Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan kysytty miljoona kertaa (olen itsekin jossain nähnyt) mutta ovatko nuo kalorilaskuri.fi:n kalorimäärät mitattu kuivapainosta?
Entä ne kalorimäärat jotka ovat esim. pasta/riisipussin kyljessä?
Jos protskua haluaa niin parempi vaihtoehto olisi mielestäni esim. maitorahka tai raejuusto. Jos ei laktoositonta maitoa juo niin maidossa tulee kuitenkin siitä laktoosista aika paljon hiilareita mukana. Riippuu tietenkin aikalailla kokonaisuudesta miten se maito sinne dieettiruokavalioon sopii.Mitä mieltä ootte maidosta? On tullu juotua 1.5-2 L rasvatonta maitoa päivittän ihan proteiininsaannin vuoksi..
Itse olen dieetillä maitoa vähentänyt ja nytten menee ehkä se litra - puoltoista päivässä. Haittaako?
Jos protskua haluaa niin parempi vaihtoehto olisi mielestäni esim. maitorahka tai raejuusto. Jos ei laktoositonta maitoa juo niin maidossa tulee kuitenkin siitä laktoosista aika paljon hiilareita mukana. Riippuu tietenkin aikalailla kokonaisuudesta miten se maito sinne dieettiruokavalioon sopii.
Kertokaa miten hävitän repullisen karkkia kun on jäänyt kaappiin kun aloitin dieetin :D? Pakko hävittää jotenki kun makeanhimo iskee ni ei sit oo mitään mistä sitä saisi..
dieetti päällä ja hankalahkon alun jälkeen mennyt kaikki ihan ok..
kreatiinia aloin käyttää viikko pari sitten vaiheessa joten vaikea tarkalleen sanoa paljon läskiä lähtenyt mutta paino on tippunut 83>80 kg aloittamisesta lähtien (1,5 kk)
oon vetänyt joitain päiviä suht matalilla hiilareilla ja just kun ajattelin että nyt oon päässy jyvälle tässä touhussa niin iski flunssa :curs: :itku:
eli lenkkeilyt on ainakin poissa kuvioista toistaseksi, mutta onkohan salilla järkeä käydä? flunssa ei kuitenkaan mikään paha ole.. lähinnä nuhaa ja kurkkukipua.
edit: kannattaisko flunssan ajaks nostaa kaloreita, auttaako paranemista?
Täyslepoa vaan flunssan ajaksi ja kalorit -+0 niin hyvä tulee
Aamiainen on Päivän tärkein ateria, tällöin pitää syödä reippaasti pitkiä hiilihydratteja (esim. kaurapuuro, ruisleipä) ja proteiinia (vaikkapa maitorahkaa).
nyt kyll tarviis sen verran apui et mitä kaikkee voi ottaa ruokavalioon (alkaa jo vituttaa tää jokatoinen päivä kanaa makaronilla ja toinen päivä paistijauhelihaa riisillä tai toisinpäin) ku en tajuu kovin paljoakaan noista kaloreista yms... tosin on tää homma mulla ainakin näin toiminu ku 24.8 alotin 120kgn painosta tipputtaan ja pian saa mennä neuvolaan punnittavaks.. mut tää ruokavalio vaan tökkii melko pahaste :urjo: