Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hullu inkkari sanoi:ei uskalla lopettaa käyttöä koska vieroitusoireisiin kuuluvat flunssa ja kovemmat lihassäryt.
juha340 sanoi:Hieman asian vierestä, eli missä hinnoissa L-Glutamiini tällä hetkellä pyörii? Hintoja on toki esim. netti ja lisäravinnekaupat pullollaan, mutta mitä purkillisesta kannattaa maksaa? Ja minkä valmistajan tuotteesta?
Tänks!
Nitsku sanoi:Halvimmillaan glutaa saanee reilulla 20 eurolla 500g purkin.
6point sanoi:Mistä?
Arvaa uskaltaako kertoo :lol2: :lol2: käy kalpatenMike sanoi:hommatkoon ite mainostuksella asiakkaansa. Jos joku laittaa linkin, niin usutan valmiudessa olevan vesikauhuisen hillerilauman postittajan kimppuun.
Eiks se oo Glutamiinihappo ilman ällää.....nusnusnus :lol2:Bloo sanoi:L-Glutamiini ja L-glutamiinihappo on kaksi eri asiaa.
GoA sanoi:Kun itse aloin käyttämään glutamiini niin kertaakaan sen jälkeen en ole kipeänä ollut. Luulen myös että tuo ehkäisisi myös hieman lihaskipuja. Tosin en ole tarkemmin testaillut että voi tuo olla myös placeboa.
Heikki722 sanoi:Sama täällä. Normaalisti olen kunnolla kipeä noin 1-2 kertaa vuodessa ja nuhainen ja köhäinen useita kertoja. Aloitin glutamiinin säännöllisen käytön viime elokuussa, samaan aikaan kun "siirryin" tähtäämään tämän syksyn sm-kisoihin. Pitänee kuitenkin koputtaa puuta, mutta en ole vuoteen neääni niistänyt. Treenikunto on ollut 100%:nen koko vuoden.
Nyt syksyn sateiden, pöpöjen ja nuha-aikojen lähestyessä suosittelen kyllä kaikille glutamiinin käyttöä.
Heikki722 sanoi:Sama täällä. Normaalisti olen kunnolla kipeä noin 1-2 kertaa vuodessa ja nuhainen ja köhäinen useita kertoja. Aloitin glutamiinin säännöllisen käytön viime elokuussa, samaan aikaan kun "siirryin" tähtäämään tämän syksyn sm-kisoihin. Pitänee kuitenkin koputtaa puuta, mutta en ole vuoteen neääni niistänyt. Treenikunto on ollut 100%:nen koko vuoden.
Nyt syksyn sateiden, pöpöjen ja nuha-aikojen lähestyessä suosittelen kyllä kaikille glutamiinin käyttöä.