a) olen nainen
b) en ole köntti
c) haluan fläsät pois kesäksi
d) bulkkia en kesää vasten halua kun haluan noita rasvoja vähemmäks ensin, bulkki on sitten syksyn juttuja
e) aerobista olen harrastanut samaan tahtiin viimeiset 10 vuotta, joten siitä näläntunne ei voi johtua
f) salitaustaa ei ole kuin näin; ensin reeniä 2 vuotta, sit pakkotauko 1 v ja nyt 0,5 vuotta reeniä takana
g) "jonkin verran" ihmettelin tuota rasva%:a itsekin
Siinä se ongelma just on että ei oo lihaksia mitä säilyttää, mutta nyt kun diettaan, en halua että se lähtee tippaakaan mistään muualta kuin rasvoista. Missään vaiheessa en ole väittänyt että mulla olis mitään muskeleita =)
Eli edelleen kysymys, miksi nälkä, kun kulutus ei ole muuttunut yhtään miksikään? Ravinnejakauma puolestaan on.
No tuo että olet nainen, selvittikin jo paljon Eli naisillahan muutenkin rasva% on korkeampi kuin miehillä, eli sinänsä ei mitään ihmeellistä. Mutta samat jutut silti, eli toi n. -500kcal on ihan toimivaksi todettu ja kun teet noin paljon aerobisiakin niin kyllähän saat sillä kulutusta nostettua kivasti ja saat syödä enemmän. Tosiaan tasaisin väliajoin sitä safkaa niin pitäs se nälkä pysyä aika hyvin poissa. Ja aamuaerobinen mukaan jos mitään mahdollisuutta. Toki sitten päivällä/illallakin hyvä mutta aamu olisi parempi. Jos tekee ajan kautta tiukkaa aamulla käydä esim. lenkillä niin koita HIIT-treeniä, ne on suht lyhyitä mutta toimivia.