Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neljättä päivää 2500 kcal dieetilla, paino pysynyt samana eli nyt tiputellaan 2200 kcal hujakoille. Treenit kulkenu hyvin, muuten kuin että väsyttää ihan perkeleesti! Nukuin just 2 tunnin päiväunet ja koulussa meinaa nukahtaa joka tunnilla.. joka yö nukkunut +8h. Muilla sama ongelma?
Diettaat, mutta et laske kaloreita?Kyllä kyllä, mutta ite en oo noita kaloreita laskenu ollenkaan, joten en osaa niistä sanoa.
Mä oon ainakin monesti dieetannut tietämättä yhtään monta kaloria päivässä tulee. Pelkästään vaakaa seuraamalla pystyy aika hyvin menemään eteenpäin jos syö lähes samat safkat päivittäin. Siitä on helppo vähentää tai lisätä jotain sen mukaan mihin suuntaan vaakatulos on menossa.Diettaat, mutta et laske kaloreita?
........
Että jotta, mitähän sitä parantaisi tai muuttaisi. Että tältä säästöliekiltä ja hitaalta kaudelta pääsisi eteenpäin taas?
Kannattaa nyt noin pitkän tuloksettoman dieetti jakson jälkeen jo laittaa syömiset paperille ja laskea kalorit. Voi olla että syöt saman verran kuin dieetin alussa, joka onkin nykyisellä painollasi juuri kulutuksesi verran. Tai sitten oot ollu liian kauan liian pienillä kaloreilla ja ns. säästöliekki on tullut.
Sitten vaan ruokailut vaatimaan kuntoon ja katsomaan mitä tapahtuu.
Kai olet syönnyt myös tarpeeks rasvaa?
Mitäs mittanauha näyttää, eli onko viimisten kuukausien aikana tapahtunu siellä suunnassa kehitystä?
ps. ideaaliseen ruokailuun kuuluu minun mielestä enemmän kuin 3 ateriaa. Vähintään 4. Ja säännöllisyys on valttia näissä.
Kertokaas nytten että miten toi laihdutus toimii samalla kun käydään salilla ja hankitaan lihaksia? onko se edes mahdollista ? ja mitä sanotte kreatiinin käytöstä dietillä? pidempää diettiä tässä ollaan alottamassa..