Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen mies, eli protskua reilusti, rasvaa kohtalaisesti ja hiilarit alle 100g niin alkaa näkyä tuloksii parin viikon päästä?

Tuloksiahan näkyy, jos kalorit on laskettu oikein.

Proteiinissakin on varaa vähän tiputtaa jos hankalaksi menee

ja tuo 70 grammaa on siis vähintään.

Itse nyt 3 päivää diettaamassa, vähän turhimpia fläsiä pois. Vettä juonut 3-5 l per päivä, paino ei ollu viel tänä aamuna laskenu sitte 2 päiväisestä, aamuun ja lounaalle painotan hiilarit, ennen treeniä vaan nopeita hiilareita.

Olen siis dietillä ja viikot mennään kutakuinkin miinuksella, mutta viikossa pidän 1-2 päivää jolloin en kaloreita kato vaan annan mennä vaan kaikkea alas!
Nimikin päivällä taisi olla, joku cheatti tms :D en nyt muista..

No jokatapauksessa miltä kuulostaa:

aamupala: kaurapuuro 2dl ja päälle ruokalusikka sokeria, buffet jäätelö, kahvia
+2h: rahkaa 250g, mustikoita, rasvaton jogurtti, kahvia
+3h: kerroshampurilaisateria ja maitoa.

Iltapäivällä maraboun kokonainen suklaalevy

Iltapalaksi rahkaa 250g, kananmunaa..

Ja illalla tv:n ääressä jokunen karkkipussi!

Kaloreita nyt en laskenut paljo niistä yhteensä kertyy, mutta kuten näkyy niin runsaasti varmaan, joten kysynkin, että onko liikaa?
Viikolla on ollut päiviä, jolloin mennään -1000 kcal, joten tolla saa ainakin ensviikkoa ajatellen aineenvaihdunnan kiertämään..

Mutta mitäs sanotte?

Täysin itsensä huijaamista, ei tommonen mässäily ole mistään kotoisin jos halutaan painoa pudottaa.
Vähintään painonpudotus hidastuu. Varsinkin jos herkkupäiviä on kaksi.

Tommosella määrällä kyllä mässää viikon tulokseksi +-0, ellei yli jos kaksi päivää vetää :wtf:
Lähinnä se toinen päivä on sellainen, että +/-nolla mennään, että yksi tuollainen ''järjetön'' päivä..
Mutta olen ymmärtänyt, että jos viikon miinuksella menee niin tekee hyvää pitää tuollaisia päiviä kerran viikossa tai kahdessa..

Se toinen päivä siis voi luokitella pois, koska senyt ei ole noin järjetön.. :D

Lähinnä se toinen päivä on sellainen, että +/-nolla mennään, että yksi tuollainen ''järjetön'' päivä..
Mutta olen ymmärtänyt, että jos viikon miinuksella menee niin tekee hyvää pitää tuollaisia päiviä kerran viikossa tai kahdessa..

Se toinen päivä siis voi luokitella pois, koska senyt ei ole noin järjetön.. :D

Dietin loppu vaiheessa ehkä, jos paino ei meinaa pudota enää on järkeä tankata. Nekin kalorit vaan olisi parempi ottaa jostain muusta kun nopeista hiilareista. Itse olen tehnyt joskus samaa kuin sinä ja voin kertoa että kun tuon jättää pois niin on painon putoaminenkin huomattavasti verkkaampaa.

:zzzz:
Dietin loppu vaiheessa ehkä, jos paino ei meinaa pudota enää on järkeä tankata. Nekin kalorit vaan olisi parempi ottaa jostain muusta kun nopeista hiilareista. Itse olen tehnyt joskus samaa kuin sinä ja voin kertoa että kun tuon jättää pois niin on painon putoaminenkin huomattavasti verkkaampaa.
Puhut varmaan täysin totta, mutta olen tehnyt tällä tyylillä, että ma-to vedetään kovaa liikuntaa, punttia, terveellistä ruokaa, noin 300-1000kcal miinuksella, perjantaisin tälläinen kyseinen päivä, lauantaina vähän hillitympi ja sunnuntai taas ihan maanantain lailla..
Joulusta asti ja painoa pudonnut noin -20kg, joten turhauttavaa vaihtaa nytten sitten taktiikkaa kun hyvin tämä luistanut..

Ja luin silloin kun aloitin tuolta ravintopuolelta, että yksi mässypäivä viikossa, jolloin syödään ilman, että mitään lasketaan tekee hyvää ja nopeuttaa aineenvaihduntaa, pitää pääkopan kunnossa ja niin edelleen..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:zzzz:
Puhut varmaan täysin totta, mutta olen tehnyt tällä tyylillä, että ma-to vedetään kovaa liikuntaa, punttia, terveellistä ruokaa, noin 300-1000kcal miinuksella, perjantaisin tälläinen kyseinen päivä, lauantaina vähän hillitympi ja sunnuntai taas ihan maanantain lailla..
Joulusta asti ja painoa pudonnut noin -20kg, joten turhauttavaa vaihtaa nytten sitten taktiikkaa kun hyvin tämä luistanut..

Ja luin silloin kun aloitin tuolta ravintopuolelta, että yksi mässypäivä viikossa, jolloin syödään ilman, että mitään lasketaan tekee hyvää ja nopeuttaa aineenvaihduntaa, pitää pääkopan kunnossa ja niin edelleen..

No niin, olet ihan oikeassa, se on hyvä syödä karkkia.

No niin, olet ihan oikeassa, se on hyvä syödä karkkia.
No nyt se vittuilu sitten näköjään alkoikin.

Noh, mutta eikai siinä mitään väärää ole jos tänne tulee kysymään neuvoa, antamaan omia näkemyksiä, omia mielipiteitä, joita on kuullut?

Antaa olla..

Tulen tänne sitten kysymään, kun tiedän kaikesta kaiken ja olen yhtä viisas kuin sinä, että voin aukoa päätäni ja laskea leikkiä tietämättömien kysymyksille.. :down:

:anssi: sellaset että on mukamas pakko pitää cheattipäivä vähintään kerran viikossa jotta ei tuu hulluks tai et paino putoais, nykyään näyttää joka kaverilla olevan 1-2 cheattipäivää viikossa kun mukamas autetaan dieettiä sillä

:anssi: sellaset että on mukamas pakko pitää cheattipäivä vähintään kerran viikossa jotta ei tuu hulluks tai et paino putoais, nykyään näyttää joka kaverilla olevan 1-2 cheattipäivää viikossa kun mukamas autetaan dieettiä sillä
Paska puhetta?
No paska puhetta tai ei, mutta minun kohdallani se on valtavasti auttanut ainakin henkisesti, että voi mässäillä viikos kerran ainakin kunnolla! :dance2:
Pitää myös motivaation laihduttamiseen hienosti yllä!

Ja en tiedä, kuinka seuraava viikko sitten on mennyt, mutta kun kahden viikon välein puntarilla käyn niin alaspäin se on hienosti kuitenkin mennyt! :hyper:

Tällä hetkellä olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen! :rolleyes:

Paska puhetta tai ei, mutta minä lopetan osaltani ainakin tähän.. En tullut tänne tappelemaan :down:

Parin viikon välein on kova pitää cheattipäivä. Itellä ainakin tuntu auttavan elimistön toimintaa ja laihtuminen lähti uudestaan vauhtiin. Ihan miten tykkää.

Anteeksi hölmö kysymys, mutta kun on dietiillä niin lihakset ei kasva?
Miksi siis käydään salilla? Ylläpidon vuoksi? Tai siis ei päästetä lihaksia surkastumaan vai what. :)

Anteeksi hölmö kysymys, mutta kun on dietiillä niin lihakset ei kasva?
Miksi siis käydään salilla? Ylläpidon vuoksi? Tai siis ei päästetä lihaksia surkastumaan vai what. :)

Ei ne käytännössä kasva.
Dieetillä käydään salilla, että keho ei purkaisi lihasta vaan polttaisi mieluummin rasvaa. Jos lihaksia ei käytetä, keho tulkitsee ne tarpeettomiksi ja niistä lähtee enemmän tavaraa kuin jos niitä treenattaisiin. Lisäksi dieetillä voi kasvattaa voimaa hermotusta parantamalla ja painoharjoittelu lisää myös rasvanpolttoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom