Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by apophis
Suojakoodi voi olla asetettu myös niin, että kapula kysyy sitä vasta eri SIM:n kanssa. Ei siinä mitään vaaraa ole. Rehellinen tietysti veisi tuon löytötavaratoimistoon. Mieti nyt, jos vaikka se on jonkun pienen lapsen vahingossa pudonnut kännykkä... Et kai ole niin köyhä että se on pakko pitää itse?
Originally posted by latexii
EIköhän se ole, jossei puhelimessa ole suojakoodia, joka muistaakseni estää vieraitten korttien käytön.
Jos omistaja tietää IMEI-koodin (esim. lootassa) niin kyllä operaattori saa tuon verkon puolelta lukkoon. Lisäksi jos oikein haluaa alkaa tonkimaan niin oman SIMMisi kanssa lähettämistäsi tekstiviesteistä kyllä näkee kellä se kalikka nyt on.Originally posted by Vuori
Löysin maasta toimivan nokian kännykän (6150) ja siinä ei ollut suoja koodia, heitin menemään vanhan sim kortin. Niin kysymys on että onko turvallista jos laitan nyt omani siihen.???
:D
Jos operaattorilla tai omistajalla on tallessa laitteen IMEI niin you're busted.Originally posted by Vuori
Niin kysymys on että onko turvallista jos laitan nyt omani siihen.???
:D
Kiittämättömyys on maailman palkka. Olisit tiputtanut "vahingossa" sen pihin paskahousun luurin lattialle tai jotain vastaavaa.Originally posted by P.R.I.E.S.T
no se mies tuli hakemaan sen puhelimen ja anto 5 euroa LÖYTÖPALKKIOO!!!! ei vittu mä sanoin sille äijä että työnnä toi rahas sinne mis aurinko ei paista...
Originally posted by Jortsu
Jos operaattorilla tai omistajalla on tallessa laitteen IMEI niin you're busted.
Originally posted by Jortsu
Jos operaattorilla tai omistajalla on tallessa laitteen IMEI niin you're busted.
Originally posted by P.R.I.E.S.T
onko suomessa joku laki joka vaatii et löytöpalkkion on oltava joku tietty% esineen arvosta?? puhelin oli muuten communikkkkkkaaaaaaattori...
Originally posted by torquemada
Jos kuulee sellasta ovelaa raksutusta sieltä puhelimesta soiton aikana, niin heti vaan puhelin sulki ja sellaiseen paikkaan mihin ei tule signaalia esim. pakastin, jääkaappi tai kellari..
Originally posted by P.R.I.E.S.T
no se mies tuli hakemaan sen puhelimen ja anto 5 euroa LÖYTÖPALKKIOO!!!! ei vittu mä sanoin sille äijä että työnnä toi rahas sinne mis aurinko ei paista...