Terve! Olen päättänyt ruveta pudottaa läskii, tarkoitus olisi vähintään 15 kiloa veks.
Tällä hetkellä tilanne on 176/89 :S Pari viikkoa olen ollut dietillä. Alussa oli jopa 92 kiloa painoa, hyi saakeli!
Olen ruvennut juomaan paljon vettä, päivässä saattaa mennä jopa 4 litraa vettä. Leipien määrän olen tiputtanut 2 palaan päivässä ja värinkin tummaksi, ennen on saattanut mennä yli 6 palaa vaaleaa leipää. Hiilareita yritän vähentää mahdollisimman pienelle. Enemmän proteiineja olen myös ruvennut vetelemään. Tonnikalaa ja raejuustoa menee aika reilusti, luultavasti otan myös rahkan mukaan kuvioihin.
Päivä menee ruokien osalta suurinpiirtein näin:
Aamu: Mysliä rasvattomalla maidolla ja vettä reilusti, mahollisesti myös raejuustoa
Koulussa: Salaattia, lämmintä ruokaa. (usein on jotain perunaa ja lihaa)
Päivällä: Tonnikalaa ja raejuustoa vaihtelevilla lisukkeilla
(Lidlin oliivi tomaatti kastikejuttu ja jalopenon paloja *kuolaa*) tai vaihtoehtosesti tummaa leipää ja vaikka vähä paistettua kanaa.
Illalla: Raejuustoa ja tonnikalaa, luultavasti tulen ottamaan rahkan tähän kohtaan
Suurinpiirtein noin menee arkipäivät.
Kuten jo sanoin aikaisemmin niin vettä tulee juotua jopa 4 litraa pitkin päivää aterioiden aikana ja välissä pitämässä vattaa sen verran täynnä ettei tee mieli ottaa turhia välipaloja. Kaikki limut on korvattu vedellä tai kivennäisvedellä. (pari kertaa viikossa tulee juotua light limsoja, about 2 litraa viikossa) Myös random patukat ja karkkipussit on out.
1 mässypäivän pidän viikossa.
Urheilun puolelta, crosstrainerilla tulee sotkettua puolisen tuntia, myös olen ruvennut vähän puntteja nostelemaan (yleensä tulee pitkin päivää tehtyä pieniä sarjoja). Näin siis joka päivä paria välipäivää lukuun ottamatta.
Nyt olen myös ruvennut ottamaan päivttäin kuvan ittestäni kehitystä seuratakseni, motivaation vahvistamisen vuoksi.
Njoo, oisko mitää kommentteja, oisko ruokavaliossa parantamista tai jotain?