Mites porukka muuten juo vettä dietillä? Ilmeisesti kannattaa juoda vaikka vähän ylipaljon?
aboot 2-4l vaihtelevasti. Kannattaa juoda, niin lähtee kuonat liikkeelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites porukka muuten juo vettä dietillä? Ilmeisesti kannattaa juoda vaikka vähän ylipaljon?
Olen mies, eli protskua reilusti, rasvaa kohtalaisesti ja hiilarit alle 100g niin alkaa näkyä tuloksii parin viikon päästä?
Mutta mitäs sanotte?
Vähintään painonpudotus hidastuu. Varsinkin jos herkkupäiviä on kaksi.Täysin itsensä huijaamista, ei tommonen mässäily ole mistään kotoisin jos halutaan painoa pudottaa.
Vähintään painonpudotus hidastuu. Varsinkin jos herkkupäiviä on kaksi.
Lähinnä se toinen päivä on sellainen, että +/-nolla mennään, että yksi tuollainen ''järjetön'' päivä..Tommosella määrällä kyllä mässää viikon tulokseksi +-0, ellei yli jos kaksi päivää vetää :wtf:
Lähinnä se toinen päivä on sellainen, että +/-nolla mennään, että yksi tuollainen ''järjetön'' päivä..
Mutta olen ymmärtänyt, että jos viikon miinuksella menee niin tekee hyvää pitää tuollaisia päiviä kerran viikossa tai kahdessa..
Se toinen päivä siis voi luokitella pois, koska senyt ei ole noin järjetön.. :D
Puhut varmaan täysin totta, mutta olen tehnyt tällä tyylillä, että ma-to vedetään kovaa liikuntaa, punttia, terveellistä ruokaa, noin 300-1000kcal miinuksella, perjantaisin tälläinen kyseinen päivä, lauantaina vähän hillitympi ja sunnuntai taas ihan maanantain lailla..Dietin loppu vaiheessa ehkä, jos paino ei meinaa pudota enää on järkeä tankata. Nekin kalorit vaan olisi parempi ottaa jostain muusta kun nopeista hiilareista. Itse olen tehnyt joskus samaa kuin sinä ja voin kertoa että kun tuon jättää pois niin on painon putoaminenkin huomattavasti verkkaampaa.
Puhut varmaan täysin totta, mutta olen tehnyt tällä tyylillä, että ma-to vedetään kovaa liikuntaa, punttia, terveellistä ruokaa, noin 300-1000kcal miinuksella, perjantaisin tälläinen kyseinen päivä, lauantaina vähän hillitympi ja sunnuntai taas ihan maanantain lailla..
Joulusta asti ja painoa pudonnut noin -20kg, joten turhauttavaa vaihtaa nytten sitten taktiikkaa kun hyvin tämä luistanut..
Ja luin silloin kun aloitin tuolta ravintopuolelta, että yksi mässypäivä viikossa, jolloin syödään ilman, että mitään lasketaan tekee hyvää ja nopeuttaa aineenvaihduntaa, pitää pääkopan kunnossa ja niin edelleen..
No nyt se vittuilu sitten näköjään alkoikin.No niin, olet ihan oikeassa, se on hyvä syödä karkkia.
Paska puhetta?sellaset että on mukamas pakko pitää cheattipäivä vähintään kerran viikossa jotta ei tuu hulluks tai et paino putoais, nykyään näyttää joka kaverilla olevan 1-2 cheattipäivää viikossa kun mukamas autetaan dieettiä sillä
Miten c-vitamiini? minulle suositeltiin 3000mg/päivä, mutta mistä ihmeestä tuommosen määrän taikoo?
Anteeksi hölmö kysymys, mutta kun on dietiillä niin lihakset ei kasva?
Miksi siis käydään salilla? Ylläpidon vuoksi? Tai siis ei päästetä lihaksia surkastumaan vai what.