L-Glutamiinin tehosta..kokemuksia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Twin
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä monet on tullut kipeäksi kun on glutan ottamisen lopettanut...

Pitäkää niitä kevyitä viikkoja ja peskää kädet niin ette tuu kipeeks :)

Juu itsellänikin loppui gluta tuossa joulukuussa ja sen jälkeen on ollut kaksi flunssaa.
Nyt päätin alkaa taas ottamaan glutamiinin mukaan palkkariin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Otin ko. aineen kokeiluun nyt ekaa kertaa. Aika hintavaa tavaraa, mutta on sitä varmaan typerämpiäkin (lisäravinne)ostoksia joskus tehty. Palautusjuoman ja kreatiinin lisäksi kaikki kokeillut "aineet" on osoittautunu toimimattomiksi, mutta ans kattoo...

Onkos glutan ottamisessa mitään rajoituksia muun syömisen suhteen? Kuten, että pitääkö ottaa tyhjään mahaan vai mikä meininki?

Onkos glutan ottamisessa mitään rajoituksia muun syömisen suhteen? Kuten, että pitääkö ottaa tyhjään mahaan vai mikä meininki?

Jos nyt en aivan väärin muista niin purkin kylessä suositellaan nauttimaan glutamiini hiilihydraattien kanssa...vai olikohan tää kreatiini

tuohon en sano mitään että auttaako terveenä pysymiseen vai edistääkö kipeäksi tulemista mutta, glutamiiniä kun aloin käyttää niin treenit ovat kulkeneet jokseenkin paremmin kuin ilman glutaa.

joten kun tuo nykyinen purnukka loppuu niin ostan todennäköisesti kyllä uuden!:rock:

itte tulin just kipeeks ku ekan kerran kerkesin koittamaa glutaa.. mut en usko sen johtuvan glutamiinista koska olin jo viikon ajan ounastellu että kohta ollaan kipeenä:( mutta kunhan on nuhat sairastettu niin toivon etten tuu kipeeksi pitkään aikaan jos tohon glutamiiniin on luottamista:)

Niin vain menin minäkin kauppaan ostamaan tätä "flunssalääkettä". Saas nähä. Olen nimittäin sairastelevaa sorttia ja odotan siltä paljon.

Ehkä muistan laittaa omat kokemukseni tänne muiden ihmeteltäväksi. Kunhan empiiriset tutkimukseni ovat "valmiina".

Sen kuvan tuosta jauhosta olen saanut, luettuani koko ketjun, että vaikutukset ovat yksilöllisiä. Ehkä minulla toimii, toivon.

Kevättä vaan kaikille...

Juu itsellänikin loppui gluta tuossa joulukuussa ja sen jälkeen on ollut kaksi flunssaa.
Nyt päätin alkaa taas ottamaan glutamiinin mukaan palkkariin.
Nyt on ollu glutaa mutta edelleen ollaan sairasteltu:jahas:

toi kuulostaa musta siltä että heti ku sen glutan käytön lopettaa ni iskee sairaus vaikkei sitä ilman glutan käyttöä koskaan ois tullukkaa jos heti käytön lopettamisen jälkee kerran tulee aidsit ja flunssat sun muut:down:

No niin. Kirjoittelin tuossa 19.4.2008, että ostin glutaa kokeeksi ja toivoin, että se vaikuttaisi minuun positiivisesti...
Ainakin pääsin heti eroon flunssastani = seuraavana päivänä salille (kevyttä tietty) ja nyt on hyvä olo. Tosin tuo nyt ei todista vielä mitään. Saattoihan se flunssa muutenkin olla poistumassa. Yleensä ne minulla on kylläkin kestäneet pari viikkoa ja pääsin nyt kahdeksalla päivällä. Parin kuukauden välein noita flunssia on ollut, joten en vielä hehkuta glutan erinomaisuutta.
Tutkimukseni jatkuvat ainakin tuon purkillisen ajan (500 g).

Hyviä treenejä ja pysykää terveinä

Mitä jos tota L-glutamiinia ottaa liikaa kun tossa mun heraproteiinissakin on jo valmiina sitä L-glutamiinia ja kuitenkin otan kumpakin annoksen päivittäin niin onko siitä jotakin haittaa?:D

Ei kai, ylijämät tulevat virstassa ulos.

Olen kyllä melko vakuuttunut siitä, että ylimääräisillä l-glutamiini annoksilla ei saavuta treeneihinsä ja kroppaansa mitään lisäarvoa... Olen lisännyt l-glutamiinia joskus palkkareihin ja muihin protskuihin, mutta eipä siitä mitään hyötyä ole koskaan ollut.

kyllä se gluta toimii. palautuminen nopeutui itsellä. mutta tuskin mihinkään sarjapainoihin vaikuttaa ''hei mulla nousi 10 kg penkki tänään kun otin 10g glutamiinia !!! '' älkää ottako näitä lisäravinteita liian tosissanne.

Eka purnukka pian tyhjillään (400g), eikä ainakaan kippeenä olla oltu, muttei tässä parin kolmen vuoden aikana sairasteltu muutenkaan. :) Palautumiseen on vaikea sanoa mitään, tällä hetkellä toimii homma hyvin, toki myöskin erilaisten uusien tottumuksien myötä.
Tosin nuo kaupparatsujen tykitykset "kiinteän lihasmassan lisäykseen" jne. potaskaan ei kannata mennä uskomaan, jokainen sen sitten huomaa onko itselleen mitään hyötyä vai ei - tai sitten ei huomaa.

Tämmönen mininosto.

Porukka aikasemmin puhu että glutamiini ehkäisis mahollisesti flunssaa (pitäskö lukea ylikuntoa?).

Voisin melkeen allekirjoittaa. Mulla loppu glutat jokuaika sitten vaikka reeni pysy samana, ja sama homma kuin oli ollut jollain heebolla tässä ketjussa aikasemmin: En ole sairastellut armeijan jälkeen kertaakaan vaikka on yhessä välissä ollut kaikki muut talossa lentsussa.

Nyt sitten kun en oo kuukauteen vejelly glutaa, olen jonkinlaisessa flunssassa. Mitään en ole tehnyt erillälailla syömisen tai pukeutumisen kanssa, enkä jaksa uskoa että kolme viikkoa Tsatsoulinen voimareeniä voi vetää ylikuntoon.

Vois jatkaa sitä glutamiinin syöntiä. :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom