Löydettykännykkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vuori
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by turbo
ntäpä jos löydät lompsan jos ei ole fyrkkaa vaan pelkkää muovia? ( esmes miun :nolo: )
saako sen silti takas?
vai pitääkö nyt ruveta pitää seteliä lompakossa että saan sen takas jos sattuu hukkumaan?
Saat varmasti takaisin. Toki annan hieman arvoa sille hyvälle mielellekin, vaikkei sillä vuokraa maksakaan. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Stanzo
Yhtenä juhannuksena oltiin huvialueen kuppilassa juomassa ja kun olin jo poistunut pelipaikalta n. 200 metrin päähän niin joku ihana naisimmeinen tuli koputaan olkapäätä että olin unohtanut kännykäni pöytään ja hän oli juossut perään. Olin todella ihmeissäni että tuollaisia ihmisiä oli vielä olemassa. Palkkioksi hän sai antaa minulle pusun poskelle :D

Tästä noin puoli tuntia, kävelin yksistäni jossakin päin leirintäaluetta kun rupesin kuulemaan kännykän soittoa jostain läheltä vaikka lähistöllä ei ollut ketään. Löysin ojasta sixpacin ja puhelimen johon vastasin. Omistajahan se siellä soitti ja neuvoin hänelle paikan missä olin. Tavattuamme hän oli aivan tulessa ja kiitteli kuinka ihana ihminen olen. Sanoin vaan että mitäpä tuosta kun kävi itselle juuri samanlailla;)

Ja sixpäck?

Ihka pakko laittaa taas turha posti, mutta olipa niin hyvä lainkohta:

Seuraavien tavaroiden löydöistä on säädetty erikseen:
4) avaruusesineet, joista on säädetty avaruuslentäjien pelastamisesta ja palauttamisesta sekä avaruusesineiden palauttamisesta annetussa laissa (616/70).

Onko kukaan teistä löytänyt avaruusesinettä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom