- Ikä
- 36
Timba79 sanoi:Dieetille on yleensä sellainen treeni paras jolla tulee massaakin parhaiten. Dieetillä kun on tarkoitus yrittää säilyttää lihat mahdollisimman hyvin ja sillähän ne säilyy millä on tulleetkin.
juu
Olen itse ollut dieetillä nyt 1,5 kuukautta ja treenannut 3 kertaa viikossa koko kropan. Tuntuu toimivan hyvin ainakin minulla. Treenipainoja ei ole tarvinnut laskea, päin vastoin ne on nousseetkin, ja kuitenkin elopainoa on lähtenyt n. 4,5 kiloa tähän mennessä.
Kalorilaskuria käytän itse sekä ruokapäiväkirjana, että kulutuksen laskemiseen. Suosittelen. http://www.kalorilaskuri.fi/
en muista luinko pakkikselt vai mistä,mut joku suositteli dietille tollast 3 kertaa viikossa koko kroppa ohjelmaa.en oo kyl ikinä tollasel tehny ennemmin mut kai sen vois kokeilla.tehäänkö tossa sarjoja per lihas niin,et tulee viikossa sama määrä sarjoja per lihas,kun esim.4-jakosessa.eli siis esim. rinta n.9,selkä 12-14 jne. vai vähemmänkö kuitenkin kun joka kerta koko kroppa läpi?ja jos ei kerta oo treenipainot tippunu niin vois iha senki takii koklaa,kun mulla tahtoo noi sarjapainot tippuu dietillä ihan sikana:( mistäköhän johtuis?