Juu, itsekkin olen lihasta nytten viimeiset kuusi kuukautta salilla saanut suht "hyvin" miinus kaloreilla. Ei mahdoton yhtälö, ainakaan omalla kohdalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On väännetty niin paljon, että melkein huvittuu kun näitä väittelyitä lukee.. Viime elokuusta olen vääntänyt raudan kanssa, käynyt lenkillä sekä tarkkaillut syömistä (en aloittanut nollatasosta) ja todellakin läski on vähentynyt JA lihasta tullut lisää ihan samaan aikaan. :hyvä:
Omakohtaisella kokemuksella väitän, että sekä ruuan että liikunnan monipuolisuus/VAIHTELUVUUS näyttelee tässä suurta osaa, ettei kroppa pääse tottumaan mihinkään = ei tule säästöliekkiä, kehitys ei hidastu/lopu jne. Luultavasti monet ovat tästä eri mieltä, mutta aion pysyä tyytyväisenä "aloittelijana" vaikka loppuelämäni, jos kehitys on näin hyvää sekä ihran menemisen että lihaksen tulemisen suhteen tällä metodilla.:D Vaihtelua, vaihtelua, pääasia että tulee kauhee hiki ja karkkipäivät täytyy muistaa!
Juu, itsekkin olen lihasta nytten viimeiset kuusi kuukautta salilla saanut suht "hyvin" miinus kaloreilla. Ei mahdoton yhtälö, ainakaan omalla kohdalla.
Ikävä kyllä ko. mittauksiin ei ole ollut mahdollisuutta.Oletteko siis luotettavilla rasvaprosentti- tai kehonkoostumusmittauksilla todenneet että lihasta todella on kasvanut? Vai voisiko kyseessä olla illuusio lihasten kasvamisesta niiden erottuvuuden parantuessa rasvan vähetessä? Miten kehonpaino? LilyCelieri ei myöskään varsinaisesti sanonut olevansa miinuskaloreilla, joten maltilliset plussat ovat voineet aiheuttaa lihaskasvun lisäksi rasvaprosentin pienenemistä, joka ei välttämättä tarkoita sitä että rasvan MÄÄRÄ kehossa olisi vähentynyt tippaakaan.
Mulla olis suunnitelmissa aloittaa reilun vuoden himassa treenailun jälkeen ensimmäien virallinen dietti
en vain oikein tiedä miten sen järkevästi sunnittelisin, kun ei oikeastaan ole juurikaan pudotettavaa painoa, mutta hiukan olisi tarvetta kiristellä...mulla kun kaikki rasva kertyy alakroppaan ja erityisesti reisiin.
mihin kaikkeen ja mihin erityisesti kannattaisi kiinnittää huomiota järkevää ja toimivaa diettiä suunnitellessä? ja mikä on sellainen realistinen aika mihin mennessä reisistä(kin) lähtee senttejä pois? mulla ei kuitenkaan mitään kiirettä ole tärkeintä on, että dietti on toimiva ja tuloksia tulee.
Ei tollasta pysty sulle kukaan ennustamaan ilman kristallipalloa. Riippuu niin monesta eri tekijästä.Vielä yksi kysymys, joka on tärkeä motivaation ylläpitämisen kannalta...eli kaunako arvioltaan kestää että rasva alkaa palaa myös reisistä ja senttejä todella katoaa (mulla kun se rasva aina vikana lähtee niistä reisistä)?
Aijaa...luulin että kai tosta nyt vois edes arvioida meneekö kuukausia vai vuosia. No mitä ne tekijät sitten ovat? geenit varmasi ainakin.Ei tollasta pysty sulle kukaan ennustamaan ilman kristallipalloa. Riippuu niin monesta eri tekijästä.
Aijaa...luulin että kai tosta nyt vois edes arvioida meneekö kuukausia vai vuosia. No mitä ne tekijät sitten ovat? geenit varmasi ainakin.
Geenit, nykyinen rasvaprosentti ja kehon koostumus, kalorivaje, kuinka monesta sentistä puhutaan eli tavoiterasvaprosentti jne. Vaikka kaikki olisikin paperilla kunnossa niin noissa rasvoissa liikuttaessa varsinkin naisella voi ongelmia ja yllätyksiä vielä tulla vastaan. Kuitenkin olet nyt jo kovin hoikka, joten joudut aika alhaisiin rasvoihin itsesi vetämään jos haluat reisistä kunnolla läskiä palamaan. Naisilla kun toi estrogeeni vielä tuppaa keräämään sitä rasvaa reisiin ja takapuoleen joten sieltä ne todennäköisesti lähtee viimisenä.Aijaa...luulin että kai tosta nyt vois edes arvioida meneekö kuukausia vai vuosia. No mitä ne tekijät sitten ovat? geenit varmasi ainakin.
Geenit, nykyinen rasvaprosentti ja kehon koostumus, kalorivaje, kuinka monesta sentistä puhutaan eli tavoiterasvaprosentti jne. Vaikka kaikki olisikin paperilla kunnossa niin noissa rasvoissa liikuttaessa varsinkin naisella voi ongelmia ja yllätyksiä vielä tulla vastaan. Kuitenkin olet nyt jo kovin hoikka, joten joudut aika alhaisiin rasvoihin itsesi vetämään jos haluat reisistä kunnolla läskiä palamaan. Naisilla kun toi estrogeeni vielä tuppaa keräämään sitä rasvaa reisiin ja takapuoleen joten sieltä ne todennäköisesti lähtee viimisenä.
Mutta kuten sanottu niin eiköhän puhuta kuukausista jos kaikki menee nappiin.
No ei kyllä sitten ainakaan se meikän rasvaprosenttimittari näytä oikein...tänään kun mittasin (ainakin neljästi katoin tuloksen) niin oli 18-19 kieppeillä :lol2:Eikös normaali naiselle se 18 rasvaprosentti ole jo aika alhainen. Ja nyt ei puhuta mistään kilpaurheilijasta. Joillakin alkaa hormoonitoiminta heitellä sen alhaisemmissa rasvoissa.
No ei kyllä sitten ainakaan se meikän rasvaprosenttimittari näytä oikein...tänään kun mittasin (ainakin neljästi katoin tuloksen) niin oli 18-19 kieppeillä :lol2: