Mulla on kyllä mukavaa porukkaa ympärillä, mistään ei ole tullut negatiivista palautetta treenaamisestani. No, ehkä moni ei edes huomaa, ei musta paljon päällepäin näy, että jotain on tehty salilla... :D
Mutta siis kun olen tarkka syömisieni kanssa ja järkkäilen aikatauluja miten pääsen treenaamaan, en ole kuullut kuin hyviä kommentteja. Töissä kun syön jotain omaa välipalaani kahvilla, ja muut jonkun kollegan tai omaisten tuomia herkkuja, pullaa, kakkua, suklaata, mä niiden tarjoiluun kommentoin aina vaan
"kiitti mä en käytä" eikä siitä sen kummempaa. Tosin jotkut sit sanovat, että oi kauheeta, oispa mulla tuollainen itsekuri tai "ilmankos oot noin hoikka ja hyvässä kunnossa, pitäis miunkin". Eipä siinä sen kummempaa. Mun ruoka-annoksille hirnuvat joskus huvittuneesti, hyväntahtoisesti kyllä, kun mulla ei meinaa osaston henkilökunnan lautaset (pienehköt syvät lautaset) riittää kun mätän jotain kasvissysteemiä ja tonnikalaa sekaisin sun muuta pöperöä. Sille lähinnä kommentoidaan, että "kyllä mie lihoisin aivan kauheasti jos söisin noin paljon, mut sie taidatkin kuluttaa enemmän".
Miehen mielestä on hyvä vaan kun treenaan, mieluummin sitä tiukkakuntoista vaimoa puristelee pakaroista kuulemma.
Hällä silmää miellyttää enemmän urheilulliset naiset kuin ruipulat, joten kyllä mulla on varaa kasvaa vielä niin paljon kuin rahkeet riittää. Kasvaiskin, kun on vaan tällaiset muka-lihakset...
Yksikään mun perheen/suvunjäsen tai ystävä ei harrasta punttailua. Serkku käy kyllä samalla salilla, mutta jumpissa vaan, vaikka olen yrittänyt siitä asti kun pari vuotta sitten aloitti houkutella salille jonkun kerran mukaan.
Ai joo. Kyllähän mun äidiltä on tullut negatiivista kommenttia. Häneltä tulee IHAN kaikkeen negatiivista jos sille päälle sattuu, hän on sitä sorttia jota ei yhtään hävetä soittaa lapselleen ja huutaa puhelimeen törkeitäkin asioita, kuinka huono ihminen olen sun muuta... Kuulemma mä olen itsekäs p**ka kun mä vaan tunteja käytän saliin, pitäis enemmän olla lasten kanssa eikä mun lastenkasvatus tule onnistumaan... Ja voisin vaikka käydä enemmän hänellä kylässä sen ajan sijaan mitä käytän salilla. Että just joo ja toisesta korvasta ulos nuo ajoittaiset sekopuheet.