöljy 25g
Ruoka 3: Hera 60g, kaurakuitunen 10g
Ruoka 4: Saman kuin ruoka 2, teen aina samalla valmiiksi yhtä aikaa
Ruoka 5: Hera 60g, kaurakuitunen 10g
treeni päivänä palkkari lisäksi. Vitamiinejä yms muuta paskaa tulee kanssa imettyä huiviin.
Tällä olen nyt mennyt viikon, tässä huomaamiani asiota.
+ei ole nälkä
+treeni kulkee
+ säästän viikossa noin 9h ruuanlaitosta eli saan kokonaisen päivän lisää vapaa aikaan viikossa kun kokkaukseen ei mene päivässä kuin faking 15min!! tämä on loistavaa!
+ säästä helvetisti rahaa ruuassa jotka voin tuhlata vaatteisiin tuona ylimääräisenä päivänä joka ilmestyi elämääni. :D
+ paino tippuuu nopeammin kun paska lentää
- ei voi kokkailla gourmee paskaa ja juoda viiniä. :/
miks noin paljon jauhoja ? mulla ainaki normi ruoka pitää nälän paremminja eihän sulla tuu kasviksia ja hedelmiä syötyä ollenkaan!
Nyt ajattelin lähtee vähän painoo pudottamaan niin onko kannattavaa lisätä nyt 3 salitreenin lisäksi noin 4-5 aamu / iltalenkkiä viikkoon?
Mitä mieltä ootte dieetillä noista tonnikaloista, joissa on kasviöljyä ja vähän hiilaria vissiin sokereina?
Itelle maistuu ainakin esim. Rainbown tonnikalaa ja vihanneksia mexicana. Aattelin kannattaako sitä vetää ollenkaan nyt dieetillä.
Ravintosisältö/100g. Purkki on 185g.
130kcal
proteiinia 10g
hiilihydraattia 3g (ainesosissa mm. sokeri)
rasvaa 9g (ainesosissa kasviöljy)