Moi! Olen 172cm/66kg, käyn salilla 4xviikko+ 5xaerobinen/viikko sykkeellä 120-140. Joka kerta teen (järjestystä vaihtaen) kahvakuulareenin jossa 4 liikettä, sen jälkeen siirryn muihin liikkeisiin. Tarkoituksena löytää pian uusi ohjelma.
Aloitin dieettaamisen aikalalilla samaan aikaan puntilla käynnin jälkeen taroituksena 6kg painon pudotus (tosin olen lopettanut vaakaan tuijottamisen, vaatteista huomaa eron). Lihasta on tullut ja läskiä lähtenyt. Tarjolla oleva informaatio on vaan kovin ristiriitainen. Huomaan nyt syöväni liian vähän, koska "tankkauspäviät" riistäytyvät totaalisesti käsistä tai jäävät jopa päälle.:(
MITÄ OLETTE MIELTÄ?????
Tässä siis reenipäivän syömiset (muina päivinä sama, ilman palkkaria..saatan vaihdella proteiinin lähdettä):
Aamu: Kuntokaura 1dl (raakana mitattu), pellavansiemeniä 1rkl, kahvi maidolla
Välipala: Omena, appelsiini
Lounas: 125g kanaa, 1 porkkana, 1/2 kesäkurpitsa, vihersalaatti, 1tl kylm. puristettua rypsiöljyä, 1tl molkosan
Päivällinen: 100g avokado, 200g rasvatonta raejuustoa, kahvi maidolla
REENI (30min kuula+puntti, 45min rasvanpoltto syke 120-140)
Palkkari: Leader Reco
Iltapala: Ehrmann rahka 250g, vehnälese 2rkl, Hasselpähkinä 0,5dl, teetä maidolla
Aloitin dieettaamisen aikalalilla samaan aikaan puntilla käynnin jälkeen taroituksena 6kg painon pudotus (tosin olen lopettanut vaakaan tuijottamisen, vaatteista huomaa eron). Lihasta on tullut ja läskiä lähtenyt. Tarjolla oleva informaatio on vaan kovin ristiriitainen. Huomaan nyt syöväni liian vähän, koska "tankkauspäviät" riistäytyvät totaalisesti käsistä tai jäävät jopa päälle.:(
MITÄ OLETTE MIELTÄ?????
Tässä siis reenipäivän syömiset (muina päivinä sama, ilman palkkaria..saatan vaihdella proteiinin lähdettä):
Aamu: Kuntokaura 1dl (raakana mitattu), pellavansiemeniä 1rkl, kahvi maidolla
Välipala: Omena, appelsiini
Lounas: 125g kanaa, 1 porkkana, 1/2 kesäkurpitsa, vihersalaatti, 1tl kylm. puristettua rypsiöljyä, 1tl molkosan
Päivällinen: 100g avokado, 200g rasvatonta raejuustoa, kahvi maidolla
REENI (30min kuula+puntti, 45min rasvanpoltto syke 120-140)
Palkkari: Leader Reco
Iltapala: Ehrmann rahka 250g, vehnälese 2rkl, Hasselpähkinä 0,5dl, teetä maidolla