Eikös sellainen 4-5vko + ja 1-2vko - ole melko yleinen syklittely? Tuollaisella alan itse ainakin syklittelemään.
Voi olla jo ihan toimiva ratkaisu. Ite oon vetänyt 6-8 vkoa plussalla ja 1-2 miinuksilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös sellainen 4-5vko + ja 1-2vko - ole melko yleinen syklittely? Tuollaisella alan itse ainakin syklittelemään.
Ihan totaalisesti mihinkään liittymättömänä, että tiesittekö, että kevytmaito sisältää enemmän kaloreita kuin keskiolut? Sinänsä hauskaa, kun jotkut tuskailee että ei voi ottaa muutamaa saunakaljaa lauantaina, mutta vetää hyvillä mielin päivässä litran pari maitoa. Maitopurkissa on siis enemmän energiaa kuin kolmessa kaljassa. Taitaa vastata suurinpiirtein neljää kaljaa. Noita yksi viikkoon, niin energiamäärä onkin luokkaa koppa kaljaa viikkoon :/
Otatko kalorit enemmin alkoholista vai hiilareista ja proteiinista?
Okei, no luennoikaa hieman
Mut onnistuuko mitenkään pienen mahan poistaminen normitreenauksen yhteydessä? Esim. lähteekö vaikka alavatsoja treenaamalla tai aamulenkkiä vetäessä vaikka kalorit ois plussalla?
Mut onnistuuko mitenkään pienen mahan poistaminen normitreenauksen yhteydessä? Esim. lähteekö vaikka alavatsoja treenaamalla tai aamulenkkiä vetäessä vaikka kalorit ois plussalla?
Eli paljonko suurinpiirtein peruskulutukseni on? mulla on sellainen omronin vaaka joka ilmoittaa 2020kcal. Pitäiskö uskoo ku tolla laskukaavalla kun löytyy täältäkin tulee melkein 3000kcal.