Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muuten ylipäätänsä mahdollista nostaa voimatasoa samaan aikaan laihdutuksen aikana?
Eipä tuosta paljoa kaloreita irtoa. Missä on teikäläisen protskut? En ala laittamaan itse noita kalorilaskimeen, koska sen voit itsekin tehdä ja todella pienellä vaivalla. Jos dietillä olet tai tavoite on kasvattaa lihasta, on minusta turhan vähän proteiinia noissa ruuissa. Sitä voi lisätä aika ronskilla kädellä jokaiseen ateriaan.Jarsorna sanoi:Puuro maidolla
Lihakastiketta
2 perunaa
5 vaaleaa leipää
6 tummaa leipää
3 mandariinia
1 lasi mehua
Näin lääketieteen opiskelijana voin sanoa, että urheilusta johtuva väsymys ja yleensäkkin väsymys on hormooni kakkaa. Joten se on normaalia , että väsyttää :D:D tuli vaan mieleen ku selasin näitä juttuja. Ottakaa kofeiinia tai jotain :D
ite ruennu nyt dieetiille ..
nyt tullu syötyä sillee et joku 80g proteiinejä ja 60hiilarii ja joku 50g rasvaa päivässä
Mitä pitäisi muuttaa.. miten olisi joku tyhjällä mahalla H.I.I.T tai joku peruslenkki aamulla ennen aamupalaa???
Itelläni olisi ainakin noilla kaloreilla vähän väliä tyhjä maha... :D
Asiasta viidenteen, dieetti alkaa helmikuussa ja olen tähän mennessä treenannut 2-jakoisella puolen vuoden ajan hyvin tuloksin. Millaista treeniohjelmaa suositellaan dieetille, onko syytä lähteä vaihtamaan vai pysyä vaan vanhassa...? Aamu- ja iltareenit eli kahdesti päivässä muuten mutta aika tuskin riittää..
Nyt on puolitoista viikkoa omaa ensimmäistä "kunnon" diettiä takana. Tavoitteena on pudotella rasvaprosentti sinne 10% tuntumaan kun nykyinen on lähempänä 18-20%, jos sais etes vähän päkkiä näkymään, sitä ei oo moneen moneen vuoteen näkynykään :P. Aikaa oon varannu ihan kesään asti. Liikunta hoituu salilla ja juuri alkaneella thaiboxingilla. Kevään aikana kunhan lumet sulaa ja aurinko suostuu paistamaan niin vois aloittaa juoksulenkit. Loppupainolla ei minulle ole mitään väliä, tavoite on tuo rasvaprosentti. Mutta veikkaan että paino putoaa sinne 83-85kg lukemiin nykyisestä 94kg:stä.
Ruokavalio suunnilleen seuraavanlaista:
Aamupalana puuroa, rahka, kananmuna noin 400kcal.
Lounas koulussa eli vaihtelee jonkin verran mutta noin 400-700kcal.
Välipalana protskujuoma + joku hedelmä, n 300kcal.
Kotona päivällinen perus kotiruokaa noin 400-700kcal.
Klo 19 aikaan voileipiä 2-3kpl noin 200-300kcal.
Ja vielä ennen nukkumaan menoa rahka + kalanmaksaöljytabletteja noin 150kcal.
Ja näillä eväillä kalorit siellä 2000-2400 riippuen vähän siitä mitä koulussa on ruokana ja minkä verran päivän aikana tulee liikuntaa. Jos en oo ihan hakoteillä niin pitäs olla noin p30/h40/r30 nuo ravintoarvot, vaihtelee tietty päivän ruokien mukaan. Lisäks paljon vettä ja ruualla vähän enempi salaattia kun yleensä. Mitäs mieltä tällaisesta? Onko selviä epäkohtia vai päästäänkö tällä tavoitteeseen?
Noh halloota! Vaikuttaako tää nyt järkevältä vai epäjärkevältä systeemiltä?
cheat-päivän plussat - mikä olis sopiva? +300,+500, enemmän? kokemuksia. itsellä ei olet joten etsin jotain hyväksi koettua näin alkuunsa niin voin sitten soveltaa.
ite ruennu nyt dieetiille ..
nyt tullu syötyä sillee et joku 80g proteiinejä ja 60hiilarii ja joku 50g rasvaa päivässä
ja tänäänkään ei tullu ku se 1000 kcal syötyä .. Nälkä ei ole ollut missään vaiheessa
Kuitenkin aika iso ihiminen olen n. 180cm ja 100kg joten eikö tuo ole vähän liian vähän tuo 1000 kcal per päivä .. mutta miksi minulla ei ole ollut nälkä missään vaiheessa.
Nyt jo 3 päivä takana n.1000 kcal syönnillä ja nälkää ei ole ollut missään vaiheessa