L-Glutamiinin tehosta..kokemuksia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Twin
  • Aloitettu Aloitettu
Sama, ostin 1,5kiloa tuota jotain jenkkilän merkkiä tuota glutaa, ja siinä on todella inhottava happaman makea maku joka maistuu suunperällä kielensivuissa.

Menee alas kun ottaa nenästä kiinni ja kumoaa sen pienessä määrässä vettä, heti sen jälkeen huuhdellaan suu pahasta mausta pois vedellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo mä vetelen Fastin glutamiinia mulla kans oli ensin palkkaris ja nyt kun sitä vetää niin se maistuu todella pahalta, että taitaa olla ihan yleistä eikä merkkikohtasta;)

Nyt on purnukka kotona ja mietiskelen tässä että mihin muuhun aineeseen tuota voi sekoittaa kuin palautusjuomaan? Ei kehtais tehä aina palautusjuomaa kun tuota haluaa ottaa..

Nyt on purnukka kotona ja mietiskelen tässä että mihin muuhun aineeseen tuota voi sekoittaa kuin palautusjuomaan? Ei kehtais tehä aina palautusjuomaa kun tuota haluaa ottaa..

Suoraan veteen tai lusikalla suuhun ja vettä perään. Eipä tuota kuitenkaan varmaan kannata nauttia ihan vaan omaksi iloksi vaan hyödyntää siitä saatava lisäetu juuri palkkarissa tai latausjuomassa.

Monivitamiiniporeen kanssa on tullu otettua kreat ja glutamiini...
poistaa aika hyvin kaikki maut ja alas menee helposti kun lusikalla pyöräyttää sekaisin.
siitä en sitten sano mitään onko fiksu nauttia nuo pakettina:rolleyes:

Monivitamiiniporeen kanssa on tullu otettua kreat ja glutamiini...
poistaa aika hyvin kaikki maut ja alas menee helposti kun lusikalla pyöräyttää sekaisin.
siitä en sitten sano mitään onko fiksu nauttia nuo pakettina:rolleyes:

samoin, c-vita poreen kanssa on tullut otettua, sekä aamupalalla rahkan kanssa. ilmeisesti pitäisi kuitenkin ottaa sitten vain palkkarissa.

Veteen on tuota tullu itekki sekotettua, ja kyllä se vaan yhtä hirveeltä maistuu edelleen. Ratkaisuna tälle on pien huikka kolaa siihen kyytipojaks niin saa pahan maun pois suusta.

Purnukkaa hakiessa myyjä neuvoi, että sokerittomaan mehuun tai muuhun sokerittomaan juomaan kannattaa sekotella jos ei palkkariin pistä. Mietin vaan, että miten toi sokeri voi vaikuttaa negatiivisesti sen tehoon? Huonontaako imeytymistä vai mitä?

Purnukkaa hakiessa myyjä neuvoi, että sokerittomaan mehuun tai muuhun sokerittomaan juomaan kannattaa sekotella jos ei palkkariin pistä.

Fun lightin sekaan meikä on noi jauhot vatkannu ja hyvin on maku peittyny, jopa arginiinista.

Niin ja olen itse kokenut, että toimii. On ainakin flunssat pysyneet pois.

jos jokku väittää että glutamiini on kallista niin ufs:n l-glutamiini 10.90e 200g, 5g päivässä riittää 40päiväksi,niin eihän tuon pitääsi edes olla kallista,jos proteiineihin vertaa, itellä menee 1kg prodea 10 päiväs

jos jokku väittää että glutamiini on kallista niin ufs:n l-glutamiini 10.90e 200g, 5g päivässä riittää 40päiväksi,niin eihän tuon pitääsi edes olla kallista,jos proteiineihin vertaa, itellä menee 1kg prodea 10 päiväs
Toihan on sikahinta, Mega-Ravinne myy 2kg 45€ eli 22,5€/kg.

Glutamiinin käytöstä, kiinnostais tietää koska on järkevintä ottaa glutamiinia ja koska ei? Mä tilasin just itelle 2kiloo glutamiinia ja oon nyt ottanu sitä ennen ja jälkeen treenien ja lisäksi illalla ennen nukkumaan menoa, missään en ole nähnyt tietoa siitä onko tuosta iltaisin otetusta glutamiinista jotain hyötyy.

Ei ole mitään aikaa milloin glutamiinia ei kannattaisi ottaa. Ennen ja jälkeen treenin, aamulla, illalla, glutaa voi ottaa vaikka joka aterialla tai joka protskudrinkin yhteydessä.

Glutamiinin käytöstä, kiinnostais tietää koska on järkevintä ottaa glutamiinia ja koska ei? Mä tilasin just itelle 2kiloo glutamiinia ja oon nyt ottanu sitä ennen ja jälkeen treenien ja lisäksi illalla ennen nukkumaan menoa, missään en ole nähnyt tietoa siitä onko tuosta iltaisin otetusta glutamiinista jotain hyötyy.

Tasaisesti pitkin päivää.

Itse ostin just 250 gramman tölkin FAST:N L-Glutamiinia. Ajattelin ennen treeniä ja sen jälkeen aina ottaa. Katsoo tuleeko mitään hyötyä.

Olen käsittänyt että tästä ei kannata mitään kuuria pitää että lepopäivinä ottaisi?

Joskus tuli otettua säännöllisesti aamuisin ja palkkarissa enkä kyllä huomannut mitään tehoa. Turhaa höpöhöpöä(bisneshypeä) veikkaisin olevan kuten suurin osa näistä taika-aineista.

Itse ostin just 250 gramman tölkin FAST:N L-Glutamiinia. Ajattelin ennen treeniä ja sen jälkeen aina ottaa. Katsoo tuleeko mitään hyötyä.

Olen käsittänyt että tästä ei kannata mitään kuuria pitää että lepopäivinä ottaisi?

Glutamiinin ensisijainen vaikutus on immuniteetin vahvistaminen... eli ei tule sairaaks niin helpolla. Omalla kohdalla ainakin olen huomannut, että kun käyttää glutamiinia niin ei flunssat iske.

Aamulla, illalla ja treenin jälkeen 5-10g... jos ottaa vaan esim treenipäivinä yhden t-lusikallisen palautusjuomassa, niin ei auta mitään... yhtä hyvin voi silloin jättää ottamatta, mutta n.20g päiväannos (joka päivä) jo auttaa.

Toinen mihin glutamiinia pystyy hyvin käyttämään on hiilihydraattien tilalla (palautusjuomassa), kun on low-carb tai no-carb dieetillä ja silloin puhutaan jo 30-50g päiväannoksesta... mutta tämä nyt ei tähän kysymykseen liittynyt mitenkään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom